Gå till innehåll

Den stora bakistråden!


Bojen

Recommended Posts

Några tips från en veteran om du ska jobba dagen efter.

1) Se till att ha en ren tjäft. Borsta tänderna ordentligt.Gurgla i listerin. Ha läckerol i fickan. Börja med att svälja halva asken.

2) Vätska upp dig ordentligt. Mjölk är bra. Ät ordentlig frukost+ 2 alvedon och 2 treo.

3)Dusha och använd deo.

4) Försök att inte vara så nära någon att denne får "vittring" de första timmarna.

5)Lägg dig tidigt. Korka upp redan när arbetsdagen slutar.

6) Mindre än 2 flaskor vin dagen innan brukar funka bra. Sedan blir det svårare att dölja.

7) Håll färgen och var tystare än normalt:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 116
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vafan man skulle bara ta några öl med en polare så blev det att man aspackad ramlade till sängs kl 3 igår :( Missade att vakna utav väckarklockan så en jobbarkompis ringde och väckte mig 30 min efter jag skulle börjat. Kom 1½ timmer försent till jobbet och hann inte dusha heller så nu sitter man här orkar inte ringa ett samtal. Allmänt seg och luktar alkohol och svett. Fan för onsdagar.

 

Är inte illamånde bakis dock, SCORE!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det du som jobbar på Ringhals?

 

Vafan man skulle bara ta några öl med en polare så blev det att man aspackad ramlade till sängs kl 3 igår :( Missade att vakna utav väckarklockan så en jobbarkompis ringde och väckte mig 30 min efter jag skulle börjat. Kom 1½ timmer försent till jobbet och hann inte dusha heller så nu sitter man här orkar inte ringa ett samtal. Allmänt seg och luktar alkohol och svett. Fan för onsdagar.

 

Är inte illamånde bakis dock, SCORE!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Det sägs att bakfyllan blir värre ju fler dagar i rad man super. Stämmer det?

 

Har nollning atm och har således supit i endast 8 dagar i rad nu. Börjar känna mig lite lätt sleten. Käkar bara 1-2 mål mat per dag. Senaste halvårets träning är åt helvete!

 

Men vad gör allt det, så länge man får supa nästa dag, och nästa dag, och...

 

Tyvärr börjar föreläsningarna på måndag. Cyanidkapsel kommer!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sägs att bakfyllan blir värre ju fler dagar i rad man super. Stämmer det?

 

Har nollning atm och har således supit i endast 8 dagar i rad nu. Börjar känna mig lite lätt sleten. Käkar bara 1-2 mål mat per dag. Senaste halvårets träning är åt helvete!

 

Men vad gör allt det, så länge man får supa nästa dag, och nästa dag, och...

 

Tyvärr börjar föreläsningarna på måndag. Cyanidkapsel kommer!!!

 

Att det skulle bli värre stämmer verkligen inte. Super jag många dagar i rad så har iaf jag aldrig blivit bakis :-) Klarade 14 dagar i rad i bulgarien och inte fan var jag bakis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att det skulle bli värre stämmer verkligen inte. Super jag många dagar i rad så har iaf jag aldrig blivit bakis :-) Klarade 14 dagar i rad i bulgarien och inte fan var jag bakis!

 

att man inte blir bakfull på "suparsemestrar" är väl ett ganska vanligt förekommande fenomen? Har dock ingen aning om vad det beror på?? Smällen brukar komma först när man kommer hem.. kanske för att man aldrig kommer in i tillnyktringsfasen??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nog ligga nåt i vad du säger. Man var ju aldrig nykter, givetvis svårt att va bakis då :-P Men har varit med om samma sak hemma i sverige, dricker jag flera dagar i sträck blir jag inte bakis. Kanske är jag speciell.

 

Haha, det är sant. Men nu är man som i ett tempo då man på nått sätt ändå lyckas bli bakis varje dag för att sedan jobba bort det på kvällen.

 

Och på nått sätt så känns det mycket värre när man väl blir helnykter efter några dagar. Man är typ sjuk i en vecka. Och än värre är det när lägenheten är ett bombnedslag efter Dieselmannens framfart :lol: Hell, vet inte ens vilken veckodag det är liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yes! kandes bra att vakna i morse, lyckades tydligen komma at ciggen mot mitt ansikte under gardagens fylla, vilket har lett till att jag idag har ett brannmarke pa runt en cm i diameter pa kinden. ar galet radd for att det kommer bli arr dar, skulle inte vara snyggt. svider gor det ocksa mkt. FAN!!!!!!

 

Du kan iaf utöka BR:en med ett samtal till dit försäkringsställe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bläääh min Kompis ("kompis") sköt mej med luftgevär under en snapstävling för ett par veckersen, och hageljäveln letade sej in i kroppens viktigaste organ: LEVERN :S. Har således varit nykter sedan dess, men nu är de dags för kröken igen, "lill-lörda" imorrn :D!!

 

Icke att förglömma; kan man hoppas på nån härlig spin-off effekt med blyhaglet i levern kanske?

 

intressant...på hur långt avstånd sköt han dig? var nämligen själv lite på pickalurven tidigare i veckan då skjutvapen låg framme...vågade dock aldrig skjuta ngn med ett rejält vapen utan "endast" med ett pumpluftgevär som man kunde pumpa upp till 10 men vi bara pumpade 2 gånger med. vid 3 meter så penetrerades knappt huden. good times

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...