Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Har svårt att bestämma mig om avsnittet var bra, kändes bara som roulette eller nåt:roll: :roll:

Kommentatorerna blir bara sämre och sämre tycker jag :( Gillar Gabe Kaplan dock, men kvalitén försämras...

Postad
Mår bara dåligt av att se den här serien numer..att spelarna suger må väl vara hänt, det kan jag leva med, men kommentatorerna tiltar sönder mig med sitt förbannade åsnesnack.
Jo, lite väl mkt snack om nåt "grillparty".
Postad

Mer underhållande än hela första halvan av säsong 3 iaf. Ser detta som en underhållande show mer än någon form av instruktionsvideo... Tycker lite synd om Mike, Helmuth gjorde verkligen ett snyggt spel där med 72o.

Postad

HSP har spårat ur helt. Fanns inget intressant spel i ep1. Det där med 72 var lite kul till en början.

Kameran zoomade åtminstone ett par gånger in Matusow m fl när de foldat men snackade en massa skit, istället för att följa spelet.

Ett pro (?) som får stora skälvan av nöthanden och ett annat pro (?) som inte märker nåt av det (utan ska försöka vinna med 72 så klart).

"Hellmuth-show", ha ha... Den pajasen har iaf ego.

De som bara öppnar käften för att märkas i tv borde slängas ut. Hellmuth får gärna förnedras innan han slängs ut, går det inte med korten så kör upp en gurka i röven på honom.

Hoppas också att nån drar åt huvan på Laak så han kvävs, hans äckliga "lyssna-på-mig-lyssna-på-mig"-röstläge är vidrigt.

Ge Matusow en påse mjöl och skicka ut honom. Han är kul på sitt sätt och bidrar med en massa värde till de andra, men...nä, han är tröttsam.

Nu är det ju som på ett dagis för adhd-ungar.

Totalsågning av ep1! Inte ens bra som underhållning!!

Fan va tv-producenter är dumma i huvet. De lyckas paja det mesta som har potential att vara eller har varit bra.

Fick förresten Fergusen verkligen kort i någon giv eller satt han bara och railade?

Postad
HSP har spårat ur helt. Fanns inget intressant spel i ep1. Det där med 72 var lite kul till en början.

Kameran zoomade åtminstone ett par gånger in Matusow m fl när de foldat men snackade en massa skit, istället för att följa spelet.

Ett pro (?) som får stora skälvan av nöthanden och ett annat pro (?) som inte märker nåt av det (utan ska försöka vinna med 72 så klart).

"Hellmuth-show", ha ha... Den pajasen har iaf ego.

De som bara öppnar käften för att märkas i tv borde slängas ut. Hellmuth får gärna förnedras innan han slängs ut, går det inte med korten så kör upp en gurka i röven på honom.

Hoppas också att nån drar åt huvan på Laak så han kvävs, hans äckliga "lyssna-på-mig-lyssna-på-mig"-röstläge är vidrigt.

Ge Matusow en påse mjöl och skicka ut honom. Han är kul på sitt sätt och bidrar med en massa värde till de andra, men...nä, han är tröttsam.

Nu är det ju som på ett dagis för adhd-ungar.

Totalsågning av ep1! Inte ens bra som underhållning!!

Fan va tv-producenter är dumma i huvet. De lyckas paja det mesta som har potential att vara eller har varit bra.

Fick förresten Fergusen verkligen kort i någon giv eller satt han bara och railade?

tror du misstar todd brunson(långt hår +cowboyhatt) för ferguson, det gjorde jag.

brunson spelade ett pa rhänder osm han förlorade, standardhänder.

håller med ointressant. hade velat se antonius sopa rent.

Postad

Nu har jag sett avsnittet och kan avslöja att mest skit kommit från Saint_Bjorns penna.

Kommentatorerna var bra när de inte visste att de hade hatade varandra och sen när de äppet hatade varann men nu när de försöker kväva osämjan så blir det bara kasst. Någon av dem got to go.

Postad

Tycker som någon annan att nivån på pokern i sig verkade lämna lite övrigt att önska, men att underhållningen var mycket bra. Hellmuths flin från öra till öra varade ju hur länge som helst efter att han bluffat bort Matusow, och snacket om att han krossat sidospel m.m. i evigheter var ju helt underbart. :-D

Ser fram emot ep 2.

Postad
Så är fallet. Han kanske kör sin fiskstil i hsp för att få sådant rykte, få action.

ang farha så är han en av de mest fruktade (och bästa?) HU/SH PLO spelarna i världen enligt många.

Postad
Tycker som någon annan att nivån på pokern i sig verkade lämna lite övrigt att önska, men att underhållningen var mycket bra. Hellmuths flin från öra till öra varade ju hur länge som helst efter att han bluffat bort Matusow, och snacket om att han krossat sidospel m.m. i evigheter var ju helt underbart. :-D

Ser fram emot ep 2.

Tror faktiskt att flinet varade genom hela programmet..

Håller med, förstår inte riktigt att SaintBjorn inte kan se underhållningen - det är ju skitroligt att Hellmuth tycker att han gjort ett skitbra spel.

När sen Matusow sitter och tiltar som bäst och säger att Hellmuth kommer busta osv osv kommer ju avsnittets höjdpunkt när Laak får fnatt och börjar tacka gud för hans underbara liv i position på Matusow.

Hur bitter skall man inte vara för att tycka att detta är tråkigt? Om man nu tycker om poker vill säga.

Postad
Hur bitter skall man inte vara för att tycka att detta är tråkigt? Om man nu tycker om poker vill säga.

Tycker man om poker så vill man se poker, inte ett cirkusnummer med en massa tjattrande apor.

HSP var bra säsong 1 o 2, mindre bra sn 3 och nu att dömma efter ep1 är det direkt dåligt.

Postad
Tycker man om poker så vill man se poker, inte ett cirkusnummer med en massa tjattrande apor.

HSP var bra säsong 1 o 2, mindre bra sn 3 och nu att dömma efter ep1 är det direkt dåligt.

Om jag inte är helt borta så var det i alla fall poker de spelade i det HSP som jag såg. Sen att de blandar ut spelet med lite snack och annat kul är bara bra. Första programmet var riktigt bra och bättre lär det bli.

Postad
Fanns det något värde för Mike i att visa sina KK för dom andra? Han måste verkligen trott han var slagen där och visade en stor läggning - right?

Varför skulle han annars visa?

Och om han "verkligen trott" att han inte var slagen så hade han väl inte lagt sig överhuvudtaget eller?

Postad
Kolla inte då?

Gör det att vi får en fullgod ersättare till programmet på marknaden?

Eller KAN det vara så att om ett tv-program är sämre än det skulle kunna vara så kan det anses vara synd, då alternativet (bättre program) vore trevligare?

HERREGUD HUR FUNGERAR DU?

Postad
Gör det att vi får en fullgod ersättare till programmet på marknaden?

Eller KAN det vara så att om ett tv-program är sämre än det skulle kunna vara så kan det anses vara synd, då alternativet (bättre program) vore trevligare?

HERREGUD HUR FUNGERAR DU?

Han kanske bara är trött på alla som gnäller över allt. Ingenting är bra och de letar fel i t.o.m de bästa av tv-program eller annat. Det kryllar av sådana människor. Oftast är de supernördigt insatta i just "sin" grej. Typ de fanatiska Sagan om ringen-fansen som direkt klagade på första filmen om ditten och datten trots att de igentligen älskade rullen. Det ska bara klagas oavsett om det är bra eller ej. Så fungerar många som nördat in sig för mycket i något.

Om det inte duger så går det bra att inte kolla. Som det lät på honom så var programmet helt värdelöst och om jag anser något vara skit så kollar jag inte på det.