Gå till innehåll

Unibet NL 20 tiltarn... hetrosexuella dagbok

Recommended Posts

Postad

sitter och lirar nu och ligger förnärvarande på en +-o session helt otroligt :)... någon annan som har åsikten att motstånden är betydligt bättre på 0.25/0.5 än 0.10/0.20? på prima unibet... eller är det jag som får väldigt kalla kort på 0.5 vet inte riktigt, men verkar mer allmänt vara mindre limpers på 0.5 och mer raises.

• Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
sitter och lirar nu och ligger förnärvarande på en +-o session helt otroligt :)... någon annan som har åsikten att motstånden är betydligt bättre på 0.25/0.5 än 0.10/0.20? på prima unibet... eller är det jag som får väldigt kalla kort på 0.5 vet inte riktigt, men verkar mer allmänt vara mindre limpers på 0.5 och mer raises.

Hur menar du nu? klart att de är något bättre på Nl50 än Nl20..

Postad

grejen är det att jag tror de är skit bra för jag vet verkligen inte om jag lirar bra eller dåligt... förlorar man skit mycket så är det ju klart man tror det, eller så har jag jevligt otur bara vet inte, men just nu känns det verkligen skit dåligt... nää går på sunt förnuft och skiter i att gambla på nl50 för då kan rullen snart vara borta... rulle: 260 dollar inte så kul :(, men sånt man får ta helt enkelt, tar jag i alla fall 200 dollar till av bonusen så ordnar sig allt, sedan får jag ta det lugnt, vafan skulle de ge mig en bonus? :S så jag var tvungen att gambla aja, nu ska jag ta det lugnt och försöka köra rätt många händer så jag får 200 dollar till

Postad

har spelat i dag och är +- 0 skapligt nöjd, men har gjort några misstag som kostat lite pengar kommer bara i och för sig ihåg senaste då jag visste nästan att han hade kk eller AA och jag träffar en k på floppen med mitt K A men skulle ha lagt för han gjorde en mini gayraise mot min raise på 2 dollar = nuts eller skit bra hand som han bara vill att man ska syna... han hade kk för övrigt

förhopningsvis släpper tilten snart och jag kommer börja gå pluss inom en snar framtid... rätt tufft att backa drygt 300 dollar på 3 dagar...

Postad

vete fan hur man kan lira så här jevla dåligt jag gör... alltid kommer den där tiltcallen som kostar hela stacken, fyfan... kommer vara gul om jag inte börjar spela bättre, fattar mig inte på mig själv ibland rulle:160 dollar