Gå till innehåll

Borden stjäl uppmärksamhet


Recommended Posts

Kan klientjäveln vara sämre?

Hur många år har den inte funnits?

 

Blindar 75/150 och bb är all-in för 45. Vad kostar det då att limpa? Jo 75.

Helvetes skitklient.

 

Och varför vill inte Prima ha flerbordande spelare? Det går ju inte att spela fler än två bord, iom att borden snor uppmärksamhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt seriöst asså..... vad är det för fel på editera knappen ?

 

Jag förstår att du har 7000+ inlägg.

 

OnT: Tycker du klienten är skit så spela inte där då.

 

dessutom:

 

Kan klientjäveln vara sämre?

Hur många år har den inte funnits?

 

Blindar 75/150 och bb är all-in för 45. Vad kostar det då att limpa? Jo 75.

Helvetes skitklient.

 

Och varför vill inte Prima ha flerbordande spelare? Det går ju inte att spela fler än två bord, iom att borden snor uppmärksamhet.

 

 

Om blindsen är 75/150 vad klagar du då över?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, vad är det som händer?

 

Exakt hur försämras forumet av att jag skriver tre inlägg?

 

Hint: Risken att någon missar en del av det jag skriver i tråden ökar om allt står i samma, uppdaterade, inlägg.

 

Hur som helst, jag spelar gärna kvar i klienten. Realistiskt sett så är jag inte den enda spelaren på nätverket som tycker om när klienten fungerar acceptabelt. Alltså kan man tänka sig att det finns moddar eller ahk-script eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud, vad är det som händer?

 

Exakt hur försämras forumet av att jag skriver tre inlägg?

 

Hint: Risken att någon missar en del av det jag skriver i tråden ökar om allt står i samma, uppdaterade, inlägg.

 

Hur som helst, jag spelar gärna kvar i klienten. Realistiskt sett så är jag inte den enda spelaren på nätverket som tycker om när klienten fungerar acceptabelt. Alltså kan man tänka sig att det finns moddar eller ahk-script eller så.

 

Enligt normala forum regler kallas det för SPAM när man postar 3 inlägg efter varandra i samma tråd, dock kanske det är annorlunda här på Pf.nu, det kan jag ju inte uttala mig om utan att titta i regler. Spammigt är det oavsett och jag kvarstår i föregående åsikt att om du inte gillar hur klienten beter sig så byt ställe att spela, det är då vad jag gör när jag inte gillar vad jag ser.

 

 

Hint: Chansen finns att det är flera som ids läsa vad du postar om du håller det hela i en postning och inte spammar, men eftersom jag hade tråkigt råkade jag läsa alla 3 posterna :-P, (det ska inte upprepas).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Okej, att posta det i tre separata inlägg är alltså mer funktionellt, men bör undvikas för att du vill kalla det "spam". Briljant.

 

2. När blindarna är 75/150 känns 150 som en bra storlek på limpkostnad

 

3. Hur ska jag kunna spela många bord när borden snor uppmärksamhet så fort det är min tur?

 

4. Ett alternativ är så klart att se om man kan få klienten att fungera acceptabelt istället för att bara överge den.

Dessutom är ju själva diskussionen som sådan, hur ett så pass stort nätverk kan ha en så ohyggligt dålig produkt, efter all denna tid, intressant i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt seriöst asså..... vad är det för fel på editera knappen ?

 

Menar du "att editera knappen" eller "editeraknappen"? Tycker du inte att du gör ett misstag när du kritiserar någon för att posta tre inlägg när du själv inte kan uttrycka dig korrekt? Dessutom skall det vara tre punkter och inte fem, följt av stor bokstav. Du är regelinkonsekvent, vilket är OK men inte om man kritiserar andra för att bryta regler. (Som dessutom kan liknas vid att gå över gatan mot rött ljus om det inte finns någon bil i närheten.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du "att editera knappen" eller "editeraknappen"? Tycker du inte att du gör ett misstag när du kritiserar någon för att posta tre inlägg när du själv inte kan uttrycka dig korrekt? Dessutom skall det vara tre punkter och inte fem, följt av stor bokstav. Du är regelinkonsekvent, vilket är OK men inte om man kritiserar andra för att bryta regler. (Som dessutom kan liknas vid att gå över gatan mot rött ljus om det inte finns någon bil i närheten.)

 

grammar_time.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...