Gå till innehåll

Rooney . Lock and move pls mod!


Rooney

Recommended Posts

Like or don't like mot en 32/22/12 FI? Bäst hand ofta här. Samtidigt vet jag att han kommer potta turn här om jag checkar. Blir jobbigt då

 

Seat 5: PIRI-PARA ($1,200.40 in chips)

Seat 6: eljon13 ($279.95 in chips)

Seat 8: McSillyPants ($340 in chips)

Seat 9: Hero ($592.30 in chips)

ANTES/BLINDS

McSillyPants posts blind ($2), Hero posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

PIRI-PARA bets $16, eljon13 folds, McSillyPants folds, Hero calls $12.

 

FLOP [board cards 10 of Spades,2 of Diamonds,10 of Hearts ]

Hero checks, PIRI-PARA bets $30, Hero calls $30.

 

TURN [board cards 10 of Spades,2 of Diamonds,10 of Hearts,3 of Clubs ]

Hero bets $40,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 740
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har fått nog. Mitt psyke pallar inte mer. 5h grind idag och en stadig minus BB på 4. 600 back må kanske inte vara någonting, men jag pallar fortfarande inte. Utan de konstigaste av donationer hade jag varit multiback idag. Så jävla trött på att nöta nöta nöta men inte få ut ett skit. Pallar inte mer breakeven. Pallar verkligen inte.

 

Samtidigt blir jag sjukt tiltad av att se såna som Theelch, eller mowmow, som madplussar av bara fan, trots att jag vet att vi spelar ungefär samma spel. Hatar att se när det går bra för andra när det går dåligt för mig själv. Känns så jävla orättvist när det verkar som att varje gång de sätter sig vid ett bord, är det minst 1 inköp upp när de går därifrån. Då börjar inte ett enda betalat set, av riktigt många sådana, idag svida rätt hårt.

 

Back 1k på kvällsliret.

 

Nystart tidigast på fredag. Ska bli riktigt skönt att slippa den här skiten, även om jag vet att jag kommer vilja spela direkt jag vaknar imorn.

 

Godnatt och GG, typ.

 

Maj

2/4$982

3/4$522

4/4$224

5/4$1722

7/4$810

8/4$910

9/4$884

10/4$526

11/4$1704

12/4$215

13/4$618

 

Rulle: $17 000

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tajmade pokerbreaket bra. Haft en riktig mardrömsdag idag. Drömde först drömmar om min drömtjej (utseendemässigt, stoooor tilt att vakna), och sen när jag kommer till skolan så är det första jag får se henne såklart. En lektion går och jag får sen se henne återigen. Dubbeltilt. Lika knäsvag varje gång. Gud vill få mig att sukta och må dåligt eller? Inte många tankar som gick rätt på någon lektion.

 

Kommer aldrig våga prata med henne. Hennes utseende är alldeles för bra för att personligheten ska kunna svara upp till det :lol:

 

Varit allmänt trött, deprimerad och deppad över livssituationen just nu, så nu ska jag ner till Ica och handla en stor godispåse för att sedan grinda Kyle XY.

 

Är ju ledig från onsdag kväll o framåt så känns det rätt kommer jag börja lira igen redan då. Dumt att ge bort så mycket kvalitetstid bara för att man e lite småtiltad. Senast torsdag kväll iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till nu då!

Kyle XY är nötprogrammet förövrigt!

Såg S01 på 2 dagar(kanske 3) tror jag. Så sinnes bra :)

Annan Sci-Fi serie som är riktigt bra, lite av samma humor är "Eureka!".

 

May all your cards be live, and all your pots be monstrous ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet hur det känns, jag har åxå haft en sjukt dålig period på (ipoker) fattar inte vad som hänt har spelat som vanligt men va bara omöjligt att inte bli utdagen.

Har läst mkt i din dagbok och sett dina filmer, du har talang för spelet och kommer hitta plusset snart igen om du bara chillar lite :-P GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow! Fick just RB från UB. Står att jag rejkat 1300$ i PT, men jag fick tillbaka hela 677. O då är det bonuspengar avdraget från den! Riktigt fint. De pengarna åker rakt ut i fickan. Lite "lön" i form av fickpengar är precis vad jag behöver just nu för att motivera mig lite igen. Kommer behöva ta ut lite till om ett tag när jag får nya golfklubbor. 5600 går dom på.

 

Detta innebär också att jag var 2378$+ i April. Inte illa med tanke på att jag var back på spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wow! Fick just RB från UB. Står att jag rejkat 1300$ i PT, men jag fick tillbaka hela 677. O då är det bonuspengar avdraget från den! Riktigt fint. De pengarna åker rakt ut i fickan. Lite "lön" i form av fickpengar är precis vad jag behöver just nu för att motivera mig lite igen. Kommer behöva ta ut lite till om ett tag när jag får nya golfklubbor. 5600 går dom på.

 

Detta innebär också att jag var 2378$+ i April. Inte illa med tanke på att jag var back på spelet.

Nice! Vad blir det för stickor? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice! Vad blir det för stickor? :-)

 

King Kobra mens FP, med mid-sizegrepp, stiffskaft, förlängd med 1 tum, klubbhuvudet vinklat på nå jävla vänster 4 grader :D Var och provade ut dem med Pron på golfklubben. Kändes riktigt bra tillslut, efter att jag ändrat allt man kunde ändra ;)

 

Hur får du UB o funka med PT?

Jag får det då inte.

 

Man måste använda antingen PAHud eller Gametime+. Finns guider på deras hemsidor om hur man använder det med PT för att importera händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

King Kobra mens FP, med mid-sizegrepp, stiffskaft, förlängd med 1 tum, klubbhuvudet vinklat på nå jävla vänster 4 grader :D Var och provade ut dem med Pron på golfklubben. Kändes riktigt bra tillslut, efter att jag ändrat allt man kunde ändra ;)

Okej :-P Helt rätt att testa ut ordentligt. Har också funderat lite på cobra faktiskt. Fast "Carbon CB" eller vad dom kallas. Alltid roligt att plocka ut nya grejjer! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Golf är ju materialist sporten nr 1, som värst brände jag 15k på enbart 3 drivers på en sommar :D Är själv inte så mkt för cobra men de är ofta prisvärda och mkt lättslagna passar bra för midstakes hcpare :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Golf är ju materialist sporten nr 1, som värst brände jag 15k på enbart 3 drivers på en sommar :D Är själv inte så mkt för cobra men de är ofta prisvärda och mkt lättslagna passar bra för midstakes hcpare :)

haha ja är ju klart roligast att köpa ny driver :-) Men 15k på en sommar är fan bra jobbat. Har inte ens jag klarat av hehe. Har heller aldrig riktigt gillat cobra. Men testade carbon-modellen och blev riktigt positivt överraskad måste jag säga. Lämpar sig främst för lite duktigare spelare...Minimal offset och ser rätt trevlig ut också :) Vad lirar du på för Hcp cab?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Golf är ju materialist sporten nr 1, som värst brände jag 15k på enbart 3 drivers på en sommar :D Är själv inte så mkt för cobra men de är ofta prisvärda och mkt lättslagna passar bra för midstakes hcpare :)

 

 

:shock: :shock:

 

Småsjukt. Lever fortfarande kvar på min första driver jag fick i present en gång i tiden. Kanske dags för en ny? :lol: Kan få rätt bra längd i den ändå så jag nöjer mig nog ett tag till iaf. Skulle vara kul att pröva en ny för att se hur tekniken gått framåt dock.

 

Varit på stan och slaskat 2 par nya byxor. Ett par vita jeans och ett par linnebyxor. Sjukt cleana båda två. Ska ut på någon form av återföreningsmiddag med tjejen ikväll, för att se lite hur det känns och om vi har någon framtid tillsammans. Har ju inte varit så bra på sistonde o vi har inte setts på 1½ vecka. Golfbanan nu hur som helst. Ska bli gött o dra iväg några bollar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klubbhuvudet vinklat på nå jävla vänster 4 grader :D .

 

För i h-vete. Hoppas de inte är "anti-slice" vinklade! :evil: Isf är det MYCKET bättre att lära sig av med slicen på rangen...

 

Har inte spelat på fem år själv men funderar på att dra igång lite i år. Hade hcp 6 som bäst iaf. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För i h-vete. Hoppas de inte är "anti-slice" vinklade! :evil: Isf är det MYCKET bättre att lära sig av med slicen på rangen...

 

Har inte spelat på fem år själv men funderar på att dra igång lite i år. Hade hcp 6 som bäst iaf. ;)

 

 

Haha :) Det var inte av den anledningen, utan helt enkelt för att jag är så lång. Min lite kortare bror fick sina 3 grader vinklade för att bollträffen samt klubbhuvudets marktouch skulle bli optimal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mm riktigt bra e de.....fast det har bara kommit ut 10 avsnitt än så länge va? :roll::-)

 

Yes endast 10.

Tror S02 skulle börja sändas i Juni/Juli någon gång!

Den som väntar på något gott :)

 

 

Golf är en dyr sport. Sjukt vad man kan lägga ner pengar på klubbor och dylikt där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah... "Lie" kallas det. Vinkeln på hur skaftet pekar mot klubbhuvudet.

 

Du menar alltså att du har förlängda klubbor OCH mer upprätt lie? Hur jävla lång är du? ;) (eller har du bara korta armar? :D)

 

Själv har jag 1 tum förlängda klubbar med normal lie. Jag är 1.89cm men har å andra sidan sjukt långa armar. :oops:

 

Köpte iofs mitt järnset 1994. Lynx! Kommer ihåg att Ernie Else och Fred Couples spelade med exakt de klubborna jag köpte. Det var tider det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah... "Lie" kallas det. Vinkeln på hur skaftet pekar mot klubbhuvudet.

 

Du menar alltså att du har förlängda klubbor OCH mer upprätt lie? Hur jävla lång är du? ;) (eller har du bara korta armar? :D)

 

Så var det ja :)

 

Och jag är 1.92. Angående det där med armarna så vet jag inte. Dom är väl varken extremt långa eller extremt korta. Vilken lie man ska ha beror väl en del på uppställning och sving också.

 

 

 

Allmän livstilt i övrigt. Träffen var bra men någonting kändes helt galet..Kan inte sätta fingret på det men det knöt sig i magen när det kom till närkontakt. Jag skjöt upp alla beslut tills vi hade träffats tidigare. Nu har vi träffats, och jag är inte ett dugg klokare. Suck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha ja är ju klart roligast att köpa ny driver :-) Men 15k på en sommar är fan bra jobbat. Har inte ens jag klarat av hehe. Har heller aldrig riktigt gillat cobra. Men testade carbon-modellen och blev riktigt positivt överraskad måste jag säga. Lämpar sig främst för lite duktigare spelare...Minimal offset och ser rätt trevlig ut också :) Vad lirar du på för Hcp cab?

 

lirar 6,2 nu spelade dock som en kratta förra sommaren då det var bad & kröken som tog upp mest tid så blev en del höjningar. men iår så ska jag köra på lite hårdare med golfen :)

 

Okej, själv? ja det är kallt med offset :) jag spelar på mina gammla Callaway x-14 pro series faktsikt svårt att släppa dem kanske blir X-tour i år dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lirar 6,2 nu spelade dock som en kratta förra sommaren då det var bad & kröken som tog upp mest tid så blev en del höjningar. men iår så ska jag köra på lite hårdare med golfen :)

 

Okej, själv? ja det är kallt med offset :) jag spelar på mina gammla Callaway x-14 pro series faktsikt svårt att släppa dem kanske blir X-tour i år dock.

Ok! 2,5. Callaways nya lite bladigare stickor ser rätt intressanta ut också. Måste dra nu. Seminarium kl 8 suck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...