Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Nej, som det sett ut med antalet anmälningar så skulle det nästan vara ok om man inte ens var signad på Parbet.:-)

:lol:

Tänkte signa upp ett konto idag. Är det bara att vara med i turneringarna sen eller är det något speciellt jag måste göra?

Postad

9 reggade nu! kom igen ;) 1 till

---

Det är ju helt bedrövligt att de inte ska gå att få 10 spelare till en turre som kostar 1MPP.

Fråga till ParbetDavid: Varför nåste ni sätta 10 personer minst för att dom dör 1MPP satelliterna ska spelas ?

De känns ju ganska vädelöst att avsätta tid för att spela en satellit och sen konstatera att dom blir "Cancel" vaje gång man bemödar sig.

Postad
Minimigränsen på de turneringar vi kan sätta upp är att ett bord fylls. Vi är också missnöjda med aktiviteten i dessa satelliter och har ingen direkt förklaring, kom gärna med feedback.

Dum fråga kanske, men kan man inte välja shothand (6 player/table) då om de måste vara ett bord :P

Sen är nog knappast klockan 7 en fredagkväll rätt tidpunk heller, senare kanske skulle ha fungerat för att få ihop 10 spelare till denna iallafall.

En mera seriös fundering, varför kan man inte söka spelare i klienten (eller är det bara jag som är blind och inte hittar sökfunktionen)

Postad

Varför har ni ställt in PF Vegas satelliten den 3 juni 20:00 CET ?

*nyfiken*

----

Bumpar för Parbets egna 1MPP vegas satellit med på fredag 1 juni klockan 19:00 CET (2 platser i finalen i potten som vanligt), vore ju kul om de kunde bli 10 st så den spelas :P

Postad

Detta var tyvärr en felregistrering, Forumsatelliten var bara tänkt att gå en gång. Jag ber om ursäkt till er som hade hunnit anmäla er.

Varför har ni ställt in PF Vegas satelliten den 3 juni 20:00 CET ?

*nyfiken*

----

Bumpar för Parbets egna 1MPP vegas satellit med på fredag 1 juni klockan 19:00 CET (2 platser i finalen i potten som vanligt), vore ju kul om de kunde bli 10 st så den spelas :P

Postad
Detta var tyvärr en felregistrering, Forumsatelliten var bara tänkt att gå en gång. Jag ber om ursäkt till er som hade hunnit anmäla er.

Ok, då är jag med. Fast den kunde väll ha gått en gång till ;)