Henrik_zap Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2007 sitter och lirar nu och ligger förnärvarande på en +-o session helt otroligt ... någon annan som har åsikten att motstånden är betydligt bättre på 0.25/0.5 än 0.10/0.20? på prima unibet... eller är det jag som får väldigt kalla kort på 0.5 vet inte riktigt, men verkar mer allmänt vara mindre limpers på 0.5 och mer raises. Citera
Kongas Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 sitter och lirar nu och ligger förnärvarande på en +-o session helt otroligt ... någon annan som har åsikten att motstånden är betydligt bättre på 0.25/0.5 än 0.10/0.20? på prima unibet... eller är det jag som får väldigt kalla kort på 0.5 vet inte riktigt, men verkar mer allmänt vara mindre limpers på 0.5 och mer raises. Hur menar du nu? klart att de är något bättre på Nl50 än Nl20.. Citera
shipitholla85 Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 behöver drygt 100 rankade händer för bonusen då får jag 100 dollar vilket behövs! Minst triss då eller? Stege? Citera
Henrik_zap Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2007 grejen är det att jag tror de är skit bra för jag vet verkligen inte om jag lirar bra eller dåligt... förlorar man skit mycket så är det ju klart man tror det, eller så har jag jevligt otur bara vet inte, men just nu känns det verkligen skit dåligt... nää går på sunt förnuft och skiter i att gambla på nl50 för då kan rullen snart vara borta... rulle: 260 dollar inte så kul , men sånt man får ta helt enkelt, tar jag i alla fall 200 dollar till av bonusen så ordnar sig allt, sedan får jag ta det lugnt, vafan skulle de ge mig en bonus? så jag var tvungen att gambla aja, nu ska jag ta det lugnt och försöka köra rätt många händer så jag får 200 dollar till Citera
Henrik_zap Postad 10 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2007 Minst triss då eller? Stege? haha humor? du har lärt dig lite av poker ser jag i alla fall , du vet att det finns något som heter stege och triss omg... du har inte pokerlektioner till mig? Citera
Henrik_zap Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 börjat lirat på nl20 igen och vunnit ruskigt skönt ... rulle: 264 dollar runt 20 dollar vinst gg henrik Citera
Henrik_zap Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 har spelat i dag och är +- 0 skapligt nöjd, men har gjort några misstag som kostat lite pengar kommer bara i och för sig ihåg senaste då jag visste nästan att han hade kk eller AA och jag träffar en k på floppen med mitt K A men skulle ha lagt för han gjorde en mini gayraise mot min raise på 2 dollar = nuts eller skit bra hand som han bara vill att man ska syna... han hade kk för övrigt förhopningsvis släpper tilten snart och jag kommer börja gå pluss inom en snar framtid... rätt tufft att backa drygt 300 dollar på 3 dagar... Citera
Henrik_zap Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 har en rulle på drygt 210 dollar, och ska försöka lira så stabilt det går... bara att +-0 är ju bra liksom .. Citera
Henrik_zap Postad 13 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2007 vete fan hur man kan lira så här jevla dåligt jag gör... alltid kommer den där tiltcallen som kostar hela stacken, fyfan... kommer vara gul om jag inte börjar spela bättre, fattar mig inte på mig själv ibland rulle:160 dollar Citera
Henrik_zap Postad 14 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2007 Nu blir det en uppdate! , börjar gå bra igen nu så nu är det kul att lira , rulle: 160 dollar Citera
Recommended Posts