SouthEast Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Försöker hitta bra värde i nåt spel på Eurovision. Nån som har hittat nåt intressant, eller skiter ni i lätta pengar? Citera
Bojen Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Störst värde är det nog i att inte lägga in nåt spel och att stänga av TV och göra något annat istället. Citera
EXIT Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Som vinnare finns både Ryssland och Schweiz på Betfair för 14,5ggr pengarna, bra värde IMHO. Lettland och Tyskland har bra värde för spel på placering (Topp 4). Citera
SouthEast Postad 10 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2007 Tyskland tappar ju mycket poäng pga deras historiska bravader, annars hade de vart farliga i år. Är sugen på Ryssland, 14.5ggr är bra betalt, men skulle nog vilja "safea" på ett topp-4 bet eller liknande. Annars är jag inne på att hitta ett par länder som går till finalen. 10st av kvällens 28st går ju vidare. Mina tips: Ungern, Andorra, Moldavien och Cypern. Man kan lyssna på alla bidrag (och se videos) på svt.se Citera
gamblob Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Tyckte jag hittade bra odds på Ryssland och Tyskland som vinnare. En outsider kan ju vara Ukraina med den där riktigt tokiga låten. Verkar ju vara mer udda upptempolåtar som vinner numera och med enkla refränger som även östeuropeerna hänger med i. Citera
arne_anka Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Utan att ha hört någon av låtarna måste det ju vara rätt att försöka hitta en låt som är udda, sticker ut rejält och helst är helt ensam i sin gener. Det röstningssystem som tillämpas är ju grymt orättvist i och med att de som har låtar i samma gener får slåss om rösterna från den grupp som gillar den typen av musik. Om en låt är ensam i sin gener får ju den ALLA sina potentiella röster samt om den är riktigt skum kanske en massa "proteströster". I år lär väl länderna ett år försent tro att det är "hårdrock" som gäller efter Lordis seger förra året, därmed massa hårdrockslåtar(?) varav ALLA kommer vara totalt chanslösa eftersom dom konkurrerar ut varandra. Citera
dlinder Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Rysslands låt är så sinnes överskattad. Ingen jag vet som hört den kommer ihåg den efteråt, finns inte tillstymellse till melodi. Ska de vinna enbart på de tre heta brudarna? Jag har spelat emot Ukraina ganska hårt, men det är ju inte utan att man blir lite orolig. Jag misstänker att jag vägt in mina personliga preferenser lite för mycket, låten är ju sån smörja att man blir mörkrädd. Tyvärr kommer den säkert minst top10. Citera
dlinder Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Om en låt är ensam i sin gener får ju den ALLA sina potentiella röster samt om den är riktigt skum kanske en massa "proteströster". Precis det som är så farligt med Ukraina. Som tur är får de dela idiotrösterna med iaf Israel. Citera
SuperiorFish Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Har ingen aning om vem som kommer att vinna, men jag hoppas iaf att Finland aldrig vinner igen. Ett jäkla kaos det är här i hela Helsingfors, de spelar t.o.m. tango i bussarna. Citera
arealloser1 Postad 10 Maj , 2007 Rapport Postad 10 Maj , 2007 Serbien kommer lätt att komma top 4 tror jag, lite synd att hon... hmn inte är lite mer "kvinnlig" då hade hon vunnit lätt. Tror top 6 blir Serbien,Ryssland,Malta,Sverige,Finland,Vitryssland. Citera
Pokershark Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Hoppas Finland vinner igen. Var ju den enda låten som överhuvudtaget gick att lyssna på. Citera
SouthEast Postad 11 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2007 Lyckades med bedriften att bränna $20 på Andorra igår. Såg inte eländet eftersom jag var "upptagen" med påkrandet. Citera
PianoPer Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Utan att ha hört någon av låtarna måste det ju vara rätt att försöka hitta en låt som är udda, sticker ut rejält och helst är helt ensam i sin gener. Förlåt, nu känner jag mig lite som Jennez.. men jag MÅSTE bara rätta din stavning. Det stavas GENRER! Sen hoppas jag alla röstar på tyskland! Bäst! Citera
Snabelguy Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Förlåt, nu känner jag mig lite som Jennez.. men jag MÅSTE bara rätta din stavning. Det stavas GENRER! Sen hoppas jag alla röstar på tyskland! Bäst! Nu bara måste jag - eftersom det är singular så blir det Genre - utan r på slutet. Sorry men var tvungen... Citera
Appel Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Jobbigt tiltande tråd. Nu måste jag ju fråga när detta spektakel går av stapeln ju Citera
SouthEast Postad 11 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2007 Finalen sänds på (lördag, 12 maj kl. 21.00) i både SVT1 och SVT HD! Källa: svt.se Citera
Appel Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Finalen sänds på (lördag, 12 maj kl. 21.00) i både SVT1 och SVT HD! Källa: svt.se Hoppas Hoppas jag har ngt annat för mig då Kan ju inte som tuff kille sitta och kolla på SVT en lördagkväll. Men jag kanske kan kommar runt det genom att satsa pengar jag med... hmm..... Citera
Hattricker Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Som vinnare finns både Ryssland och Schweiz på Betfair för 14,5ggr pengarna, bra värde IMHO. Lettland och Tyskland har bra värde för spel på placering (Topp 4). Schweiz inte ens vidare till final... Skandal! Citera
Snabelguy Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Hoppas Hoppas jag har ngt annat för mig dåKan ju inte som tuff kille sitta och kolla på SVT en lördagkväll. Men jag kanske kan kommar runt det genom att satsa pengar jag med... hmm..... Asch.. med lite gott sällskap och nåt gott att dricka så är det helt ok även för en tuff kille.. Citera
Appel Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Jag kom nyss på också att jag blivit inbjuden imorgon på middag hos en bekant. Antar att det blir att kolla på esc då också... Nåja... Hon är rätt söt, så det ska nog funka Citera
PokerFreddie Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Jag kom nyss på också att jag blivit inbjuden imorgon på middag hos en bekant. Antar att det blir att kolla på esc då också... Nåja... Hon är rätt söt, så det ska nog funka En tjej som gillar schlager, akta dig, en sån förstörde mer eller mindre 4 år av mitt liv.... Citera
Juggler Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Hur många tjejer gillar inte schlager? Citera
Snabelguy Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Jag kom nyss på också att jag blivit inbjuden imorgon på middag hos en bekant. Antar att det blir att kolla på esc då också... Nåja... Hon är rätt söt, så det ska nog funka Det är ju helt perfekt ju. Då kan du ju titta på det och sen hävda att du var tvungen för att du var hos bekanta som ville se det. Citera
PianoPer Postad 11 Maj , 2007 Rapport Postad 11 Maj , 2007 Nu bara måste jag - eftersom det är singular så blir det Genre - utan r på slutet. Sorry men var tvungen... Det känns faktiskt jobbigt.. Lovar att aldrig leka Jennez igen. Citera
Recommended Posts