EverestPoker Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Everest Poker är med och arrangerar Mötley Crües VIP-fest på Berns den 5 juni. Det handlar om en rätt lyxig tillställning för ca 1000 inbjuda gäster och där Tommy Lee står i DJ-båset. Självklart kommer du att kunna vinna biljetter till den här VIP-festen inom kort, och vi håller just nu på att ta fram coola prispaket. Vi har därför en fråga till er: Vad vill ni helst att prispaketet ska innehålla? a) Endast biljetter till VIP-festen b) Biljetter både till förfesten och VIP-festen c) Biljetter till förfesten, Mötley Crües konsert på Globen och VIP-festen Berätta vad ni tycker! Mer information inom kort om i vilka turneringar på Everest Poker som du kan vinna Mötley Crüe-paket. Citera
omalley Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 En bra anledning för mig att börja spela hos er... Varför inte alla tre alternativ som olika pris? Annars måste självklart alternativ C gälla. /O Citera
Paterik Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Instämmer med förgående, myycket bra skäl att börja lira hos er! Alternativ C helt klart, om inte det går för sig så försök sy ihop: VIP Biljett till festen och Konsertbiljetter. Citera
gdaily Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Förfest känns lite overkill (om det nu är skillnaden i "dyrhet" på paketen) Citera
slashyboy Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 C givetvis, o enbart detta erbjudandet kan få mig att lira hos er. gillar motley:D Citera
EverestPoker Postad 11 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2007 Så biljetter till konserten ska vara med i prispaketet? Eller är det främst VIP-festen som är intressant? Citera
omalley Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Så biljetter till konserten ska vara med i prispaketet? Eller är det främst VIP-festen som är intressant? Min prioritet: 1, Vip 2, Konsert (hårfint mellan 1 o 2, helst båda ) 3, Förfest /Dr.Feelgood Citera
stenarn Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Min prioritet: 1, Vip 2, Konsert 3, Förfest /Dr.Feelgood Håller med. Konsertbiljett fixar många själva, men det är inte så lätt att få tag i en biljett till VIP-festen. Konsert+VIP-fest borde vara paketet. Citera
schenker Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Släng ut betet illa kvickt bara...som nån sa: en bra anledning att spela frekvent på Everest.... Tonårens-minnena ploppar upp..."I lågans ljus ser jag bilder av mig själv..."... ok, det var inte Motley, men det var 80-tal Som Väsby-bo sen tidernas begynnelse är man för alltid en hårdrockare... /schenker ("I'm A Live Wire") Citera
Joey Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Självklart vill vi ha biljetter till konserten oxå. Kan man inte bara få betala hela rasket med sina fpp-poäng så man blir av med dom nån gång? Citera
Recommended Posts