mgps Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 bara jag som ahr problem emd att klienten ej svarar? loggar in sen hänger det sig? funkat utan problem för mig annars sen jg började spela där för 2 veckor sedan. Citera
lokavsramlosa Postad 17 April , 2007 Rapport Postad 17 April , 2007 jag kommer inte heller in , så det är nog något strul ja.. Citera
mgps Postad 17 April , 2007 Författare Rapport Postad 17 April , 2007 löste sig nu. men turneirngan jag spelade avbröts av tekniska skäl. Citera
CDPokerTim Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 "Schedueled Maintnance" Skulle ha uppdaterat er men tänkte inte på det! //CDPoker Citera
Myssion Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Hur kan ni ha schemalagd maintenance men ändå starta turrar?? Citera
CDPokerTim Postad 18 April , 2007 Rapport Postad 18 April , 2007 Hej, Utmärkt fråga. Ett utrop angående detta, i alla fall på CDPoker bör ha skickats minst 10 minuter innan detta skedde. Vad jag kan säga är att ett fel upptäcktes som var tvunget att ordnas direkt, missförstånd mellan support och IT avdelningen kan ha skett, jag fick själv reda på det alldeles för sent. Citera
Recommended Posts