Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Har märkt att jag är lite för trött på kvällarna för att grajnda, får bli bra mkt mer förmiddags och tidig kvällsgrajnd framöver..

SPelade en session imorse allafall där jag plussade ca 750$.

• Svars 578
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

lycka till dapine!

btw, vad är de för bonus du har lirat? everest har väl ingen speciell bonus, förutom den här rake back bonusen på 300-500$?

för jag antar att du lirar på everest? :P

Postad

Känns som det är dags för lite HHs i dagboken :)

Ny FI, har ingen riktig read.

- pehrgunnar sitting in seat 1 with $371.50

- Bullski sitting in seat 2 with $228.90

- Runeruner sitting in seat 3 with $105.75

- DVk0Infinity sitting in seat 4 with $189.55

- Saltbreaker sitting in seat 5 with $66.35 [Dealer]

- GIFMEPOT sitting in seat 6 with $200.00

GIFMEPOT posted the small blind - $1.00

pehrgunnar posted the big blind - $2.00

** Dealing card to GIFMEPOT: Queen of Diamonds, Queen of Clubs

Bullski folded

Runeruner called - $2.00

DVk0Infinity folded

Saltbreaker folded

GIFMEPOT raised - $7.00

pehrgunnar folded

Runeruner called - $7.00

** Dealing the flop: 4 of Clubs, 2 of Spades, 6 of Spades

GIFMEPOT bet - $14.00

Runeruner called - $14.00

** Dealing the turn: 3 of Spades

GIFMEPOT checked

Runeruner bet - $22.00

GIFMEPOT called - $22.00

** Dealing the river: 5 of Hearts

GIFMEPOT checked

Runeruner went all-in - $62.75

???

Här verkar FI rätt tight, har inte sett så många händer här heller. Tolkas min 3-bet som defend och han kanske synar med det mesta?

- Elec123 sitting in seat 1 with $197.00 [Dealer]

- Dustylove sitting in seat 2 with $197.00

- GIFMEPOT sitting in seat 3 with $212.85

- alfaromea sitting in seat 4 with $30.25

- svenoha007 sitting in seat 5 with $156.20

- mads34 sitting in seat 6 with $178.80

Dustylove posted the small blind - $1.00

GIFMEPOT posted the big blind - $2.00

** Dealing card to GIFMEPOT: Ace of Clubs, King of Spades

alfaromea called - $2.00

svenoha007 raised - $8.00

mads34 folded

Elec123 folded

Dustylove folded

GIFMEPOT raised - $26.00

alfaromea folded

svenoha007 called - $26.00

** Dealing the flop: Queen of Clubs, Ace of Spades, 5 of Spades

GIFMEPOT bet - $33.00

svenoha007 went all-in - $130.20

Två halvintressanta, rätt svårt att avgöra rätt beslut utan reads / stats, men ni kan väl göra ett försök :)

Postad

QQ: Synar du turn måste du väl syna på rivern? Jag hade synat iaf.

AK: Brukar inte släppa AK när jag träffar flop efter 3bet pre, men där är det jobbigt. Tror dock vi måste syna för dom oddsen. Go for it.

Postad

QQ

Rätt spelarspecifikt. Mot unknown och lagom tiltad trycker jag på foldknappen, missar och klickar in call och svär.. :P

AK

Trebettar du någorlunda frekvent är det bara och backa upp :)

Postad

Riktigt kallt att syna med QQ i första handen, hatar att c/c då man som bäst har en split. Ställer hellre själv isf..

AK-handen är instasyn.;-)

Postad

Prima Network No-Limit Hold'em, $2.00 BB (6 handed) Hand History converter Courtesy of PokerZion.com

MP ($154.11)

Hero ($348.52)

Button ($0.08)

SB ($209.60)

BB ($75.90)

UTG ($196.75)

Preflop: Hero is CO with Q:club:, Q:heart:.

1 fold, MP calls $2, Hero raises to $8, 3 folds, MP calls $6.

Flop: ($19) Q:diamond:, A:heart:, 8:spade: (2 players)

MP checks, Hero checks.

Turn: ($19) 9:heart: (2 players)

MP checks, Hero bets $16, MP raises to $32, Hero raises to $340.52 (All-In), MP calls $114.11 (All-In).

River: ($505.63) 3:club: (2 players, 2 all-in)

.

Final Pot: $505.63

Postad
fina resultat, snart uppe på nl200 jag med, verkar finnas endel pengar att hämta (=

aadå, finns en hel del cash att hämta :D

lycka till dapine!

btw, vad är de för bonus du har lirat? everest har väl ingen speciell bonus, förutom den här rake back bonusen på 300-500$?

för jag antar att du lirar på everest? :P

ty ty :) Har bara lirat pyttelite på everest och har bara spelat in en 50$ bonus där. Bonusarna är 2.5K$ från expekt och 1K$ från unibet :)

hehe uppenbart att prima e riggat till din fördel :shock:. Hur mkt av bonusen har du clearat på hur många händer?

Menar du mig? :shock: Sjukaste motriggen jag :mrgreen: men ar du unibet bonusen så har jag clearat 1K$ på kanske 10K händer NL200.

Postad

Oki så ca 30k för 3k de låte rju rätt soft hehe kanske kör igång den bonusen då. Satt mig precis för att slölira lite nl200 på everest och så ser man superfisken urmyrakeback mumsfillibabba:-D

Postad
Oki så ca 30k för 3k de låte rju rätt soft hehe kanske kör igång den bonusen då. Satt mig precis för att slölira lite nl200 på everest och så ser man superfisken urmyrakeback mumsfillibabba:-D

Ta inte mina pengar snälla :roll:

Postad
hmm, behöver ny dator, lirar CC3 och det krachar helt plötsligt, gjort så några gånger nu :?

Nån som kan tipsa om bra dator för 10-20K kr?

Jag tycker att Komplett har mest prisvärda burkar och de vet vad de håller på med. Så leta upp en speldator där som verkar passa dig.

Postad

Blev rätt mycket lir idag, eller rätt många händer allafall, men ska nog kunna trycka in en 3000 händer om dagen.. Spelade allafall riktigt bra förutom en pott där jag stacka av på rivern mycket onödigt mot en solid spelare..

1/5: 1007 händer | 341$

2/5: 423 händer | 744$

3/5: 2029 händer | 734$

Totalt: 3459 händer | 1819$

BR: 10 819$

Postad

25% rabatt på dells 30# skärmar nu, 13500 kr ungefär kostar dem nu, dags o slå till kanske :D

EDIT: Ska komma på nått grajndmål jag måste klara av innan jag åker till barca, klarar jag det målet så beställer jag en innan jag åker :D

Postad

Är nu i stockholm och är lite semibakis :mrgreen: Vi tog det rätt lugnt med drickandet igår, tanken är väl att det ska bli hårdsupande idag :) Jag har vart vaken några timmar numedans fisken fortfarande sover (tror jag) men ska väl gå o väcka han snart så ska vi ner på stan o shoppa litte :)

Poker har jag knappt lirat nått, blev några extreme turbo sngs igår för skojs skull före maten typ, +40$ på dem allafall :-P

Postad
25% rabatt på dells 30# skärmar nu, 13500 kr ungefär kostar dem nu, dags o slå till kanske :D

EDIT: Ska komma på nått grajndmål jag måste klara av innan jag åker till barca, klarar jag det målet så beställer jag en innan jag åker :D

kan bara säga att du inte kommer bli besviken på dells 30 tum :)

Köpte den och spelet har blivit mycket roligare :)

• Skapa nytt...