Gå till innehåll

Conspiracy - *LÅS PLZ!*

Gäst

Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?  

162 medlemmar har röstat

1. 1. Om Conspiracy gör fler filmer, vad ska han då spela?

• HU cashgame
      80
    • HU SnG
      28
    • 9-manna SnG
      45
    • Ingen video alls
      9

Recommended Posts

• Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jaha och där åkte jag som 11:a...damphelvete.,

Spelade nåt fruktansvärt uselt i slutet. Sista handen var väl inte så mkt att göra åt..repushade med 44, Fi hade JJ. Men händerna inna var förjävliga, raise/foldade bort halva stacken. Kunde ha foldat mig in till finalbordert. WP.

Aja, +$788 idag.

Hur går det med dygnsrytmen??

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att se att du är i klonkmode...

Jag tycker du ska bygga rulle, jag satt oxå fast i drygt ett år med samma rulle för att jag tvingades ta ut pengar för räkningar o skit, när jag sen kunnat bygga rulle och gå upp i nivå har mitt spel utvecklats därefter med...

FÅr se hur det blir nu framöver dock, har bestämt mig för att börja spela på heltid igen då jag insåg att jag har en buffert så jag klarar mig utan några extra inkomster till och med februari, så har som mål att fixa en stabil rulle tills slutet på augusti och sen bygga buffert för resten av nästa år :)

Länk till kommentar

Jaha, då var man nyvaken då :)

Fortfarande småtiltad sen gårdagen men jag får försöka tänka på att jag faktiskt gick nätan $800 plus, det är ju bra iaf.

Länk till kommentar

Spelade mot dig i turren på stars igår, jobbiga bord med mycket omslag hela tiden, tyckte du spelade bra, du va jobbig at ha på bordet!

keep up the good work og nice DB

Aron

Ah, okey, vad nickar du?

När det var runt 11-13 personer kvar hade jag det sjukt jobbigt och ärligt talat så blev jag nog rätt utspelad faktiskt. Fick väl omslag på tre raka raises där jag hade marginella händer. Lite jobbigt. Hur gick det för dig?

Kul att du gillar dagboken förresten :)

Länk till kommentar

Ah, okey, vad nickar du?

När det var runt 11-13 personer kvar hade jag det sjukt jobbigt och ärligt talat så blev jag nog rätt utspelad faktiskt. Fick väl omslag på tre raka raises där jag hade marginella händer. Lite jobbigt. Hur gick det för dig?

Kul att du gillar dagboken förresten :)

Nickar Holdemaron, spelade på bord med dig när det var 11-12 igen .. jag va nog en av dom som slog om mot dig hehe.. va dryg chippe på FT en stund men loosa QQ mot A8 så blev deal och 21k med 4 igjen..

Aron

Länk till kommentar

Nickar Holdemaron, spelade på bord med dig när det var 11-12 igen .. jag va nog en av dom som slog om mot dig hehe.. va dryg chippe på FT en stund men loosa QQ mot A8 så blev deal och 21k med 4 igjen..

Aron

okey, nice :)

Det var särskilt en fold jag ångrar rejält, minns inte om det var mot dig. Jag öppnade 55 i CO (tror jag), SB slog om 3x och jag vek. Kändes som att jag hade ganska lite FE om jag hade pushat och jag låg okey till vid det tillfället. Minns inte om det var du som slog om men det är möjligt :) Låg okey med efter den handen men blev så sjukt tiltad av mitt veka spel och sen gick det bara åt helvete.

Inte så mkt att göra antar jag, eftersom jag själv spelade dåligt så har jag såklart bara mig själv att skylla.

Känns ändå som att mitt MTT-spel utvecklats rätt mkt, har blivit lite mer aggressiv och det fungerar bra. Såklart så är det lätt att säga så efter en massa fina resultat de senaste dagarna men men, så känns det iaf.

Får se om det blir något spel inatt. Min dygnsrytm är mer upfuckad än någonsin känner jag, vet fan inte hur jag ska fixa den. Eftersom TGF är sinnesjukt sega med att casha ut mina pengar så kan jag ju inte spela några HU SnGs och eftersom jag fortfarande vill spela poker under tiden så blir det MTTs.

Aja, eventuellt blir det väl 100k på Stars och 50k på FTP inatt igen. Får se om det blir något mer.

Länk till kommentar

Förresten, funderar på att spela in en liten video inatt när jag spelar MTTs.

Kan nog vara lärorikt för mig att se mig själv spela i efterhand och även få en del givande kommentarer av alla MTT-rävar här på forumet.

Frågan är hur man ska göra med inspelningen, det bästa är nog att pausa mellan de intressanta händerna/situationerna eller vad tror ni?

Sen kan det nog också vara en idé att dela upp det i flera olika filmer.

Länk till kommentar

videos e kul, men har ingen aning om upplägget :)

Så nu postar jag en situation.

22$ 180 manna 32 kvar 18 platser ITM jag ligger op plats 10 ungefär.

Dåligt preflop raise tycker jag, men sedan då. Är folden självklar ?

PokerStars Game #10749833844: Tournament #54467625, $20+$2 Hold'em No Limit - Level VIII (200/400) - 2007/07/03 - 15:46:14 (ET)

Table '54467625 3' 9-max Seat #4 is the button

Seat 1: traedamatic (10680 in chips)

Seat 2: sab zero (1170 in chips)

Seat 3: brobbs2 (5770 in chips)

Seat 4: bgoodhard (11716 in chips)

Seat 6: chamlight (15175 in chips)

Seat 7: banko33 (9561 in chips)

Seat 8: EnergY30 (8644 in chips)

Seat 9: Hajen007 (11244 in chips)

traedamatic: posts the ante 25

sab zero: posts the ante 25

brobbs2: posts the ante 25

bgoodhard: posts the ante 25

chamlight: posts the ante 25

banko33: posts the ante 25

EnergY30: posts the ante 25

Hajen007: posts the ante 25

chamlight: posts small blind 200

banko33: posts big blind 400

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Hajen007 King of DiamondsKing of Spades

EnergY30: raises 680 to 1080

Hajen007: raises 920 to 2000

traedamatic: folds

sab zero: folds

brobbs2: folds

bgoodhard: folds

chamlight: folds

banko33: folds

EnergY30: calls 920

*** FLOP *** 6 of Diamonds5 of ClubsAce of Clubs

EnergY30: checks

Hajen007: bets 2000

EnergY30: raises 4619 to 6619 and is all-in ??????

Länk till kommentar

Förresten, funderar på att spela in en liten video inatt när jag spelar MTTs.

Kan nog vara lärorikt för mig att se mig själv spela i efterhand och även få en del givande kommentarer av alla MTT-rävar här på forumet.

Frågan är hur man ska göra med inspelningen, det bästa är nog att pausa mellan de intressanta händerna/situationerna eller vad tror ni?

Sen kan det nog också vara en idé att dela upp det i flera olika filmer.

Flop Turn River har annars en skön grej där man kan lägga in alla händer från en turre så kan man kolla igenom den efteråt. Postar ett exempel.

http://www.flopturnriver.com/Online-Poker-Tournament-566.html

Länk till kommentar

Mitt bredband har strulat nåt sjukt mkt under kvällen. Tappar anslutning var 5:e minut ungefär :( Vet fan inte vad felet är, var så en gång tidigare men då belv det bättre efter några timmar. Hoppas det blir bättre till tre för då tänkte jag spela.

Länk till kommentar

Mitt bredband har strulat nåt sjukt mkt under kvällen. Tappar anslutning var 5:e minut ungefär :( Vet fan inte vad felet är, var så en gång tidigare men då belv det bättre efter några timmar. Hoppas det blir bättre till tre för då tänkte jag spela.

Startat om modemet/routern? ;)

Länk till kommentar

Åkte ur 100k på Stars rätt tidigt.

Kanske lite felspelad men men, sitter och gör en video just nu så ni får se handen där :)

Kör även en $22+R på Stars, har rätt fin stack med 15 kvar till paus.

EDIT: Gah, åkte ur rebuyen nu oxå, donkade bort mig rejält :) Videon blev oxå dålig, ljudet muppade sig och försvann :(

Länk till kommentar

JAG VILL DÖ JUST NU!!!!!!!

Tänkte regga mig för FTPs $109 30k GTD långt innan den började, mest för att jag brukar göra det. Nu strulade ju FTP så jag fick inte möjligheten att göra det. Tydligen var det bara 6 st spelare som reggat sig tidigt och de spelar nu finalbord med en gång med $30k i prispotten. SÅ sjukt.

Blir väl iofs troligen så att FTP stänger ner den snart ändå.

Länk till kommentar

JAG VILL DÖ JUST NU!!!!!!!

Tänkte regga mig för FTPs $109 30k GTD långt innan den började, mest för att jag brukar göra det. Nu strulade ju FTP så jag fick inte möjligheten att göra det. Tydligen var det bara 6 st spelare som reggat sig tidigt och de spelar nu finalbord med en gång med $30k i prispotten. SÅ sjukt.

Blir väl iofs troligen så att FTP stänger ner den snart ändå.

Haha, det måste dom fan göra. Vad sjukt. :D

Länk till kommentar

Haha, det måste dom fan göra. Vad sjukt. :D

Japp, de gjorde just det :) Det var bara en som var inloggad och snodde alla blinds. Tilt för honom.

Länk till kommentar

Turneringarna igår gick dåligt, inte i pengarna i någon, ca -$400. Men de e okey, har ju gått sjukt bra i övrigt de senaste dagarna :)

En fråga förresten...

... Jag tänkte börja leta ny lägenhet snart och iom att jag spelar på heltid så har jag ju ingen fast inkomst :( Ska man säga att man är arbetslös men däremot kan betala några månaders hyror i förskott? Att nämna pokern som huvudinkomst känns inte jättehett direkt.

Länk till kommentar

• Skapa nytt...