DaPine87 Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2007 HEHE visst gjorde jag:-D HUr har liret gått för dig idag? Hehe säge rju att poker e roligare än skolan urmy hehe skönt att måanden börjat najs för dig. När blir ni regualrs på nl400 då? För mig har det gått kasst, var som mest back runt 1K$ men hämtade tebax lite till 500$ back, sova nu men imorn blir det MYCKET lir och STOR vinst Innan jag blir regular eller ens skottar på NL400 lär faktiskt ta ett bra tag, känner mig inte bekväm där än även om jag känner jag vinner där..
Metaddict Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Bonusar denna månad: $1250Händer spelade: 5208 Hmm hur går detta ihop? Vad är det för bonusar du rotar fram egentligen?? Tycker det låter riktigt bra.
urmy Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Hmm hur går detta ihop? Vad är det för bonusar du rotar fram egentligen?? Tycker det låter riktigt bra. Äh det var en gammalbonus från unibet, hade clearet 95% av den när månaden började.
Cash Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Nej verkar suga stenhårt hehe men ska ge den lite mer chasn trots allt måste bara få min 22tums skärm nån gång som man slipper jäval överlapp på borden men känns ju som spelet är mkt annorlunda gentemot everest men man borde ju iaf plussa med bonusen inräknat annars suger de pung hehe. (den där mrdawwe hade nyss över 7k på nl800 sikk asså verkligen upp och ner killen hehe) fan hur många timmar tar 30k händer att lira på fyra bord typ 100tim erl? Att ta sig igenom det inlägget var sinnessjukt tungt, och det var inte ens långt
Metaddict Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Äh det var en gammalbonus från unibet, hade clearet 95% av den när månaden började. Låter rätt jävla mycket rimligare ja
DaPine87 Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2007 Låter rätt jävla mycket rimligare ja han ljuger såklart, vi har ju självklart hittat en oändlig 1K$ bonus med 3X händer som krav
Snaso Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 han ljuger såklart, vi har ju självklart hittat en oändlig 1K$ bonus med 3X händer som krav Var? SvS? PMA mig plz!
DaPine87 Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2007 Var?SvS? PMA mig plz! puuuh, you almost got me
DaPine87 Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2007 Blev det nån ny film idag dapine? har fixat ett nytt headset idag som jag behövde sen efter det hade jag inte riktigt tid, imorn kommer det en film
DaPine87 Postad 8 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2007 Har tänkt mig att varje morgon ska jag ta en ca 30 minuters promenad och löpa/cykla träningscykel och göra lite armhävningar, situps och köra lite med hantalar. Hur ska man lägga upp detta? T.ex ska man börja med att promenera, sen käka frukost och sen gå ut och löpa och sen kö lite situps o så eller hur ska man lägga upp det? Och vad ska jag äta till frukosten för att få ut max av det? Kan tillägga att det var några månader sen jag tränade ordentligt men jag har en bra grundkondition och är inte fet eller nått.. Sen skulle jag även behöva tips på nyttiga och framförallt lättlagade rätter, gärna länkar med sånt För känner nu att jag inte orkar laga mat och då istället köper kebab, men finns det massa saker som är lättlagat och gott så ska jag verkligen försöka hålla mig till de Känner att detta är viktigare än pokern just nu, eftersom om jag kommer igång ordentligt med träning och kosten så kommer jag må mycket bättre och då kommer även pokern gå bättre då jag just nu är trött dygnet runt i princip och blir då även rätt okoncentrerad när jag lirar
Rille Postad 8 Maj , 2007 Rapport Postad 8 Maj , 2007 Kyckling som man slänger in i ungen samt ris. Går inte fort men är väldigt enkelt.
Cash Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Kyckling som man slänger in i ungen samt ris. Går inte fort men är väldigt enkelt. äsch, man köper ett kilo kycklingfilé, mickar lite å skär bort lite skit (jag jag är extremt picky) och sen steker du skiten med lite svartpeppar, grillkrydda, vitpeppar, salt, å allt skit du kan hitta, blir lite spicy men det är iaf gott. Skär upp skiten i bitar. Tar nån timme å fixa allt men det blir gott å sen blir mackor å maträtter å allt smaskens... iofs om du tränar hårt å äter mkt så måste du upprepa varje eller varannan dag, men lite får man ju offra.
blomm123 Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 har fixat ett nytt headset idag som jag behövde sen efter det hade jag inte riktigt tid, imorn kommer det en film Okej då vet jag
blomm123 Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Har tänkt mig att varje morgon ska jag ta en ca 30 minuters promenad och löpa/cykla träningscykel och göra lite armhävningar, situps och köra lite med hantalar. Hur ska man lägga upp detta? T.ex ska man börja med att promenera, sen käka frukost och sen gå ut och löpa och sen kö lite situps o så eller hur ska man lägga upp det? Och vad ska jag äta till frukosten för att få ut max av det? Kan tillägga att det var några månader sen jag tränade ordentligt men jag har en bra grundkondition och är inte fet eller nått.. Sen skulle jag även behöva tips på nyttiga och framförallt lättlagade rätter, gärna länkar med sånt För känner nu att jag inte orkar laga mat och då istället köper kebab, men finns det massa saker som är lättlagat och gott så ska jag verkligen försöka hålla mig till de Känner att detta är viktigare än pokern just nu, eftersom om jag kommer igång ordentligt med träning och kosten så kommer jag må mycket bättre och då kommer även pokern gå bättre då jag just nu är trött dygnet runt i princip och blir då även rätt okoncentrerad när jag lirar Jag skulle börja med en stadig frulle och sen börja med styrketräningen och därefter ta ett litet mellanmål (banan och ett glas juice typ) och sen ta ett löppass eller cykla. Så tränar jag nu iaf 5 dagar i veckan och funkar utmärkt, går för övrigt sista året på ett riksidrottsgymnasium och så här är våran fyskska träning upplagd. Vilket funkar prima! GL
Cash Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 äsch, man köper ett kilo kycklingfilé, mickar lite å skär bort lite skit (jag jag är extremt picky) och sen steker du skiten med lite svartpeppar, grillkrydda, vitpeppar, salt, å allt skit du kan hitta, blir lite spicy men det är iaf gott. Skär upp skiten i bitar. Tar nån timme å fixa allt men det blir gott å sen blir mackor å maträtter å allt smaskens... iofs om du tränar hårt å äter mkt så måste du upprepa varje eller varannan dag, men lite får man ju offra. Glöm vitpepparn, jag var full.
DaPine87 Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2007 Tack för svaren, kyckling verkar ju vara nöten allafall, tur man älskar kyckling Var astaggad att börja med hårdträningen idag men vaknade upp med halsont och riktigt allmänt förkyld, antar det inte är så hett o träna då Så först o främst nu då ska jag bli frisk, nån som har tips hur man får bort förkylning så snabbt som möjligt?
DaPine87 Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2007 SKa iväg o köpa lite kycklingfilér och lite grönsaker nu som jag ska äta till lunch Efter det så ska jag spela in filmen..
killsson Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Vad vill du få ut av själva träningen? att gå ner i viktigt eller att defineramusklerna osv??
DaPine87 Postad 9 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2007 Vad vill du få ut av själva träningen? att gå ner i viktigt eller att defineramusklerna osv?? Må bättre Som det är nu är jag trött o seg hela dagarna så vill komma igång så jag kan börja må bra igen Sen så bygga lite muskler är ju ladrig fel det heller
Rooney Postad 9 Maj , 2007 Rapport Postad 9 Maj , 2007 Det är oerhört stor skillnad vad det gäller välmående när det kommer till att träna och hålla igång. Mkt viktigt.
Recommended Posts