Odrike Postad 2 Maj , 2007 Rapport Postad 2 Maj , 2007 Det är ju toklånga köer på FR NL100. Kan ni inte öppna upp fler bord?? Jag vill ju spela Citera
Odrike Postad 2 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 2 Maj , 2007 Det dök upp bord nu.. så det är lugnt Citera
Odrike Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 Inlägget gjorde susen! Ja det var snabba ryck.. Så sjukt trist att det inte finns några bord uppe idag. Man har ju väntat och väntat på att de ska dyka upp men ack... Inte ett enda full ring NL100 ligger ute. Suck Vill inte spela NL200 sist jag gjorde det så torskade jag ett inköp med floppat set mot runner färg. NL200 är helt klart riggat. Citera
Odrike Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2007 Såja lite bättre nu. Turbobord är väl bättre än inget. Synd bara att man är lite trög.. Citera
ParadiseOscar Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Vi ligger på Boss om antalet bord och är mycket tacksamma om ni hjälper oss en smula på traven genom att fråga i livechatten som finns inbyggd i klienten. Mvh SportingbetOscar Citera
Sansrom Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Usch, jag vågar inte ens fundera på hur mycket pengar Boss-sajterna förlorar på att det inte läggs upp bord automatiskt på ett vettigt sätt. Citera
SouthEast Postad 4 Maj , 2007 Rapport Postad 4 Maj , 2007 Usch, jag vågar inte ens fundera på hur mycket pengar Boss-sajterna förlorar på att det inte läggs upp bord automatiskt på ett vettigt sätt. Ännu mer skrämmande att man inte har nån Prao-elev som sitter och håller koll på att det behövs fler bord. Citera
Odrike Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 4 Maj , 2007 Ännu mer skrämmande att man inte har nån Prao-elev som sitter och håller koll på att det behövs fler bord. Deras chat sa att det var pga tekniska problem. Finns bord ute nu så jag antar att problemen är lösta. Citera
Recommended Posts