Gå till innehåll

OnGame Snabbaste utbetalning?


tvingstedt

Recommended Posts

Låter lite konstigt det ska vara så. Mitt visa o bankkonto e ju samma konto..

betsson -> visa -> bankkonto vs betsson -> bankkonto

de e ett steg däremellan som tar några dagar extra

gäller ju inte bara betsson utan i allmänhet alla sajter(dom med svenska bankkonton iaf, en bankwire från utländskt konto tar ju antagligen några dagar längre)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror juh helt på hur snabb sidan är på att behandla bankwire cashouts.

 

Att säga Betsson -> Visa -> bank måste vara slöare än Betsson -> bank, bara baserat på antal steg stämmer juh inte.

 

De olika transaktionerna behandlas inte på samma sätt. Betsson -> Bank innebär att Betsson själva måste behandla banktransaktionen och sätta in pengarna. Medan om du gör ett Visa-uttag så klassas det som ett återköp från ditt visakort och processen är ofta mycket snabbare, och sköts till större del av visa och banken direkt. Betsson behöver bara skicka ordern om återköpet. Det brukar ta 1-4 dar att ta ut med Visa från Party och 2-5 dar att ta ut med bankwire, som ett exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Jag sitter och väntar på utbetalning från best, så de är ju inte snabbast utifrån mina upplevelser kan jag ju säga...

 

Däremot har det aldrig tagit mer än 2 bankdagar för mig på Betsson, och då har jag tagit ut där MÅNGA gånger :)

 

Detta gäller till bankkonto som sagt.

 

Förstår inte varför det ska behöva ta veckor för att få ut pengarna faktiskt... För mig är det orimligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...