heltok Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Gjorde en film där jag klonkar lite PLO200. Någon intressant hand kanske, men vill helst att ni sågar minsta lilla fel jag gör även i de ointressanta händerna. Enjoy: http://files-upload.com/224484/heltokPLO200070513.avi.html Citera
_ekan_ Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Funkade mindre bra att tanka från den sidan. Citera
heltok Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 Funkade mindre bra att tanka från den sidan. vänta 30sekunder och klicka sedan på download file. Länk till förklarande bild Citera
Juggler Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Vad var det för fel på megaupload? Gick snabbare där än de 65kb/sek jag får nu. Citera
_ekan_ Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Megaupload där du la upp dina tidigare ger mycket bättre hastigheter. Ligger också i 60k/s med 100mbit. Haha, heltok det där var idiotförklaring Citera
heltok Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 Vad var det för fel på megaupload? Gick snabbare där än de 65kb/sek jag får nu. problemet med megaupload var att länkarna ibland var nere. och att folk var tvugna att lista ut hur man skrev bokstäver. files-upload brukar vara snabbare, 60kB/s räcker gott för att ni ska kunna bara titta medan ni tankar. Citera
heltok Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 Länkt till förklarande bild[/url] ska ni fixa mina poster kan ni väl iaf stava rätt? Citera
heltok Postad 13 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 13 Maj , 2007 Va? Menar du strömma? testa att öppna filen i vlc medan du tankar den. Citera
gaffeln Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Laddar går inte i räserfart, men återkommer med kommentarer! Citera
Juggler Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 ska ni fixa mina poster kan ni väl iaf stava rätt? Jaja... blev så i farten när jag fixade din bild som fuckade upp tråden och dessutom länkade till startsidan på imageshack. testa att öppna filen i vlc medan du tankar den. Jag som gillar mpc. Kanske dags att överge den... Citera
gaffeln Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Trevligt klipp, ang. handen där du rivrar stegen med bustat färgdrag: Jag hade nog checkat rivern med tanke på att han pangat alla gator, eftersom inte färgen kom lär han panga en gång till. Citera
Emilio Postad 13 Maj , 2007 Rapport Postad 13 Maj , 2007 Tycker det var väldigt fel att inte syna river i sista handen där du rivrade nästnötstegen. Har han KT så har han liksom och då har han spelat sin hand så sjukt dåligt och hade grym tur helt enkelt. Finns inte att lägga river där tycekr jag. Citera
Hume Postad 14 Maj , 2007 Rapport Postad 14 Maj , 2007 Har inte så mycket synpunkter på videon mer än att jag gärna vill se mer omaha-videor Citera
heltok Postad 15 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2007 Tycker det var väldigt fel att inte syna river i sista handen där du rivrade nästnötstegen. Har han KT så har han liksom och då har han spelat sin hand så sjukt dåligt och hade grym tur helt enkelt. Finns inte att lägga river där tycekr jag. håller med. jag är osäker när jag spelar omaha och vågar inte fullfölja mina spel. Trevligt klipp, ang. handen där du rivrar stegen med bustat färgdrag: Jag hade nog checkat rivern med tanke på att han pangat alla gator, eftersom inte färgen kom lär han panga en gång till. ser för och nackdelar med båda spelen. är inte helt övertygad än. MER SYNPUNKTER! Citera
kausti Postad 20 Maj , 2007 Rapport Postad 20 Maj , 2007 Angående handen med nästnötstegen. Jag tyckte också det var väldigt märkligt spel av Fi där. Skulle nog vågat mig på en syn. Nu har jag iofs typ spelat 100 händer omaha i mitt liv, men jag tycker verkligen du ska syna där (förlorar du så slipper iaf jag gå runt å vara nyfiken ) Sen funderar jag över AAAQ handen. Är det verkligen värt att syna den preflop? Som amatör säger jag att det verkade riktigt kallt. Förklara gärna varför du synar den... Å för bövelen, posta fler videos! Har en tanke på att försöka lära mig omaha. Verkar sjukt kul. Detta var verkligen lärorikt för en total nolla som mig Förresten är "Dubbelsutad" ett coolt ord Citera
MacDaddy Postad 21 Maj , 2007 Rapport Postad 21 Maj , 2007 Varför pushar du inte floppade trissen i jacks på brädet 5JA rainbow. AA raisar han nog på knappen. Mkt mer troligt att han har 555, A5, AJ. Completa med AAAX på SB ä ju givet. Om du betalar 2$ för o floppa triss med AA så kan du ju betala hälften med AAA då chansen är hälften så stor o floppa triss. Att inte värdebetta trips i 4or med A-kicker i position ä ju inte klockrent kanske. Du CB sällan ur position med AAxx när du inte floppa triss. Det är nog rätt men vet isf inte om du borde raisa AA i blindsen med limpers för det blir lagom svårspelat om du vet att 2st kommer syna i lura i vasen bakom dig. Citera
jackbalsam Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 Bra video. Fick mig att fundera på ett ocj annat. Du påpekade t om något om mina stats (eller så va det andra PLO200-videon). Mest av allt insåg jag hur torftigt jag själv använder PT i jämförelse med dig, där ligger jag i lä. Citera
baller Postad 22 Maj , 2007 Rapport Postad 22 Maj , 2007 tips - man kan skriva ner sina tankar ( i game notes rutan i replayern i pt) när man går igenom händer, det hjälper ofta till i resonemanget, samt förstärker även poängen. Citera
heltok Postad 22 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2007 tips - man kan skriva ner sina tankar ( i game notes rutan i replayern i pt) när man går igenom händer, det hjälper ofta till i resonemanget, samt förstärker även poängen. när kommer dina filmer då? Citera
MacDaddy Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 tips - man kan skriva ner sina tankar ( i game notes rutan i replayern i pt) när man går igenom händer, det hjälper ofta till i resonemanget, samt förstärker även poängen. Hamnar dessa notes sen i vanliga notesen även på bordet? Citera
baller Postad 24 Maj , 2007 Rapport Postad 24 Maj , 2007 nope, möjligt man kan exporta dessa notes också...men inte per deaulft mina filmer - vill folk verkligen se skräckfilm? Citera
Nic Postad 29 Februari , 2008 Rapport Postad 29 Februari , 2008 Finns det någon chans att denna kan laddas upp på nytt? Citera
Slaskpelle Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Är intresserad att kolla det här, men det funkar verkligen inte. Är länken gammal eller något? Citera
Tottyville Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Postad 7 Oktober , 2009 Är intresserad att kolla det här, men det funkar verkligen inte. Är länken gammal eller något? 2007-05-13, 14:43 #1 heltok ...men beror ju på vad din definiton på vad gammalt är. Citera
Recommended Posts