Gå till innehåll

Jobbig Quiz!


Jennez

Recommended Posts

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Argh, 79, måste sluta. Fick skippa 72:an också. Ledtråd?

 

Klarade hela igår kväll!

 

Jag vägrar gå in där mer. Kan dock säga att man behöver, rättelse: måste ha alla sina skips i slutet.

 

Ger gärna ledtrådar men då får ni beskriva frågan istället för att bara ange numret.

 

MVH

Jennez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vägrar gå in där mer. Kan dock säga att man behöver, rättelse: måste ha alla sina skips i slutet.

Misstänkte nästan att det skulle vara så. Men 72:an är alltså en helt svart ruta med instruktionen search och 79:an är en 10-sekundare med frågan "what is a horseshoe" eller nåt i den stilen där alla alternativ är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Misstänkte nästan att det skulle vara så. Men 72:an är alltså en helt svart ruta med instruktionen search och 79:an är en 10-sekundare med frågan "what is a horseshoe" eller nåt i den stilen där alla alternativ är fel.

 

Svårt att svara utan att ge bort hela lösningen. Hmm... man kan väl säga att ”hästskoformen” finns i det rätta svaret.

 

fast på 58 eller nått, man har 10 sekunder på sig innan bomben sprängs och nere i hörner är det ett ansikte eller nått man ska trycka på. va fan ska man göra!?!

 

FYP, det är allt du behöver. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom till 90.. där va ett brev som jag börja läsa sen börja en tid ticka ner helt plötsligt.. hann dock komma fram till vad man skulle göra, men hann inte göra det och nu orkar jag inte börja om... Riktigt lätt quiz för övrigt:/

 

Oj vad cool du är då....du skall få din guldstjärna i kanten så du kan känna dig duktig idag! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...