Gå till innehåll

Jobbig Quiz!


Jennez

Recommended Posts

FÖRHELVETE!!!!

 

Nu måste ja ha hjälp med 66an. Den där det flyger massa kometer och det står " Hurry up, its the end of the world". Man har 10 sekunder och alla alternativen är fel.

 

HJÄÄÄLP!!!

 

Det finns hjälp till just den tidigare i tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har själv inte gjort quizen, men en hint antar jag är att "tänk på Liftarens guid till universum."

 

Eller till galaxen. ;) Men Appel, nu får du ta dig i kragen! Tror du denna quiz är så enkel att det hjälper med sådana lätta ledtrådar? Nu får du klicka dig in och klicka järnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller till galaxen. ;) Men Appel, nu får du ta dig i kragen! Tror du denna quiz är så enkel att det hjälper med sådana lätta ledtrådar? Nu får du klicka dig in och klicka järnet.

 

Jag vågar inte. Då skulle jag ju får exakt INGET gjort i arbetsväg de närmaste dagarna ju.

Som att påstå att det räcker med att bli pussad på ollonet - eller "jag ska bara titta liiite på bash.org"

Jag har ingen karaktär. Skulle sluta med att jag sitter med fyrkantiga ögon, fyra dagars skäggstubb och 2916 obesvarade mail 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...