Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*

Gäst

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

• HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helvete vad det strular när jag ska ta ut pengar från TGF Poker.

Begärde cashout natten mellan söndag och måndag. Fick inte mina pengar så jag mailade dom och frågade om det blivit något problem.

Fick nyligen detta mailsvar från dom:

Dear Daniel,

Thank you for the email regarding your account.

We would like to inform you that your transaction has been cancelled and has

been re-credited into your poker account, for further information regarding why

the transaction has been cancelled please contact Neteller on:

Site: http://www.neteller.com

Email: support@neteller.com

Tel: (00) 800 7767 6343

If we can be of any further assistance, please do not hesitate to contact us.

Okey, wtf??? Kontakta NETELLER, varför? I vilket fall så gjorde jag det och de sa att de inte kunde se någon transaktion whatsoever från dem.

Ringer upp TGFs support (tror de har gemensam support med en massa andra sajter) och frågar vad problemet är. Han jag pratar med är trevlig men kan inte göra särskilt mkt eftersom det är "payment department" som har hand om cashouts. Jag frågar om jag kan få telefonnumret till dom eller om han kan koppla mig, men nej, det går inte. De får inte ge ut numret till dom säger han. Tilt.

Supportkillen på TGF råder mig iaf att göra om hela proceduren och göra en ny cashout för att se om det fungerar. Sån jävla äckeltilt att det ska strula.

Är det någon me som haft liknande problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du verkar ha hittat en riktig nötsida att spela på. Aldrig hört talas om den och deras största namn är någon okänd arab vid namn "Hussain" som enligt dem anses vara bäst i Europa, hmm?

Hur kommer det sig att du spelar där? Hoppas det löser sig iaf.

Länk till kommentar

Du verkar ha hittat en riktig nötsida att spela på. Aldrig hört talas om den och deras största namn är någon okänd arab vid namn "Hussain" som enligt dem anses vara bäst i Europa, hmm?

30%!

Länk till kommentar

I så fall finns det ju betydligt bättre sajter att välja mellan. :)

WPX!

De har nu HU CG för den intresserade. De har dock sänkt sin RB ifrån 100% till 75% men om den sänkningen gör så att det är konstant med spelare på HU-borden så kan det nog bli bra där! =)

Mvh, KF

Länk till kommentar

haha, det var faktiskt rättså roligt :) Jag blev faktiskt tipsad av Herr Moderator Myssion och även Fröken Moderator kfluffie om jag inte minns fel. De sa att det var dåligt motstånd och det stämmer iofs men de glömde nämna att de skulle sno mina pengar.

Förmodligen är det Myssion som står bakom TGF och försöker hustla mig eller nåt.

Nej, men ärligt talat. Det handlar om nästan $8k som jag inte kan få ut nu, hoppas verkligen att det löser sig :cry:.

Förresten så har jag fixat mn dygnsrytm nu...tror jag. Vaknade vid 09.30 idag och kände mig rättså pigg. Ska fixa mig i ordning nu snart och sen dra upp till A6 en sväng.

Fick mina DVD-boxar från Discshop igår (:heart:). Kollade dock bara på ett avsnitt av Oz, men det verkar helt okey.

Ikväll blir det en hel del satelliter till Starsturneringarna och kanske även FTP. Är för snål för att köpa in 3x$215 känner jag så hoppas jag kan kvala in till ett par iaf.

Länk till kommentar

Hörru, jag har en film uppe i Video-forumet.

Kan jag få en Fisks tankar genom den tack? =)

Mvh, KF!

Heh, råkade läsa fel i titelraden på browsern.. Där stod "Conspiracy spelar HU, ny video s.23! - Sidan 40" (eftersom det var sidan 40 jag läste på), misstolkade det som att det skulle finnas en ny film på sidan 40, men det enda jag hittade om film på nämnda sida var ovanstående citat. En inte helt osannolik tanke som slog mig var att det var Mr Spammoderator Kfluffie som varit framme och pillat på dagboksrubriker igen... :P

Länk till kommentar

Heh, råkade läsa fel i titelraden på browsern.. Där stod "Conspiracy spelar HU, ny video s.23! - Sidan 40" (eftersom det var sidan 40 jag läste på), misstolkade det som att det skulle finnas en ny film på sidan 40, men det enda jag hittade om film på nämnda sida var ovanstående citat. En inte helt osannolik tanke som slog mig var att det var Mr Spammoderator Kfluffie som varit framme och pillat på dagboksrubriker igen... :P

I don't do that kind of stuff! 8-)

Jobbar du ikväll Klyka?

Länk till kommentar

I don't do that kind of stuff! 8-)

Riiight.. /Osympatiske Klyka :-P

Jobbar du ikväll Klyka?

Jupps, börjar kl 18 idag, skönt.

Shit, ni tar ert modererande på stort allvar! ;)

:D

:spade: :spade: :spade: :spade:

Eh, detta inlägg blev visst lite OT. Ban plz. Srry conspy.

Länk till kommentar

haha, det var faktiskt rättså roligt :) Jag blev faktiskt tipsad av Herr Moderator Myssion och även Fröken Moderator kfluffie om jag inte minns fel. De sa att det var dåligt motstånd och det stämmer iofs men de glömde nämna att de skulle sno mina pengar.

Förmodligen är det Myssion som står bakom TGF och försöker hustla mig eller nåt.

Nej, men ärligt talat. Det handlar om nästan $8k som jag inte kan få ut nu, hoppas verkligen att det löser sig :cry:.

Okej, jobbigt :S. Men tänk på att inte ha för mycket pengar inne på såna okända sidor i framtiden åtminstone. Det har jag lärt mig ett par gånger nu under min pokerkarriär.

Ikväll blir det en hel del satelliter till Starsturneringarna och kanske även FTP. Är för snål för att köpa in 3x$215 känner jag så hoppas jag kan kvala in till ett par iaf.

Ja försök kvala in i tid nu så du slipper vara stejkad. ;)

Länk till kommentar

Eh, detta inlägg blev visst lite OT. Ban plz. Srry conspy.

Jag lever för att boosta antalet inlägg i den här dagboken, så gå hur mkt OT ni vill :lol:

Okej, jobbigt :S. Men tänk på att inte ha för mycket pengar inne på såna okända sidor i framtiden åtminstone. Det har jag lärt mig ett par gånger nu under min pokerkarriär.

Ja, jag ska försöka med det från och med nu oxå... :oops:

Ja försök kvala in i tid nu så du slipper vara stejkad. ;)

Jag har faktiskt bara en Mansionturre kvar av stejkdealen, sen återstår att se vad som händer :)

Länk till kommentar

Okej :): Tycker inte att du ska behöva vara stejkad till såna tours med din BR bara. Du tjänar inte något på det just.

Rullen är faktiskt inte så stor nu efter det uttag som ska göras. Runt 7-8k eller nåt. $100-turrar spelar jag gärna själv men Stars och FTPs söndagsturneringar för 215 känns lite dyra imo, plus att variansen är så hög i de vilket gör att stejk känns skönt :)

EDIT: Fast nu är jag ju faktiskt inte stejkad i 215-turneringarna. Får väl kvala in eller tjata isf :lol:

Länk till kommentar

• Skapa nytt...