Nojjby Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 FÖRHELVETE!!!! Nu måste ja ha hjälp med 66an. Den där det flyger massa kometer och det står " Hurry up, its the end of the world". Man har 10 sekunder och alla alternativen är fel. HJÄÄÄLP!!! Det finns hjälp till just den tidigare i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SuckItOrMuckIt Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Det finns hjälp till just den tidigare i tråden. Ända jag ser som står är att det inte är nått av alternativen. Måste klara den, anars blir ja tokig Den som vet får gärna svara, här eller i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 24 Maj , 2007 Rapport Share Postad 24 Maj , 2007 Ända jag ser som står är att det inte är nått av alternativen. Måste klara den, anars blir ja tokig Den som vet får gärna svara, här eller i PM. I vitt: Tryck på utropstecknet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Vilken mupp jag är, kom till 42 och gav upp ("vad är meningen med universum blabla, hint 42...??"). Hjälp någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 42:a 42:an Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Vilken mupp jag är, kom till 42 och gav upp ("vad är meningen med universum blabla, hint 42...??"). Hjälp någon? Jag har själv inte gjort quizen, men en hint antar jag är att "tänk på Liftarens guid till universum." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 25 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Jag har själv inte gjort quizen, men en hint antar jag är att "tänk på Liftarens guid till universum." Eller till galaxen. Men Appel, nu får du ta dig i kragen! Tror du denna quiz är så enkel att det hjälper med sådana lätta ledtrådar? Nu får du klicka dig in och klicka järnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Eller till galaxen. Men Appel, nu får du ta dig i kragen! Tror du denna quiz är så enkel att det hjälper med sådana lätta ledtrådar? Nu får du klicka dig in och klicka järnet. Jag vågar inte. Då skulle jag ju får exakt INGET gjort i arbetsväg de närmaste dagarna ju. Som att påstå att det räcker med att bli pussad på ollonet - eller "jag ska bara titta liiite på bash.org" Jag har ingen karaktär. Skulle sluta med att jag sitter med fyrkantiga ögon, fyra dagars skäggstubb och 2916 obesvarade mail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Big Less Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrfiskman Postad 25 Maj , 2007 Rapport Share Postad 25 Maj , 2007 Hur ska man göra på banan med två fötter där man kan klicka på naglarna å de ramlar av typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nojjby Postad 26 Maj , 2007 Rapport Share Postad 26 Maj , 2007 Hur ska man göra på banan med två fötter där man kan klicka på naglarna å de ramlar av typ. Ja, va fasen tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts