merirosvo Postad 9 Juni , 2007 Rapport Postad 9 Juni , 2007 Det var ju lite tråkigt att 24h-representanten inte ens kunde komma med ett uttalande angående diskussionen ovan, menmen, det är ju inte främst min beef så... Jag undrar iallafall om den här "End of month-turneringen"... är det 100k som går den 24e juni? När blir man registrerad till den? Citera
emilio_barzini Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Ajuste fan, hade ju glömt bort att man är reggad på en sån. När blir den? Får man välja? Är nämligen i Grekland den 24e så det blir lite svårt att spela då Citera
yone Postad 10 Juni , 2007 Rapport Postad 10 Juni , 2007 Det var ju lite tråkigt att 24h-representanten inte ens kunde komma med ett uttalande angående diskussionen ovan, menmen, det är ju inte främst min beef så...Jag undrar iallafall om den här "End of month-turneringen"... är det 100k som går den 24e juni? När blir man registrerad till den? Jo det är ju jävligt förtroendeingivande beteende att de inte skriver ett ord. Bra jobbat 24hpoker! Citera
24hPoker Postad 11 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2007 Hej, Vi har bestämt att det är resultaten från turneringen kvarstår. Det är självklart beklagligt att spelare hade problem med disconnects. Det bästa hade varit att turneringen pausats och fortsatt vid ett senare tillfälle, men då turneringen fortgick och spelades klart faststår resultatet. Spelarna som vann en plats till End of Month kommer automatiskt bli reggade under veckan då turneringen spelas. Mvh 24hPoker Citera
Njursparven Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Hej, Spelarna som vann en plats till End of Month kommer automatiskt bli reggade under veckan då turneringen spelas. Mvh 24hPoker När är den då? Citera
emilio_barzini Postad 11 Juni , 2007 Rapport Postad 11 Juni , 2007 Hej, Vi har bestämt att det är resultaten från turneringen kvarstår. Det är självklart beklagligt att spelare hade problem med disconnects. Det bästa hade varit att turneringen pausats och fortsatt vid ett senare tillfälle, men då turneringen fortgick och spelades klart faststår resultatet. Spelarna som vann en plats till End of Month kommer automatiskt bli reggade under veckan då turneringen spelas. Mvh 24hPoker Kan man få välja en annan turnering? Om man inte kan spela denna är det ju lite trist. Citera
24hPoker Postad 12 Juni , 2007 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2007 End of month turneringen spelas den sista söndagen varje månad vid 19:15 CET. PM:a om ni inte kan spela i denna månads End of month så kan man få spela den vid ett senare tillfälle. Mvh 24hPoker Citera
Recommended Posts