Gå till innehåll

HSP, säsong fyra, inget piratsnack!


Suron

Recommended Posts

lol, Antonius vet alltså vad Sammy har?

 

Vadå lol, klart han fattar att Sammy sitter på drag. Han vet åtminstone att det är ett flushdrag och att ena kortet är överkort. Möjliga händer är QJs, A3s etc. Sen exakt vilket drag han har är väl rätt irrelevant, med tanke på att oddsen ligger i intervallet 40 - 60 iallafall.

 

 

 

Behöver inte lollá folk för att du har +10 000 inlägg. Snarar så att jag borde lolla dig för dina 10 000 inlägg. Har du så mkt att göra egentligen.....

 

Skämt o sido, jag tycker att du e bra, dock lite oväntat med fjortis SMS inlägg från dig bara.

 

Ha det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vadå lol, klart han fattar att Sammy sitter på drag. Han vet åtminstone att det är ett flushdrag och att ena kortet är överkort. Möjliga händer är QJs, A3s etc. Sen exakt vilket drag han har är väl rätt irrelevant, med tanke på att oddsen ligger i intervallet 40 - 60 iallafall.

 

 

 

Behöver inte lollá folk för att du har +10 000 inlägg. Snarar så att jag borde lolla dig för dina 10 000 inlägg. Har du så mkt att göra egentligen.....

 

Skämt o sido, jag tycker att du e bra, dock lite oväntat med fjortis SMS inlägg från dig bara.

 

Ha det

 

Edit -* Fan nu när jag tänker efter Euryt, så var det ett riktigt rötkuks inlägg från din sida. Tamej fan, "skämmes på dig" som Robinson deltagaren med den gula tröjan hade sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå lol, klart han fattar att Sammy sitter på drag. Han vet åtminstone att det är ett flushdrag och att ena kortet är överkort. Möjliga händer är QJs, A3s etc. Sen exakt vilket drag han har är väl rätt irrelevant, med tanke på att oddsen ligger i intervallet 40 - 60 iallafall.

 

Hur vet han att Sammy har drag och inte en made hand?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet han att Sammy har drag och inte en made hand?

 

Om Antonius sätter Sammy på ett set, tror du att han hade tryckt all-in med topparet då? Inser du inte orimligheten i det så är det illa.

 

Med tanke på hur mkt de har spelat mot varandra så lyckas Antonius sätta honom på en hand. konstigare än så är det inte. Jag kan inte svara på hur han gjorde det, det får du fråga Patrick om.

 

Är det helt nytt för många att spelare ibland lyckas sätta varandra på troliga händer och utifrån den vetskapen fatta matematiskt korrekta beslut?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ju omgivningen som är dum i huvudet, så varför skulle jag ändra på mig?

Jag är en korsriddare, en hjälte.

 

Ja du framstår verkligen som en helylle och sympatiskt person...NOT

 

 

Hålle rmed om att tidigare säsonger var intressantare att kolla på.

Mer spel och mindre snack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, du framstår som nån som inte kan stava till "sympatisk". Jag har aldrig levt under vanföreställningen att jag är helylle eller sympatisk, jag påstår att jag är en del av foumets räddning.

 

Hint: Om du ska kritisera hur en person stavar - se för Guds skull till att korrläsa ditt inlägg innan du skickar i väg det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...