Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*


Gäst

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

  1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

    • HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9


Recommended Posts

Har glömt den där koden så kan inte logga in där tyvärr :shock:

 

Hehe, själv har jag sparat den i klienten på min laptop, men nu vägrar den starta så jag måste på nåt vänster hitta igen mitt spelkort om jag inte får igång den.

 

Vore bittert att tvingas donera 2000 pix till nån oförtjänt vinnare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, själv har jag sparat den i klienten på min laptop, men nu vägrar den starta så jag måste på nåt vänster hitta igen mitt spelkort om jag inte får igång den.

 

Vore bittert att tvingas donera 2000 pix till nån oförtjänt vinnare.

 

Tilt på det :(. Hoppas det löser sig för dig.

 

Kollade du på videon igår förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni testat ringa SvS väldigt fina 24/7 pokersupport? :D

 

Hehe nej faktiskt inte :).

 

Jag hade nog faktiskt hoppat över SvS SM ändå, Klyka blir så arg om jag spelar :-P

 

Dessa blir det ikväll iaf, alldeles för normal dygnsrytm för att orka köra de sena på Tilt och UB :(.

 

Kanske kör jag nån/några mindre på Tilt om jag hittar nåt skoj.

 

18.00 Ongame Big Deal, $320

18.45 Stars Warmup, $215

19.00 Stars 15k, $109

19.00 Bodog 30k, $109

20.00 Prima 175k, $65+R

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe nej faktiskt inte :).

 

Jag hade nog faktiskt hoppat över SvS SM ändå, Klyka blir så arg om jag spelar :-P

 

Dessa blir det ikväll iaf, alldeles för normal dygnsrytm för att orka köra de sena på Tilt och UB :(.

 

Kanske kör jag nån/några mindre på Tilt om jag hittar nåt skoj.

 

18.00 Ongame Big Deal, $320

18.45 Stars Warmup, $215

19.00 Stars 15k, $109

19.00 Bodog 30k, $109

20.00 Prima 175k, $65+R

 

Tror betfairs weekly skulle passa dig, går kl 1930. 50k gar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:heart: :heart: :heart:

 

:)

 

$109 Everest 17:30

 

Har ju konto där så kanske kör.

 

Tror betfairs weekly skulle passa dig, går kl 1930. 50k gar.

 

Blir spel på så många konstiga klienter idag (läs: Bodog, Ongame och kanske Everest) så klarar nog inte av Betfair oxå. Tack för tipset dock :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skattar du ngnstans, typ stars? Du kanske iof inte vill svara på detta men kom att tänka på det när jag såg din video.

 

vinner aldrig på Stars, är back där totalt... typ -70% ROI last 20 days.

 

Om jag skulle placera mig jättebra någon av deras sunday majors så skulle jag skatta, absolut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kikat igenom videon nu. Riktigt imponerande spel måste jag säga, aggressivt men med kontroll. De enda händerna jag tycker är misstag är väl 33 handen, samt q8c. Tycker även du är lite väl tajt hu nä han minraisar ganska ofta och du foldar tex kx bla.

 

33 handen tar jag nog bara en syn pre, jättekallt enligt dig? Känns som jag är lite mer passiv än dig. Som spelat på flop helt rätt att beta ut. På turn måste dock c/f 95% av fallen, resterandde 5% måste det finnas en monsterread.

 

En annan fråga, hur gör du med skatt på din stora vinst, svårt att avgöra när man inte vet om sajten är skattefri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppade över Everest men kör en 20r som börjar samtidigt som Bigdeal på Ongame.

 

Borde egentligen nötgrinda MTTs på Stars/Bodog/Ongame idag och imorgon för att kunna få en triple crown på p5, får se hur det blir med det. Chansen att jag skulle vinna en MTT till är ju typ minimal, men hur ofta kommer jag få chansen igen? Stars går ju aldrig för mig men kanske kör några $108s på Ongame imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommentarer? :cry:

 

Dealt to Stormen_Per [Js Jc]

drood: folds

SirXO: raises 60 to 90

j.thaddeus: folds

bizishark: folds

FUTURE102: folds

Werthefugawi: calls 90

INW85: folds

Mvodegel: calls 75

Stormen_Per: raises 300 to 390

SirXO: folds

Werthefugawi: calls 300

Mvodegel: folds

*** FLOP *** [2c Qc 2d]

Stormen_Per: bets 560

Werthefugawi: raises 560 to 1120

Stormen_Per: folds

Werthefugawi collected 2080 from pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fin utdragning av hans stege till kåken där :-D Keep it up!

 

Lite pinsam faktiskt :oops:.

 

Hade vi varit HU hade jag bara synat flopp men fanns ju FD och stegdrag. När han sen pushade så var jag comittad kändes det som.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser ut att rulla på bra! Snääääääla, om du kommer ITM kan du inte spela in en till video då? :) Vore superkul! Speciellt eftersom du säkert klonkar Big Deal idag! :0

 

Jag vill se om jag får kommentarer på denna video först innan jag lägger upp någon ny.

 

Hittills har jag bara fått kommentarer av emilio_15 (som f.ö. var väldigt bra) och om ingen ger input och kritik (såga mig gärna, det är det jag vill) så ser jag tyvärr ingen mening med att lägga upp videos här.

 

Jag har skrivit samma sak innan (då handlade det om HU SnGs), nu ville jag ge det en sista chans för att se om det kan ge något. Syftet när jag lägger upp videos är ju för att jag vill ha kritik så jag kan utvecklas. ;).

 

Även om någon tror att de inte kan bidra så mkt så vill jag ändå ha deras kommentarer så vi kan skapa lite diskussion.

 

Kul att du gillade videon dock :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg din video, dock inte sett klart hela än. Den handen jag reagerade mest på var 33 handen. Där förstod jag spelet ända fram till rivern. Förstår inte den pushen riktigt då han bettar 12k (lr ngt) in i runt 60k med 30k bakom, lixom han måste va riktigt tom.

För övergit av det jag sett så tycler jag du håller i spelet bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min uppkoppling är nästan för seg för att kunna spela poker idag, så att ladda ned nån film är det inte tal om. Jag klickade på en länk till en youtube-film, och 90 minuter senare orkade jag inte vänta längre på att den skulle klart utan såg den första hälften...

 

emilio_15, var det den filmen du skickade till mig, för isf har jag den ju. Nånstans, hittade inte när jag sökte på min stökiga dator... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...