Gå till innehåll

Störning 24hs Vipshop


Luddinho

Recommended Posts

Hej.

 

Jag har precis spelat in tillräckligt många vip-poäng för att köpa ett xbox 360 premium pack på 24h pokers-vipshop (http://www.24hpokervip.com).

 

När jag loggar in i shopen tar det extremt lång tid (har testat på flera olika datorer, uppkopplingar och webbläsare). Sedan när jag äntligen kommit in så finns ingen information om hur många vip-poäng jag har, vad jag heter eller vad mitt nick är (dessa saker fanns förut). När jag klickar mig fram för att köpa mitt efterlängtade xbox då kommer jag till sida för betalning med vips och leveranssätt. Men några kunduppgifter eller adress kommer inte fram.

 

Skulle vara tacksam för svar från någon annan som har dessa erfarenheter eller någon sajtrepresentant för 24h.

 

/Luddinho

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen:-)

 

Råkade trycka lite fel där...Jag har exakt samma problem. Sidan är riktigt seg när man har loggat in och det finns ingen information på ens konto precis som du säger. Jag har varit i kontakt med 24hPoker om detta. Först har jag provat maila webshopen men de svarar inte, sen har jag mailat till 24hPokers support och efter ca 5 mail så gick de med(!) på att vidarebefodra mitt mail till webshopen. Detta var nu innan helgen typ i torsdags...de har fortfarande inte svarat från shopen. Har helt tappat förtroendet för dem och tagit ut mina pengar för tillfället. Deras support är absolut inte vad den borde vara, har varit i kontakt med dem några gånger om andra saker. Jag kommer nog kontakta dem imorrn igen om jag inte får svar idag så får vi se om det kan lösa sig. Jag hatar när de inte kan ha ett telefonnummer heller som man kan ringa så man får prata med en person, nu känns det som att man är helt utlämnad. Kolla bara på detta som är hämtat från deras hemsida:

 

 

Kundtjänst

 

Kundtjänst har öppet alla svenska arbetsdagar mellan klockan 08:00 och 20:00. Inkomna ärenden besvaras inom 24 arbetstimmar. För att så snabbt som möjligt kunna betjäna så många kunder som möjligt har vi beslutat att stänga telefonen och koncentrera oss helt på att besvara frågor via e-post. Vi är medvetna om att en del kunder föredrar telefon, men på detta sätt har vi lyckats korta ner våra svarstider avsevärt vilket gynnar dig som kund.

 

 

Lysande tycker jag...NOT

 

 

Men hör gärna av dig här om du får någon hjälp så ska jag skriva om jag kommer någon vart med...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag mailade dem nu och de är väldigt snabba på att svara vad de nu är för mening när deras svar inte hjälper en något. Dom plockade fram ett av sina randomiserade standardsvar. Såhär ser det ut när man mailar med 24hPoker:

 

Hej,

Tack för att du kontaktar vår Kundtjänst och låter oss assistera dig med ditt ärende.

 

Vi beklagar eventuella olägenheter du har upplevt. Webshopen har haft några tillfälliga tekniska problem med sin mejladress. Ditt ärende har vidarebefordrats till vår marknadsavdelning. De kommer att kontakta dig så fort som möjligt.

 

Vi ber om ursäkt för den fördröjning som detta orsakar.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Customer Support Service

 

24hPoker

 

 

Jag fick alltså exakt samma svar som jag fick i torsdags så det är status quoe i ärendet tills vidare. Vad "så snabbt som möjligt" är i 24hPokers värld har jag ingen aning om men det är inte samma som i min. Antar att de ska rulla tummarna och pilla lite navelludd i några dagar först. Trött blir man iaf. Konstigt att man låter en sån här enkel sak sabba för hela sin verksamhet, jag kommer förmodligen inte spela mer där iaf...

 

Skriver igen när jag hör något nytt, du kan ju med maila dem och trycka på lite;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är ju frustrerande när man får svar som i princip innebär: de kan inte hjälpa dig just nu så de slänger fram någon dålig förklaring för att vinna tid.

 

Men men jag skickade ett mail tidigare idag. Fick detta svar:

 

Hej,

Tack för att du kontaktar vår Kundtjänst och låter oss assistera dig med ditt ärende.

 

Vi beklagar de problem som det inträffade kan ha orsakat för dig. Webshopen upplever just nu tekniska problem. Våra tekniker arbetar med problemet och det ska vara löst så fort som möjligt.Vi ber dig vänligen att försöka igen lite senare.

 

Om du skulle behöva ytterligare assistans, ber vi dig att kontakta oss igen.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Customer Support Service

 

24hPoker

 

 

Vad nu "så fort som möjligt" betyder...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej JohAAn1 och Luddinho!

 

Ursäkta för ett lite sent svar, även om det här i första hand bör gå via vanliga supporten som ni ju också använt.

 

Jag har kollat upp det här lite: Det finns mycket riktigt en störning i VIP-shoppen för 24hPoker just nu, det var en deploy med en uppdatering förra veckan som blev lite fel så att systemet med vip-shoppen kraschat.. :-(

 

Jag kan försäkra er om att ansvariga på vår IT-avdelning jobbar på att lösa problemet, det ligger ju absolut i vårt intresse att funktionen fungerar till 100%.

 

Jag kan ännu inte säga exakt när det är ordnat men testa igenom inom några dagar. Och om/när jag får en update om att saken är ordnad lägger jag förstås även upp en notering här.

 

Beklagar verkligen besväret, men rätt snart ska Xbox och en massa andra godsaker kunna beställas igen! ;-)

 

Mvh, 24hPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Fick svar från supporten nu typ samma som här. Tydligen måste man också föra över sina VIP-poäng från Poker VIP balance till Cashier Balance för att kunna göra sitt inköp. Precis som när man ska ta ut sina pengar vill säga. Kanske bara jag som är cp eller så framgår detta lite dåligt. Sidan är fortfarande seg men det verkar ju vara på G att lösa sig. Håller tummarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...