Grymme Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 Hej Har för mig att jag läste för ett tag sedan om en sida där man kunde spela "freeroll"-sng:s där vinnaren vann 0,25$ eller något liknande. Någon som minns var det var eller något liknande koncept? Skall introducera flickvännen till poker. Tänkte att det kunde vara en lämplig början för henne. Citera
pokerpewe Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 är det inte dreampoker eller liknande som har en sådan promotion? Om det är det så kommer jag ihåg att det var i stort sett omöjligt att komma med i dom pga av alla som samtidigt försökte samma sak, jag skulle själv rekommendera Everest, visserligen får vinnaren bara 0.05$ men det går att spinna vidare på och fungerar som en bra grund. Började själv på dom för två veckor sen och är uppe i 67$ nu så rekommenderar everest för freerollsng, enda negativa är att dom har rätt så sega blindstrukturer Citera
KNIOBes Postad 5 Maj , 2007 Rapport Postad 5 Maj , 2007 är det inte dreampoker eller liknande som har en sådan promotion? Om det är det så kommer jag ihåg att det var i stort sett omöjligt att komma med i dom pga av alla som samtidigt försökte samma sak, jag skulle själv rekommendera Everest, visserligen får vinnaren bara 0.05$ men det går att spinna vidare på och fungerar som en bra grund. Började själv på dom för två veckor sen och är uppe i 67$ nu så rekommenderar everest för freerollsng, enda negativa är att dom har rätt så sega blindstrukturer för litet turmoment och för mkt skill? jobbigt alltså.................. Citera
Grymme Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2007 Tack för tipset KNIOBes pokerpewe...: när det ges ut gratis pengar kan faktiskt snabbt och mer slumpmässigt vara att föredra framför långsamt och mer skicklighetsbaserat. högre $/h. Något att tänka på. Citera
Grymme Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2007 Förresten.. KNIOBes .går det att ställa sig på kö på Everestturneringarna på något sätt...alla är bara upptagna hela tiden? Citera
boffer Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Tryck bara på ett bord och klicka sedan på "Stå på väntelistan" till höger. Citera
MacDaddy Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 De flesta siter har ju Friröllar dagligen så bara fixa konto hos allihop. Prima har ju niciga 1000$ röllar kl 19:00. Citera
Mr.Gul Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 3 gånger har jag hamnat in the money, bästa placering är 5 och då vann jag 57$ Citera
KLzeven Postad 6 Maj , 2007 Rapport Postad 6 Maj , 2007 Förresten.. KNIOBes .går det att ställa sig på kö på Everestturneringarna på något sätt...alla är bara upptagna hela tiden? Samma på Unibet, där det kommer en ny varannan minut eller så. Omöjligt att få chans att spela det blir fullt på en tiondelssekund. Hur fan ska man ta sig in? Ps. Unibet är riggat Ds. Citera
Recommended Posts