Peder Månsson Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Postad 21 September , 2007 Jag vill även lägga till att det känns fantastiskt roligt att se eran entusiasm över dessa turneringar. Vi är övertygade om att detta kommer bli ett fantastiskt SM! Citera
Peder Månsson Postad 21 September , 2007 Författare Rapport Postad 21 September , 2007 Information gällande aktuella SM-turneringar finns nu lite mer samlat i den andra tråden gällande SM. Citera
L-S Postad 23 Mars , 2008 Rapport Postad 23 Mars , 2008 Har förhandlingar för årets upplaga börjat? Citera
Peder Månsson Postad 25 Mars , 2008 Författare Rapport Postad 25 Mars , 2008 Förhandlingar har inte inletts, och upphandlingen är inte ute hos bolag/nätverk än. Det ligger dock väldigt nära i tiden. Citera
L-S Postad 2 April , 2008 Rapport Postad 2 April , 2008 Förhandlingar har inte inletts, och upphandlingen är inte ute hos bolag/nätverk än. Det ligger dock väldigt nära i tiden. Låter grymt. Se bara till att inte NordicBet får det igen med tanke på deras nya smaklösa klient som alla föraktar. Citera
Peder Månsson Postad 22 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2008 Kommer ny tråd om detta, men nu är upphandlingen ute till dom kandidater som finns. Vi hoppas ha detta klart så fort som möjligt. Citera
vetgirig Postad 22 Maj , 2008 Rapport Postad 22 Maj , 2008 Kommer ny tråd om detta, men nu är upphandlingen ute till dom kandidater som finns. Vi hoppas ha detta klart så fort som möjligt. Får verkligen hoppas att pokerförbundet slutar diskriminera oss som inte spelar poker på en Windows-maskin och väljer en site som även vi kan spela på. Citera
Peder Månsson Postad 23 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 23 Maj , 2008 Det finns med i upphandlingen som en punkt, och är absolut önskvärt, men det är inget som jag vågar lova. Citera
Santa_Bege Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Agera eller avgå. Vad är detta för inlägg? Är du seriös får du väl lägga till en saklig framställan till varför du hårddrar mellan dessa ytterligheter. Annars kan jag inte tolka det annat än att du är ett sådant där ludigt Tolkienväsen. //Jonas Citera
L-S Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Vad är detta för inlägg?Är du seriös får du väl lägga till en saklig framställan till varför du hårddrar mellan dessa ytterligheter. Annars kan jag inte tolka det annat än att du är ett sådant där ludigt Tolkienväsen. //Jonas Förbundet skyndar långsamt. /L-S Citera
AxA123 Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Vad är det du tycker att vi skyndar långsamt med? /Pierre Citera
Peder Månsson Postad 16 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2008 3-4 kandidater finns fortfarande med i matchen. Vi är säkra på ett minst lika lyckat SM som föregående år. Citera
papiPope Postad 16 Juni , 2008 Rapport Postad 16 Juni , 2008 Vad är inköpet till de olika turneringarna? Finns det satelliter till alla? Citera
Recommended Posts