Gå till innehåll

Tjäna pengar på skillgames?


Recommended Posts

vad menar du med skillgames?

Jag har inte riktigt heller koll, men han har nämnt spel som pingis, patient och golf där man tävlar mot varandra.

 

Vet inte han kanske vill mörka lite för mig då han verkar göra fina pengar på det. Jag tycker det verkar sjukt att man kan göra såna pengar på vanliga spel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har själv spelat en hel del på king.com. Inte speciellt svårt att vinna lite pengar. Skulle tippa att sajten är god för ~10k kr för nya spelare med lite tid att lära sig spelen. Därefter gör hög ranking och enorm rake det svårt att tjäna mer. Det tar lite tid, men är kul och en skön break från pokern om man spelar mycket (tack expekt) :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har dålig koll på vilka sajter som finns men har spelat på http://www.king.com förut och som sagt numera på http://www.gamarena.com och jämför man dom så vinner gamarena lätt!

 

Det som är bra på king är att dom har många spelare och många spel men tyvärr GALET hög rejk vilket gör det omöjligt att vinna pengar... Tror inte dom har nån bonus heller.

 

gamarena har låg rejk, snyggare spel och framför allt så är det lättare att vinna pengar. Dåligt motstånd och jackpottar varje dag på mellan €100-€7000

 

Fiskmåsen, du vet fortfarande inte var din polare lirar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

testade gamarena.

men wtf. singelplayer spelen som är de flesta spelen, spelar man inte mot varandra på. Utan man lirar mot en usel dator. sedan gäller det att få mest poäng. när man spelat klart får man se om man vunnit eller ej. tråkigt.

 

Tar 7 dar att casha ut skiten oxå för den som just reggat. blä

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

testade gamarena.

men wtf. singelplayer spelen som är de flesta spelen, spelar man inte mot varandra på. Utan man lirar mot en usel dator. sedan gäller det att få mest poäng. när man spelat klart får man se om man vunnit eller ej. tråkigt.

 

Tar 7 dar att casha ut skiten oxå för den som just reggat. blä

 

...det beror ju på hur man ser på saken...antingen lirar man solitaire på sin egen burk eller så lirar man på gamarena och tävlar mot någon som spelar med exakt samma blandning på kortleken. Mest skillz vinner..

 

Varför tar det 7 dagar att ta ut pengarna? brukar gå mycket snabbare för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev så nyfiken på detta så jag gick in på gamearena och registrerade en användare. Det gick smidigt och snabbt var jag igång. Jag har bara prövat gratisspelen än så länge och många av spelen var riktigt roliga. Golfspelet är ju ett typiskt tilt-spel :evil: hehe som jag fastnade för. Jag vet att jag inte borde men jag kommer förr eller senare sätta in pengar och börja lira också. Men nu var jag så satans risig att jag tränar någon gång till. Men det verkar som man kan utmana polare på spelen. Nån som kan svara mig om det är så??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev så nyfiken på detta så jag gick in på gamearena och registrerade en användare. Det gick smidigt och snabbt var jag igång. Jag har bara prövat gratisspelen än så länge och många av spelen var riktigt roliga. Golfspelet är ju ett typiskt tilt-spel :evil: hehe som jag fastnade för. Jag vet att jag inte borde men jag kommer förr eller senare sätta in pengar och börja lira också. Men nu var jag så satans risig att jag tränar någon gång till. Men det verkar som man kan utmana polare på spelen. Nån som kan svara mig om det är så??

 

Yep, man kan välja motståndare i backgammon, couronne och biljard men test Scarab Solitaire, sjuuuukt tiltat spel! går typ inte att sluta spela :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
  • 1 year later...

En liten bump då jag rätt nyligen förlorat mig själv i skillgames magiska värld.

 

Spelar på King och DiceArena (tidigare GamArena) och har spelat ihop några tusenlappar på diverse ordspel och Yatzy. Yatzy rekommenderar jag starkt att fler borde testa. Finns lätta pengar där, många som sitter och drar till stegarna då de borde koncentrera sig på bonusen.

 

Någon annan här på forumet som spelar skillgames idag?

Finns det någon annan sida jag bör testa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...