Gå till innehåll

Ongame SnG-grinders


dlinder

Recommended Posts

Tackar för svaret! Då vet jag att jag inte behöver vara rädd när det är dags att gå upp till 33-nivån :)

 

Det finns rikligt med stolpskott även på 50. Massa jävla 20 o 30 spelare som e uppe och synar med 39suited.

 

Men att lira på 20 & 30 är ironiskt. Dock får man räkna med sjuk varians på SH turbo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 300
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det finns rikligt med stolpskott även på 50. Massa jävla 20 o 30 spelare som e uppe och synar med 39suited.

 

Men att lira på 20 & 30 är ironiskt. Dock får man räkna med sjuk varians på SH turbo

 

Hahaha, ja såna syner är ren komedi :D... Jag lirar FR och där ser man sällan såna syner iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Någon som vet något program för att föra statistik från ongames SNG?

 

Letade också efter detta för ett tag sen men hittade inget vettigt alternativ. Slutade med att jag skrev ett program som utifrån dbfilen skapar filer med turneringsummeringar och läser in dessa i tourneymanager.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jodå det har jag inga problem med, problemet är att det endast är skrivet för mig själv och är därför inte mest lätt och smidigt att använda, ska bara göra en liten ändring så man kan stoppa in valfri db istället för att sökvägen är hårdkodad i programmet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då ska vi se, det är som sagt på egen risk att använda programmet då det inte är testat speciellt väl, men har i af fungerat bra för mig.

 

ongamesng.rar

 

I rarfilen finns kompilerat javaprogram en batfil för att köra programmet, en jarfil samt en dllfil som är drivrutiner för att kunna komma åt databasen via java samt en javafil där man kan se koden samt kompilera den själv för att vara säker på vad programmet gör.

 

För att ställa in var man har sin dbfil så går man in i batfilen och ändrar länken till sin egen dbfil, observera att istället för \ så måsta man ha \\, precis som det är i batfilen nu. Detta pga att jag är lat :)

 

Efter detta är det bara att köra batfilen och det ska fungera ifall du har en jre installerad som gör att du kan köra javaprogram, samt att rätt sökväg till databasen är inmatad. Då det inte finns någon vettig felkontroll så kommer programmet endast fungera eller inte fungera och inte skriva ut vad problemet är.

 

Ska försöka hjälpa till så gott jag kan, men kan med lite otur bli ganska jobbigt för datorovana användare.

 

Få gärna någon som har koll på program som detta att kolla igenom det innan användning då det är att rekommendera när det gäller program skrivna av okända personer. Jar och dllfilen är standardfiler som går att ladda ner från andra ställen ifall man är osäker på dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter du kört batfilen med ändrad sökväg så ska det skapas massa txtfiler i mappen du kör programmet ifrån, om du skriver kommandona från batfilen i ett dosfönster istället så ser du om det är nåt fel, det kommer upp lite felmeddelanden ifall någonting är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
Har inte kollat igenom hela tråden, men är det nån som har koll på

__crackin_ty : verkar spela sjukt många bord samtidigt..

jollyrodger5

nikolasha81

 

??

 

inte kunnat sharkscopa dom eftersom mina sökningar e slut =)

 

Ingen som jag spontant kände igen. Stats:

Crackin + 4500 på 1300 games

Jolly under 1000 games

niko 9k + på 4500 games

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
När man gör sökningar på sharkscope så ser man hyfsat många som har stats i stil med 20% avg. ROI på $75 avg. buy-in på 5k+ spel på just ongame. Hur är det möjligt?

Såna stats hittade man aldrig ens på de bästa Pokerstarsspelare (när man fick använda SS där).

 

Sharkscope trackar mtts i under samma premisser som SNGs på ongame alltså har någon grindat stenhårt sen fått en bra klonk och ROIen skjuter i höjden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När man gör sökningar på sharkscope så ser man hyfsat många som har stats i stil med 20% avg. ROI på $75 avg. buy-in på 5k+ spel på just ongame. Hur är det möjligt?

Såna stats hittade man aldrig ens på de bästa Pokerstarsspelare (när man fick använda SS där).

 

Sortera på max 10 pers så ska du se att det blir lite mer rimliga resultat. ;)

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Är det någon som har något bra erbjudande för ongame skin inte Bwin, Heypoker, Betsafe eller Tower. Hade en bra deal med unlimited bonuses på Heypoker vilket motsvarade 62,5% för mig som sng spelare. Tyvärr tog heypoker bort det här så därför letar jag efter något liknande på något annat ongameskin.

 

Samlar ungefär 20K PPs per månad på 50 och 100 sngs. Så skicka gärna PM till mig om där finns något bra.

 

Ha d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som har något bra erbjudande för ongame skin inte Bwin, Heypoker, Betsafe eller Tower. Hade en bra deal med unlimited bonuses på Heypoker vilket motsvarade 62,5% för mig som sng spelare. Tyvärr tog heypoker bort det här så därför letar jag efter något liknande på något annat ongameskin.

 

Samlar ungefär 20K PPs per månad på 50 och 100 sngs. Så skicka gärna PM till mig om där finns något bra.

 

Ha d

 

Det går inte att PM:a dig eftersom du har för få postade inlägg, du får lösa på annat sätt. Vet inte om det går åt andra hållet, isf kan jag kanske ha viss info...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...
  • 10 months later...

Skulle behöva lite hjälp!

Jag spelar sng's på ongame och har precis skaffat mig pokertracker 3,

 

När jag importerar händer till pt3 så får jag fram turneringarna men jag får ej fram buy in eller rake och jag får inte fram mitt resultat från sng.

 

Finns det nått enkelt sätt för detta eller måste jag skriva in allt manuellt? vore skit isf för blir ganska många sng på en dag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...