Gå till innehåll

Bästa bonusen för SNG-grinders?


skribenten

Recommended Posts

Tack för svaret :-) Ongame är en klient jag gillar, så får nog bli där. Men tror du att du kan vara mer specifik med vilken sajt som har ett sådant erbjudande? Och hur det erbjudandet ser ut?

 

Kolla bonustrådarna här på forumet. Finns nog en från RedKings som är bra nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man letar efter en lite större bonus så är den bästa jag hittat redkings tror jag. 1000$ man har 60 dagar på sig att cleara 12000 VIP poäng. 5 poäng per rake i turnering, alltså 30+3$ ger 15 points. 800 st sådana på 2 månader för att klara den.

Är den bra egentligen? Snälla är det någon som vet någon bättre SNG bonus? Helst på ongame..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man letar efter en lite större bonus så är den bästa jag hittat redkings tror jag. 1000$ man har 60 dagar på sig att cleara 12000 VIP poäng. 5 poäng per rake i turnering, alltså 30+3$ ger 15 points. 800 st sådana på 2 månader för att klara den.

Är den bra egentligen? Snälla är det någon som vet någon bättre SNG bonus? Helst på ongame..

Den suger börja med den tanten nämnde sen är det att hålla koll på Red kings och Hollywood poker som brukar ha bra bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som tumregel kan tilläggas att om man bara är ute efter bonus på OnGame ska man inte nöja sig med sämre än 8x just nu även om 10x och över kan kännas som en bra bonus för de som inte lirat på ongame innan.

 

Känns som det behövs en OnGame bonus tråd som det finns med prima. de som är sugna på att hjälpa till att sammanställa en kan gärna Pm'a mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...