favve Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 kanske skulle kunna vara är en sak men det är ju rätt uppenbart att han bara gamblar när han är i HSP. stoppade han in(synade ej höjde) 20K pre med T4s eller något sist eller hur var det? "Nästintill standard i livegames med straddle" höll jag på att skriva.. Som någon sa i programet, "they give action and conseqently get more action.." Citera
Macroman Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 Många gör misstaget att jämföra sitt vanliga microlimit spelande där tight spel är vinnande mot tomtarna. När det gäller highstakes så kan spelare som Farah och Elezra spela lite slaskigt men tack vare dess totala orespekt för pengarna så kör dom över vanliga vinnande spelare med sina tunga bettar. Spelare som Bengt Sonnert eller den genomsnittlige "pokerforumspelaren "som agerar kaxigt här kan jag tänka mig hade skitit på sig av skräck när dom får möta tunga gubbar i high stakes Hahaha! Roligt skrivet. Citera
Macroman Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 Haha roligt och läsa hur alla tycker att Elezra är så kass, ur ett rent tekniskt onlineperspektiv så kan jag iofs. förstå varför folk tycker det, men i livespel så är det många andra faktorer som spelar in.. Jag är villig och sätta en och annan slant på att han är en vinnande spelare i de högre gamesen i vegas, kan iofs. bli ganska svårt och kolla upp det.. Jag tror att han är en förlorande spelare. Dock är han så rik på diverse annat att han inte bryr sig alternativt (mest troligt) har selektivt minne. Citera
handmadegod Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 Vad tråkigt att inte Brian Townsend ska vara med i den här säsongen. Jag gillade hans spelstil i förra säsongen. Kommer Brad Booth spela den här säsongen? Citera
sibadirektör Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 Vad tråkigt att inte Brian Townsend ska vara med i den här säsongen. Jag gillade hans spelstil i förra säsongen. Kommer Brad Booth spela den här säsongen? Säsongens spelare - http://www.gsn.com/hsp/players.php Citera
gdaily Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 Vad tråkigt att inte Brian Townsend ska vara med i den här säsongen. Jag gillade hans spelstil i förra säsongen. Kommer Brad Booth spela den här säsongen? Nej, men hans pengar... eller rätatre sagt gubben som sponsrade honom förra året, Guy Laliberte. Ska tydligen vara en jättefisk (rykte) Citera
mgps Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 "Nästintill standard i livegames med straddle" höll jag på att skriva.. Som någon sa i programet, "they give action and conseqently get more action.." men snälla allrtså elezra torskar. antonius skrev tom i sin dagbok att elezra torskar mest i the big game. han är jätterik och uppenbarlugen fattar han att T4s är skräp men han slaskar, han tar inte igen det genom att få action, han baar slaskar bort en massa pengar. han ah rju wsop-bracelet och WPT-titel så han kan säkert spela om hans kärper sig, visst donkaments iofs men ändå. han är en val och är säkert glad och medveten om det. Citera
allt Postad 22 September , 2007 Rapport Postad 22 September , 2007 Det är ingen som har något tips på var man kan köpa en liknande stol som de de använder i programmet? De ser riktigt bekväma ut, med en sådan stol skulle nog 3,5h+ sessionerna kännas bra mycket bättre än vad de gör för tillfället. Citera
sorkenkk Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 Vad tråkigt med alla jävla fiskar som är med nu och ska flasha pengar i TV. Hoppas det är så att fiskarna får slaska av sig i början och att proffsen får battla mot varann sen. Snälla, säg att det kommer bli så någon. Citera
Mistwalker Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 Stort lol på alla nätgrinders som sitter med sina Pokertrackers + PAHUD. Iaf så vart jag imponerad av Daniel N´s spel när han visade 10c och fick ett psykologiskt övertag, och fick tillochmed Farah att lägga handen. Som är mest känd för att gå till showdown med vad-som-helst. >) Citera
Jerico Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 Vad tråkigt med alla jävla fiskar som är med nu och ska flasha pengar i TV. Hoppas det är så att fiskarna får slaska av sig i början och att proffsen får battla mot varann sen. Snälla, säg att det kommer bli så någon. Det blev ju lite så förra säsongen och mycket talar väl för att det kommer bli så igen med tanke på vilka som återstår i lineupen. Citera
sorkenkk Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 Det blev ju lite så förra säsongen och mycket talar väl för att det kommer bli så igen med tanke på vilka som återstår i lineupen. Ja, men sen var det ju även fiskar med i slutet. Det är klart att proffsen gärna spelar mot dom som är dåliga. Men när det är på TV så kan dom väl fixa lite snoppmätning plz. Citera
Poperick Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Hoppas också att nån drar åt huvan på Laak så han kvävs, hans äckliga "lyssna-på-mig-lyssna-på-mig"-röstläge är vidrigt. Word! gillar inte heller Antonio, eller Matusow. Inga killar jag ringer till en lördagkväll iaf. De ger ett rätt skadat intryck. Är Matusow rik? Är han punchig eller spelar han bara? Citera
Djens Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Klart matusow är bust och vem stejkar honom FYP Citera
Ost Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Vad tråkigt med alla jävla fiskar som är med nu och ska flasha pengar i TV.Jag tror att det är ett krav för att vissa spelare alls ska ställa upp, att det finns (vad de anser vara) "live ones" vid bordet. Åtminstone Daniel N såg både rädd och missnöjd ut de sista avsnitten av förra säsongen när bordet drällde av bra och farliga spelare. Nu skulle nog iofs DN vara nöjd bara han fick ha Sammy och Phil H vid bordet, men rika slaskfiskar som inte kan släppa toppar (Safai), eller rika vektajta fiskar (Jerry Buss tidigare säsonger) är nog lika välkomna. Citera
favve Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 antonius skrev tom i sin dagbok att elezra torskar mest i the big game. Joo det måste stämma, för.. Citera
carlehboy Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 I dagens avsnitt kommer Harman folda varje hand utom ett lågt pp där hon limpar Hatlistan 1. Antonio Esfandieri 2. Jennifer Harman 3. Phil Laak Citera
MrTillborG Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 skönt dock att de "vanliga" är tillbaka igen.. farha, elezra, neugranu o.s.v.. Nu fattas bara Gus Hansen o Phil Ivey ;D Citera
mgps Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Joo det måste stämma, för.. nä ditt hjrndöda mupp men det är vl ganska troligt och bätte källa måste ju vara någon som faktiskt spelar där än en hjärndöd railbird som du. skaffa ett liv sopa. Citera
jojje2k Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Hatlistan 1. Antonio Esfandieri 3. Phil Laak Varför? Dom är hur sköna som helst? Citera
Sylwester Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Sluta hata på Harman. Tight is right. Citera
favve Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 nä ditt hjrndöda mupp men det är vl ganska troligt och bätte källa måste ju vara någon som faktiskt spelar där än en hjärndöd railbird som du. skaffa ett liv sopa. Om du lovar att gå en kurs i svenska.. Citera
Supertequila Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Varför? Dom är hur sköna som helst? Måste erkänna att jag inte gillade Esfandiari för nåt år sen, men jag har fått stor respekt för hans spel och hans sätt att ta, vad jag förstått, väldigt stora förluster för sin bankrulle. Laak kan vara lite väl mycket dagis-skrik och hollywood framför kameran, men killen spelar bra. Sällan man ser honom göra stora misstag som andra s k proffs verkar göra hela tiden. Citera
lost Postad 24 September , 2007 Rapport Postad 24 September , 2007 Laak ... Sällan man ser honom göra stora misstag som andra s k proffs verkar göra hela tiden. Jo fast å andra sidan har han väl inte haft någon otur alls de gånger han varit med på hsp? Skulle vara intressant och se hur han spelar när han har mycket oflyt. Jämför tex. med antonio esf. som haft sjut mycket motrigg men ändå spelat grymt bra. Citera
Recommended Posts