Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har lite svårt och välja bland alla dessa olika pokerrum. Någon som har några tips? Skall spela $0.5/$1.0 LHE, $0.25/$0.50 NLHE samt $0.10/$0.20 PLO. Vill verkligen komma bra till på ett rum direkt, för att slippa byta.

Någon som kan hjälpa en nybörjare?

Tackar på förhand!

Postad

Bortse från bonusar och liknande, är spelet krossbart på låga nivår? Många amerikaner som donerar?

Eller nöter man bara för att få tillbaka nån promille av raken genom nån fair deal?

Jag är ute efter att plussa på spelet, och då bortser jag helt och hållet från procentuella deals med mellanhänder.

Postad

Full tilt som sagt dom har mycket trafik på alla nivåer med bonus och en sak till som kan ge återbäring men som man inte får yttra på detta forumet tydligen. Annars verkar det gå bra för iPoker nätverket nu många som spelar där så det kan vara ett alternativ, båda dessa är lätta att multitabla på också eftersom dom har valet att förminska borden. PEACE

Postad

Enligt http://www.pokersitescout.com/ så ser det ju inte ut och vara någon större skillnad vid denna tid på dygnet, kanske skiljer sig om några timmar då amerikanerna vaknar och vi europeér har gått och lagt oss.

Även trafiken på LHE var lagom på iPoker, så det är något jag helt klart ska fundera på.

Tack för tipsen!