Dave^ Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Jag har lirat ett antal månader på PokerStars och samlat på mig ganska många FPP. Men nu har jag tänkt byta site och ska därför spendera mina poäng på något kul, jag kommer förmodligen köpa presentkort till amazon.co.uk. Därför undrar jag om någon har erfarenhet av köp från amazon? Hur lång tid tar det att få hem sina saker? För visst går det väll att köpa hem från amazon till Sverige? Citera
KungKroon Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Än en gång så finns det ett rum som heter "Poker off topic"! Citera
Dave^ Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Postad 22 April , 2007 Än en gång så finns det ett rum som heter "Poker off topic"! Men gah... det här har ju egentligen inte så mycket att göra med poker, utan mer affären Amazon. Citera
kfluffie Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Men gah... det här har ju egentligen inte så mycket att göra med poker, utan mer affären Amazon. Agree ... Citera
Ekenstar Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Jag har lirat ett antal månader på PokerStars och samlat på mig ganska många FPP. Men nu har jag tänkt byta site och ska därför spendera mina poäng på något kul, jag kommer förmodligen köpa presentkort till amazon.co.uk. Därför undrar jag om någon har erfarenhet av köp från amazon? Hur lång tid tar det att få hem sina saker? För visst går det väll att köpa hem från amazon till Sverige? Tog 9 dagar för mig från det att jag beställde presentkortet hos stars tills det att jag kunde hämta ut mina grejor på postutdelningsstället. Inte allt går att köpa från sverige, elektronik, saker till hem & trädgård och motionsutrustning går inte. DVDs, CDs, böcker och TV-spel går bra Citera
Jeg123 Postad 22 April , 2007 Rapport Postad 22 April , 2007 Köp presentkortet från shoppen och sälja dom på ebay, man får typ 99% av värdet. Citera
Dave^ Postad 22 April , 2007 Författare Rapport Postad 22 April , 2007 Tack för responsen! Synd att man inte kan köpa elektronik, då det var precis vad jag ville ha. Men det där med att sälja på Ebay låter ju vettigt annars. Citera
Dave^ Postad 23 April , 2007 Författare Rapport Postad 23 April , 2007 Ingen här som vill köpa presentkort på Amazon? Vi kan säkert komma överens om ett bra pris. Citera
Recommended Posts