Gå till innehåll

HSP, säsong fyra, inget piratsnack!


Suron

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Är väl inte konstigt att anta att Guy lever ett betydligt mer intressant liv än ex Daniel. Vart på botten, nu på toppen, levt ett underbart omväxlande liv. Daniel har av de reportage jag sett endast lirat hockey, åkt på poker tour, och suttit o degat i sitt hus.

 

Lirat hockey? Ehh, ok... Enligt wikipedia har han iaf varit tennisproffs och även framgångsrik inom billiards.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han har poolhustlat det kan jag skriva under på. Tennisproffs har jag svårt att tro och hockey har väl de flesta kanadensare spelat.

 

Benyamine är fransman, så tveksamt om han någonsin har spelat ishockey. Återigen, enligt Wikipedia har han varit tennisproffs men att hans skadeproblem tvingade honom att sluta med tennisen. Varför är det så svårt att tro på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han ser inte ut som en tennisspelare :-P

 

Måste lagt på sig ett par kg.

Well, ser Britney Spears fortfarande ut som en omslagsflicka?

 

Ett fenomen som kallas tid kan ha en viss påverkan.

 

Jag tycker iaf det var stort av Guy att ge DB den deal han gav, man såg rent hur jobbigt DB tyckte det var när Guy vek upp K5 och synade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Benyamine är fransman, så tveksamt om han någonsin har spelat ishockey. Återigen, enligt Wikipedia har han varit tennisproffs men att hans skadeproblem tvingade honom att sluta med tennisen. Varför är det så svårt att tro på?

 

Därför att du i din ursprungspost har ett citat som nämner Daniel N. och inte med ett ord nämner att du pratar om David B. Det är då inte helt orimligt att folk då tror att det är Daniel N. som du hävdar har varit tennisproffs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Well, ser Britney Spears fortfarande ut som en omslagsflicka?

 

Ett fenomen som kallas tid kan ha en viss påverkan.

 

Jag tycker iaf det var stort av Guy att ge DB den deal han gav, man såg rent hur jobbigt DB tyckte det var när Guy vek upp K5 och synade.

 

Jojo, men snälla klubben kan vi se på andra ställen. Tycker det helt förstör idén med programmet. Man kan väl inte köpa in för $500 000, stoppa in med färgdrag mot bordets fisk (inte för att jag ska kritisera de här grabbarna), bli synad och sen få jätteångest.

 

Tidigare när folk gnällde på att de körde två gånger och liknande har jag alltid stått på spelarnas sida, men en sån deal förlöjligar bara hela programmet tycker jag.

 

De borde plocka in de tio största highrollarna i världen; Andy Beal, Guy och några andra businesskillar och köra $5k/$10k. Sen får Big game-spelarna gå i bolag och plocka så mycket godis de orkar bära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt flopturnriver.com:

 

Born on July 5th 1975 in Paris, France, Benyamine pursued a career in tennis, eventually becoming one of the top players in France. However, tennis being such a physically demanding sport, Benyamine was forced to retire because of a back injury. Still with a competitive fire, Benyamine took his talents to the pool table, where he quickly became one of the top players in France once again. Yet, David would give up a career in billiards and instead strive to become the best poker player in the world, a goal that some would say he has already achieved.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...