Gå till innehåll

Rooney . Lock and move pls mod!


Rooney

Recommended Posts

  • Svars 740
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelat dagens första session och har två händer jag hemskt hgärna ser kommentarer på.

 

Första handen:

 

FI är 30/20/2.5 och mkt mer vet jag inte. Iofs sett han trebetta någon gång tidigare under de få händer jag spelat med honom just vid detta bordet. Är det in med pengarna på flopp som gäller? Är Call ok och vad gör vi isåfall turn?

 

Hero is at seat 0 with $380.90.

YummyPorkChop is at seat 2 with $404.40.

kennat is at seat 5 with $664.20.

The button is at seat 5.

 

Hero posts the small blind of $2.

YummyPorkChop posts the big blind of $4.

 

Hero: Th Tc

 

Pre-flop:

 

kennat folds. Hero raises to $14.

YummyPorkChop re-raises to $42. Hero calls.

 

 

Flop (board: 9s 5h 3h):

 

Hero checks. YummyPorkChop bets $84.

Hero ?

 

 

Hand 2:

 

Den här handen tkr jag e intressant. FI är regular men jag hade inga stats just när handen utspelade sig så vi bortser från det. Det är tredje gången i rad jag attackerar hans blind från SB, och jag antar att han börjar tröttna. Är det nog med motivation för att fullfölja handen? Just 111 blixt-betet känns som något han mkt väl kan göra med en halvdan hand/drag eller complete air. Tar man synen turn då? Eller pushar? Han har 200 kvar.

 

Seat 1: chokofab ($101.20 in chips)

Seat 2: Hero [ 8 of Diamonds,Ace of Clubs ] ($1,171.70 in chips)

Seat 3: dante999 ($400.00 in chips)

Seat 8: Rodeotonig ($459.75 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($2), dante999 posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

Rodeotonig folds, chokofab folds, Hero bets $13, dante999 calls $11.

 

FLOP [board cards Jack of Spades,Ace of Diamonds,2 of Spades ]

Hero bets $20, dante999 bets $60, Hero calls $40.

 

TURN [board cards Jack of Spades,Ace of Diamonds,2 of Spades,King of Clubs ]

Hero checks, dante999 bets $111, Hero ?

 

 

Tveka inte att kommentera nu.

 

TT: Ingen rolig hand ur posititon och man hamnar lätt i trubbel postflop med ett eller flera överkort. Jag säger 4-bet pre och syna omslag eftersom fi är så agrgo och TT är en huuuuge hand HU. Speciellt när du är aggro och även fi verkar ju gillar raisaknappen med sina 20% PFR, du är way ahead of his range, m8 :-) Inga svåra beslut whatsoever sen heller ;-)

 

A8: Som du säger har du hackat på honom innan och nu har du toppar på dragig bräda. Tror han skulle låtit dig skjuta en tunna till på turn om han hade varit stark, typ AJ eller 22 så tolkar hans flopraise som att han vill ta handen direkt från dig eller få gratisriver (skulle sätta han på flushdraget). Tror du han betar turn så gå för check-raise, tror du han ofta checkar bakom med drag så led ut även på turn.

 

Hade haft svårt att släppa både händerna under rådande omständigheter m.a.o.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TT: Ingen rolig hand ur posititon och man hamnar lätt i trubbel postflop med ett eller flera överkort. Jag säger 4-bet pre och syna omslag eftersom fi är så agrgo och TT är en huuuuge hand HU. Speciellt när du är aggro och även fi verkar ju gillar raisaknappen med sina 20% PFR, du är way ahead of his range, m8 :-) Inga svåra beslut whatsoever sen heller ;-)

 

A8: Som du säger har du hackat på honom innan och nu har du toppar på dragig bräda. Tror han skulle låtit dig skjuta en tunna till på turn om han hade varit stark, typ AJ eller 22 så tolkar hans flopraise som att han vill ta handen direkt från dig eller få gratisriver (skulle sätta han på flushdraget). Tror du han betar turn så gå för check-raise, tror du han ofta checkar bakom med drag så led ut även på turn.

 

Hade haft svårt att släppa både händerna under rådande omständigheter m.a.o.

 

 

Intressanta tankar. Övervägde faktiskt aldrig fyrbet TT handen.

 

A8 handen känns fortf osäker hurvida det är ev+ att spela vidare. Smygkollade hans stats i efterhand och de var 20/11/1.5 och det talar ju verkligen för en fold, men jag vet inte alltså. Magkänslan sa att han var tom/drog efter något.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade en session nu där det inte hände jättemkt grejer. Pendlade mellan breakeven och lite back hela tiden typ. På slutet rushade jag dock bakåt med en riktigt äcklig hand. Tror sessionen slutade ca 400 back. 400 NL600 händer och 600 NL400.

 

FI är regular o spelar väldigt likt mitt eget spel. Lite konfunderad över hans call preflop bara. Hur riggad är inte turnen sen? Blir lite rädd när K kommer river, men jävligt förvånad när han viker upp korten som inte är K och ändå chipsen drar över till honom :shock: Skulle raisat mer pre, men satt i telefon med brorsan. Blev ett dyrt samtal :(

 

Seat 4: chur bo ($1,066.70 in chips)

Seat 6: karmensito ($388.95 in chips)

Seat 7: GuldenGutt ($588.55 in chips)

Seat 8: Zkrutt ($1,240.60 in chips)

Seat 9: Hero [ Jack of Spades,Jack of Hearts ] ($400.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Zkrutt posts blind ($2), Hero posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

chur bo folds, karmensito folds, GuldenGutt bets $15, Zkrutt folds, Hero bets $40, GuldenGutt calls $29.

 

FLOP [board cards 7 of Spades,7 of Hearts,4 of Hearts ]

Hero bets $62, GuldenGutt calls $62.

 

TURN [board cards 7 of Spades,7 of Hearts,4 of Hearts,Jack of Diamonds ]

Hero bets $80, GuldenGutt bets $482.55 and is all-in, Hero calls $214 and is all-in.

 

RIVER [board cards 7 of Spades,7 of Hearts,4 of Hearts,Jack of Diamonds,King of Hearts ]

 

SHOWDOWN

GuldenGutt shows [ 7 of Diamonds,7 of Clubs ]

Hero shows [ Jack of Spades,Jack of Hearts ]

GuldenGutt wins $987.55.

 

Så till en hand värd att diskutera lite kanske. Fick uppfattningen om bloek som en inte tight men inte galen spelare heller. Hans stack antyder ju dock att han vet vad han gör. Inga stats när handen utspelar sig.

 

Är min turnbet ok? Hur agerar vi river? Parad bräda och nästnötflush. Luktar ju lite om hans bet. Lägg dock märke till att det är trehandat och blindsbattle. Får ju goda odds för en syn. 160 för att vinna 560. Inte sant? Frågan är dock som sagt hur ofta jag är bra här. Utan parad bräda hade det kännts mer självklart med en syn. Vi kan väl iofs inte utesluta att han bluffar här heller.

 

Vad säger ni?

 

 

Seat 2: bloek ($2,417.20 in chips)

Seat 4: Hero [ Jack of Clubs,Queen of Spades ] ($564.00 in chips)

Seat 8: KEB42 ($243.60 in chips)

ANTES/BLINDS

bloek posts blind ($3), Hero posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

KEB42 folds, bloek calls $3, Hero bets $15, bloek calls $15.

 

FLOP [board cards 2 of Spades,5 of Spades,5 of Hearts ]

bloek checks, NinjaChippie bets $30, bloek calls $30.

 

TURN [board cards 2 of Spades,5 of Spades,5 of Hearts,Ace of Spades ]

bloek checks, NinjaChippie bets $75, bloek calls $75.

 

RIVER [board cards 2 of Spades,5 of Spades,5 of Hearts,Ace of Spades,6 of Spades ]

bloek bets $160, NinjaChippie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade spelat som du. Klart du ska beta turn när A kommer. River måste du syna i.m.o.

 

Ye skönt med lite medhåll ;) Då behöver jag inte vara allt för besviken med handen. Han vek nämligen upp 56o för rivrad kåk samtidigt som jag fick flushen. Riggidigg

 

Snart dags för session 2 för dagen. Är taggad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja en fin session avklarad! Det mesta stämde undet ca 20 min av sessionen och vad mer behövs egentligen? Fick en rush med lite fina händer. Hade något set vs färgdrag ai flopp, en JJ på enfärgad flopp mot AK med en av den färgen som sen träffade K och annat smått och gott. Lyckades mot slutet även klonka en AK vs AA i 340 potten. Justice :D Kvitt dagens utdragningar iaf.

 

Har en hand jag funderar över. Fi är 30/22/6 över kanske 50 händer. Har haft en pott med honom innan som jag check callade mitt TP till river där jag sedan foldade mot hans pottbet. Han har även varit inblandad med någon annan i liknande potter o han verkar inte tveka att trebarrela.

 

Känns callen lika självklar för er som den gjorde för mig river här? Jag inducerar ju push från hans sida också med min check. Vill representera missat färgdrag som just e vad jag har. Men sen döljer det ju sig något mer i min hand ;)

 

Seat 2: LaPoCaFlame ($900.20 in chips)

Seat 3: .scar-face. ($813.10 in chips)

Seat 4: bosota ($346.00 in chips)

Seat 5: JayTea1 ($402.55 in chips)

Seat 6: Hero [ Ace of Spades,Jack of Spades ] ($400.00 in chips)

ANTES/BLINDS

JayTea1 posts blind ($2), Hero posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

LaPoCaFlame bets $12, .scar-face. folds, bosota folds, JayTea1 folds, Hero calls $8.

 

FLOP [board cards 4 of Spades,Queen of Clubs,7 of Spades ]

Hero checks, LaPoCaFlame bets $15, Hero bets $51, LaPoCaFlame calls $36.

 

TURN [board cards 4 of Spades,Queen of Clubs,7 of Spades,5 of Hearts ]

Hero bets $101, LaPoCaFlame calls $101.

 

RIVER [board cards 4 of Spades,Queen of Clubs,7 of Spades,5 of Hearts,Ace of Hearts ]

Hero checks, LaPoCaFlame bets $736.20 and is all-in, Hero calls $236 and is all-in.

 

+1360$ denna sessionen över 760 händer. Riktigt nöjd med spelet förutom något enstaka hjärnsläpp som blev mot slutet, men de e ju bara som vanligt liksom när jag börjar slappna av. Spec när jag ligger + o tkr att jag äger borden.

 

Nu blire pizza me några polare för att grinda vidare sen. Fint utgångsläge för ett fint dagspluss nu. Ganska precis 1k upp för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men varför pushar han river om du tror att han sätter dig på färgdraget? Han får väl ändå inge värde av dig isåfall å varför checkar han inte bakom river med sämre händer? Har han sämre hand än dig så fattar jag inte hans spel alls.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men varför pushar han river om du tror att han sätter dig på färgdraget? Han får väl ändå inge värde av dig isåfall å varför checkar han inte bakom river med sämre händer? Har han sämre hand än dig så fattar jag inte hans spel alls.

 

Han har bluffat hela vägen och är helt tom i princip? Det är väl anledningen jag finner till att han skulle försöka bluffa bort mig även om han satt mig på färgdraget, för han slår helt enkelt i princip ingenting. Det är en stål/luft situation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men varför pushar han river om du tror att han sätter dig på färgdraget? Han får väl ändå inge värde av dig isåfall å varför checkar han inte bakom river med sämre händer? Har han sämre hand än dig så fattar jag inte hans spel alls.

 

tänkte exakt samma sak, han kanske också missa flushen vem vet :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj oj oj är väl allt jag har att säga. Inte direkt fy skam att vinna 2600 spådär när man redan var +1k för dagen, eller vad säger ni? :D

 

Slog mig ner vid borden som vanligt och hittade några riktigt fina fiskar. Stod också i väntelista på flera NL600 bord och tillslut satt jag i princip bara med dem. Hittade flera jättefiskar och jag ska alldeles snart ge exempel. Kommer inte ta några diskussionshänder nu.

 

Spelade bra och hade väldigt fin klonk. Gjorde några misstag, men det var mot slutet när jag suttit alldeles för länge bara för en fisks skull.

 

Så, här kommer ett par fina händer.

 

FI visar här vilken jättefisk han var. Satt med 2300$ här vid det här bordet innan men bland annat han tog av mig med lite klonkar. Rättvisa skulle dock skipas :D

 

Seat 1: Deepblue13 ($1,047.65 in chips)

Seat 4: Hero [ Queen of Diamonds,Queen of Clubs ] ($1,783.00 in chips)

Seat 6: Cartman111 ($268.25 in chips)

Seat 7: klippset ($555.75 in chips)

Seat 10: Blacky00. ($600.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Deepblue13 posts blind ($3), Hero posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

Cartman111 folds, klippset folds, Blacky00. folds, Deepblue13 bets $20, Hero calls $17.

 

FLOP [board cards 6 of Diamonds,Queen of Spades,Jack of Clubs ]

Deepblue13 checks, Hero checks.

 

TURN [board cards 6 of Diamonds,Queen of Spades,Jack of Clubs,King of Hearts ]

Deepblue13 checks, Hero bets $34, Deepblue13 bets $68, Hero bets $200, Deepblue13 calls $166.

 

RIVER [board cards 6 of Diamonds,Queen of Spades,Jack of Clubs,King of Hearts,2 of Clubs ]

Deepblue13 checks, Hero bets $388, Deepblue13 calls $388.

 

SHOWDOWN

Hero shows [ Queen of Diamonds,Queen of Clubs ]

Deepblue13 [ King of Diamonds,7 of Clubs ]

Hero wins $1,287.

 

Seat 4: Hero [ 8 of Spades,8 of Hearts ] ($1,693.50 in chips)

Seat 6: Cartman111 ($179.25 in chips)

Seat 7: Azafis69 ($345.40 in chips)

Seat 8: silver_fox1 ($589.10 in chips)

Seat 9: Al4Ace ($571.00 in chips)

Seat 10: Blacky00. ($591.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Azafis69 posts blind ($3), silver_fox1 posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

Al4Ace folds, Blacky00. folds, Hero bets $21, Cartman111 folds, Azafis69 folds, silver_fox1 calls $15.

 

FLOP [board cards 3 of Diamonds,King of Spades,Jack of Diamonds ]

silver_fox1 checks, Hero checks.

 

TURN [board cards 3 of Diamonds,King of Spades,Jack of Diamonds,8 of Clubs ]

silver_fox1 bets $48, Hero calls $48.

 

RIVER [board cards 3 of Diamonds,King of Spades,Jack of Diamonds,8 of Clubs,3 of Clubs ]

silver_fox1 bets $250, Hero bets $1,500, silver_fox1 calls $270.10 and is all-in.

 

SHOWDOWN

Hero shows [ 8 of Spades,8 of Hearts ]

silver_fox1 [ King of Hearts,3 of Hearts ]

Hero wins $2,158.10.

 

Och den här handen. Ganska basic. Inte ens han ställer en dam rakt av här. Aldrig.

 

Seat 1: Deepblue13 ($575.15 in chips)

Seat 2: Blacky00. ($579.00 in chips)

Seat 3: poltok ($443.20 in chips)

Seat 4: Hero [ Jack of Spades,Jack of Diamonds ] ($2,415.50 in chips)

Seat 6: Cartman111 ($153.90 in chips)

Seat 10: _Camelux3000 ($656.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($3), Cartman111 posts blind ($6).

 

PRE-FLOP

_Camelux3000 folds, Deepblue13 bets $25, Blacky00. folds, poltok folds, Hero bets $88, Cartman111 folds, Deepblue13 calls $66.

 

FLOP [board cards Queen of Diamonds,Queen of Spades,7 of Hearts ]

Hero bets $100, Deepblue13 bets $484.15 and is all-in, Hero calls $384.15.

 

TURN [board cards Queen of Diamonds,Queen of Spades,7 of Hearts,5 of Diamonds ]

 

RIVER [board cards Queen of Diamonds,Queen of Spades,7 of Hearts,5 of Diamonds,7 of Spades ]

 

SHOWDOWN

Deepblue13 shows [ Ace of Hearts,3 of Clubs ]

Hero shows [ Jack of Spades,Jack of Diamonds ]

Hero wins $1,153.30.

 

 

Så alltså, 3600$ + för dagen. Inte fy skam. Trodde dock det var 3850 men PT lurade mig :(

 

2000$ + på 866 NL600 händer, samt 1600$ på 1839 NL400 händer.

 

Statsen landade på 20/16/3, men de sjönk ordentligt mot slutet när jag jagade fiskarna och blev trött.

 

Juli

6/7$318

7/7$757

8/7$2285

9/7$3615

 

 

Rulle: $29 500

 

En dag kvar att lira innan jag drar på festival. Blir den ens i närheten av de senaste två är jag lyrisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollar lite PT stats och ser att jag trots de 2 senaste dagarna bara har en PTBB/100 på 5. De senaste två dagarna är den på 10. Trodde den skulle vara högre, men detta betyder ju bara en sak och det är att jag borde få fortsätta vinna eftersom mina vinster bara e helt normala :)

 

Vaknade nyss o ska snart börja spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska inte klaga, såg allt din AQ på QQ brädan där fi har Q2 och din rivrade nötfärg mot fi's Q-hög färg. Båda för fulla NL $600 inköp :lol:

 

Ja, jag kollar in övriga nätverk lite... :P

 

Karmensito är min favoritfisk! Så jävla go är han

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var dagens första session avklarad. Som draft skvallrade så hade jag en jävla start med de händerna han beskrev. En av dem var mot min favoritfisk. AQ mot Q2 som ni kanske förstått.

 

Annars hade jag ju som sagt en överfärg, samt en AA där en regular försökte bluffa mig för 400$. Vann utöver det 2 500$ potter och några mindre.

 

Förlorade gjorde jag ingen pott över 400$, men dock 8st på mellan 250 och 400$. Var alltså inte oslagbar, bara nästan :D

 

Min spelstil förändras helt när jag sitter med fisken Karmensito. Satt bara på Nl600 bord med honom idag. Han har en VP$IP på 70, och är omöjlig att Cba mot. Hade statsen 15.5/11/2.5 över 338 händer. Men jag kan iofs inte påstå att jag hade särskilt bra händer på de borden heller, utöver de jag plockade inköpen med. 1000$ + på de borden. Torskade i princip hela det inköpet jag vann på ena bordet medan jag vann på det andra.

 

NL400 spelade jag 19/16/3. Också det för tight. Skärpning. Får inte börja ändra mitt spel bara för att jag rushar. +500 på de borden iaf.

 

Totalt alltså + 1514$ dagens första 775 händer. Alles ok :D

 

 

Har en lurig hand.

 

FI är regular och något åt 25/20/3 hållet. Inte spelat några händer alls vid bordet typ sen han kom.

 

Qs är ju ett både bra och dåligt kort. KQ får tvåpar, men jag fångar färgdraget. E ju i princip inte rädd för några kort river och vill hålla kontroll på potten, så min check turn är det bästa spelet?

 

River blankar, o vad fan gör jag nu? Vet inte om jag orkar calla en stor bet från hans sida. Är ju slagen av massor med händer. Är betfold spelet? Vad bettar jag? Pott ca 160

 

Seat 3: Proteus 99 ($195.75 in chips)

Seat 4: smally x ($445.50 in chips)

Seat 6: fattony1899 ($127.90 in chips)

Seat 8: Hero [ Ace of Spades,Ace of Hearts ] ($967.40 in chips)

Seat 9: thefarmer_ ($400.00 in chips)

ANTES/BLINDS

Hero posts blind ($2), thefarmer_ posts blind ($4).

 

PRE-FLOP

Proteus 99 folds, smally x folds, fattony1899 folds, Hero bets $14, thefarmer_ calls $12.

 

FLOP [board cards 5 of Clubs,King of Spades,8 of Spades ]

Hero bets $22, thefarmer_ calls $22.

 

TURN [board cards 5 of Clubs,King of Spades,8 of Spades,Queen of Spades ]

Hero checks, thefarmer_ bets $42, Hero calls $42.

 

RIVER [board cards 5 of Clubs,King of Spades,8 of Spades,Queen of Spades,3 of Diamonds ]

Hero ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bet-fold $90? Beror mycket på fi, men han ska ha riktigt bra koll och fin read om han ska värdehöja en K eller till och med KQ. Tror detta är det bästa spelet eftersom du med stor sannolikhet är slagen om han höjer samtidigt som du kan få syn av en K. Orka checka och få ett bet på $150 och man blir tvungen att gissa om fi är luft eller stål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bet-fold $90? Beror mycket på fi, men han ska ha riktigt bra koll och fin read om han ska värdehöja en K eller till och med KQ. Tror detta är det bästa spelet eftersom du med stor sannolikhet är slagen om han höjer samtidigt som du kan få syn av en K. Orka checka och få ett bet på $150 och man blir tvungen att gissa om fi är luft eller stål.

 

Yeah jag betfoldade fast 70$. Han raisade.

 

 

------------

 

Nyss avslutat min första session på prima o jag säger bara UÄK vilken tillt. Spelade som ett kukhuvud och hade inte den minsta ny-på-siten-klonk. Fick aldrig igång PAHud heller o jag kan fan inte spela utan det. Går åt helvete.

 

Några händer som exempel. Hade skitmånga KK som stötte på A floppar förresten. Den enda KKn som inte gjorde det slutade såhär:

 

Liksom, varför bettar jag inte turn? Mååååste ju ställa där. Suck. Nu tappade jag masas värde istället.

 

- Pink_Panther sitting in seat 2 with $245.05

- Hero sitting in seat 3 with $517.50

- jengan sitting in seat 4 with $620.90

- BarbarianX sitting in seat 5 with $50.00 [sitting out]

- Djrumpa sitting in seat 6 with $693.55 [Dealer]

 

Pink_Panther posted the small blind - $2.50

Hero posted the big blind - $5.00

** Dealing card to Hero: King of Clubs, King of Diamonds

jengan folded

Djrumpa raised - $20.00

Pink_Panther folded

Hero raised - $67.00

Djrumpa called - $67.00

 

** Dealing the flop: 10 of Clubs, 7 of Hearts, 6 of Spades

Hero bet - $100.00

Djrumpa called - $100.00

 

** Dealing the turn: 2 of Clubs

Hero checked

Djrumpa checked

 

** Dealing the river: Jack of Hearts

Hero bet - $177.00

Djrumpa called - $177.00

Hero shows: King of Clubs, King of Diamonds

Djrumpa mucks:

Hero wins $688.50 from the main pot

 

Det här är fan det värsta jag gjort på länge. Allt börjar med att jag tror jag missklickat en raise pre och missuppfattar hans bet som en vanlig CB. Efter det är det bara hjärnsläpp. Fyfan. Kommentera inte ens.

 

- tbevirus sitting in seat 1 with $485.00

- Hero sitting in seat 2 with $459.50

- Durpadoo sitting in seat 3 with $370.15

- hotelligg sitting in seat 4 with $848.55

- jengan sitting in seat 5 with $531.75

- tenlittiace sitting in seat 6 with $485.25 [Dealer]

 

tbevirus posted the small blind - $2.50

Hero posted the big blind - $5.00

** Dealing card to Hero: 10 of Hearts, King of Hearts

Durpadoo folded

hotelligg called - $5.00

jengan folded

tenlittiace folded

tbevirus folded

Hero checked

 

** Dealing the flop: King of Diamonds, 4 of Diamonds, 4 of Hearts

Hero checked

hotelligg bet - $40.00

Hero called - $40.00

 

** Dealing the turn: 6 of Diamonds

Hero checked

hotelligg bet - $40.00

Hero called - $40.00

 

** Dealing the river: 9 of Clubs

Hero checked

hotelligg bet - $45.00

Hero raised - $210.00

hotelligg called - $210.00

Hero shows: 10 of Hearts, King of Hearts

hotelligg shows: Jack of Diamonds, 10 of Diamonds

hotelligg wins $589.50 from the main pot

 

 

Ett sånt här spel har jag inte heller gjort på år och dar, men det värsta är ju att jag checkar när en turn som är bra för mig kommer. Plz liksom. Jävla fiskjävel är vad jag är. Nu tvivlar jag dock på att jag hade fått honom att folda men de e ju lätt att säga med facit i hand.

 

- Hato1 sitting in seat 1 with $1093.92 [Dealer]

- tbevirus sitting in seat 2 with $1229.10

- Prislapp sitting in seat 3 with $2047.02

- Utkopt sitting in seat 4 with $597.00

- Hero sitting in seat 5 with $620.55

- GIFMEPOT sitting in seat 6 with $600.00

 

tbevirus posted the small blind - $3.00

Prislapp posted the big blind - $6.00

** Dealing card to Hero: Jack of Spades, King of Spades

Utkopt folded

Hero raised - $24.00

GIFMEPOT folded

Hato1 called - $24.00

tbevirus folded

Prislapp folded

 

** Dealing the flop: 8 of Diamonds, 10 of Hearts, 3 of Spades

Hero checked

Hato1 bet - $30.00

Hero raised - $98.00

Hato1 called - $98.00

 

** Dealing the turn: 6 of Spades

Hero checked

Hato1 bet - $100.00

Hero called - $100.00

 

** Dealing the river: 5 of Clubs

Hero checked

Hato1 went all-in - $871.92

Hero folded

Hato1 mucks:

Hato1 wins $1321.92 from the main pot

 

Och sist men inte minst så foldar jag den här. Fick uppfattningen om att FI kanske kunde spela, men sen ser jag att han bara spelar ett bord och har statsen 50/10/2 och förbannar att jävla PAHUD vägrade fungera.

 

- tbevirus sitting in seat 1 with $543.00

- Hero sitting in seat 2 with $495.00

- Fredrik2121 sitting in seat 3 with $129.50

- hotelligg sitting in seat 4 with $1111.70

- jengan sitting in seat 5 with $467.25 [Dealer]

- tenlittiace sitting in seat 6 with $445.25

 

tenlittiace posted the small blind - $2.50

tbevirus posted the big blind - $5.00

** Dealing card to Hero: King of Spades, Queen of Diamonds

Hero raised - $20.00

Fredrik2121 folded

hotelligg called - $20.00

jengan called - $20.00

tenlittiace folded

tbevirus folded

 

** Dealing the flop: 2 of Hearts, 8 of Clubs, King of Hearts

Hero bet - $41.00

hotelligg raised - $82.00

jengan folded

Hero called - $82.00

 

** Dealing the turn: 3 of Spades

Hero checked

hotelligg bet - $80.00

Hero folded

hotelligg mucks:

hotelligg wins $308.50 from the main pot

 

 

830$ gick kalaset på över 340 händer. Det mesta på grund av skitdåligt spel som enbart händer när jag spelar på nya klienter. Jag fattar inte alltså. Det slår aldrig fel. Ska leka jävla hjälte och slå om o bluffa idiotiskt. Mer tiltad nu än jag var glad över vinsterna igår o i förrgår. Patetiskt egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...