Oskarsson Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Inget vidare. Vi vick väl inte ens se 10 händer. In med mer proffs tack. Men denna säsongen riktar väl sig mot bredden antar jag. Citera
dddanne Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Håller med, tråkigt med 30minutersavsnitt och massa kassa b-kändisar :[ Citera
Scofield Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Nån annan än jag som tyckte att kommentatorerna va helt kass? Citera
night84 Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Nej usch vad bedrövligt det var. Inget flyt överhuvudtaget i spelet. Helt plötsligt hade blindsen gått från 300/600 till 500/1000 vilket man endast märkte när nån limpade. Störde mig på Anders S. Nilsson också, gillade verkligen inte honom som kommentator. Citera
kungbohman Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Pokermiljonen måste ju vara årets skämt, vad i helvete sysslar dem med? Citera
Ripperkof Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Håller med, tråkigt med 30minutersavsnitt och massa kassa b-kändisar :[ Helt enig! In med Big-brother Jessica eller ev. Fadde Darwich så vi får lite starquality. För övrigt det absolut sämsta jag sett i pokerväg på TV. Jag skäms när jag tittar på detta. Citera
retorik Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 det är ju ingen poker, ett stort skämt. Vad är tanken bakom detta program egentligen?? Vi startar ett pokerprogram, visar ingen poker men mycket reklam och sen visar vi Pontus Gårdinger som försöker svinga en golfklubba. Det kommer svenska folket att gilla. Skandaldåligt. Citera
kungbohman Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Så här kan Pokermiljonen bli bra: *4 proffs vid varje bord, 2 kvalare. *2 timmars sädningar. *Säga vad man vill om Ken men skön kommentator är han i alla fall. Sen kanske det skulle bli intressant, fan ingenting som är bra med pokermiljonen. Ändå tittar man, man är fan skadad Citera
mgps Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 såg bara någon minut och konstaterade snabbt att detta verkligen nått botten. seriöst alltså, vem vill se den där skiten? Citera
gdaily Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Äh, vi slapp i alla fall höra Glimne göra felanalyser Citera
mrghost Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Pokermiljonen är ju till för att locka nya spelare och framförallt då till nätet. Hade jag vart helt grön och aldrig spelat poker innan hade jag nog tyckt programmet var ganska så bra och underhållande. Tänker er härliga beachar, sköna golfbanor blandat med lite spännande poker. Det hade man tyckte var livet. Detta lockar många kan jag säga. Många börjar då tänka på drömmen att kanske en gång själv leva det livet och tjäna massor med pengar och glida runt i världen. Detta leder dem till nätet och sätter in några slantar där och sen är det fast i pokerträsket, vilket vi andra vill som vill ha deras pengar8-) Pokermässigt är den rent ut sagt värdelöst för en som spelat mer än ett år och därtill och som vet grunderna i turneringspoker. Finns kanske max en hand per program som är lite halvintressant och strukturen är alldelles för brant. Men som sagt man ska inte klaga, det kan behövas lite mer fisk på nätet. Citera
dddanne Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Äh, vi slapp i alla fall höra Glimne göra felanalyser Men vi slapp han inte helt Citera
Poperick Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Nån annan än jag som tyckte att kommentatorerna va helt kass? Fick stänga av. Klarade in av dem. Var har man hittat dem? Noll rätt. Ingen charm, karisma, humor eller kunnande. Men de kanske kan locka några nya fiskar till pokervärlden, vad vet jag (tyckte att deras råd/kommentarer var riktigt dåliga. Såg dock bara första 5 min)...Kassa var dem iaf. Citera
RiverKlonk Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Helt enig! In med Big-brother Jessica eller ev. Fadde Darwich så vi får lite starquality. För övrigt det absolut sämsta jag sett i pokerväg på TV. Jag skäms när jag tittar på detta. Jessica har flyttat till Spanien där hon blitt gravid. Citera
baller Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 pokermiljonen har aldrig varit bra eller ens i närheten av ok, så hur kan det komma som en överaskning att det skulle vara dåligt även denna säsong? Citera
Hygglo Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Bästa kommentaren var väl ändå när BB höjer pre-flop med T6s efter 2 limpare. Kommentatorn kallar det för en semi-bluff "för hon har ju färgdraget". (OBS pre-flop) Citera
Vlade_Divac Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Bästa kommentaren var väl ändå när BB höjer pre-flop med T6s efter 2 limpare. Kommentatorn kallar det för en semi-bluff "för hon har ju färgdraget". (OBS pre-flop) haha ja det var fan det enda roliga med avsnittet ikväll jag funderar på att själv börja semibluffa innan floppen i forsätningen Citera
night84 Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Bästa kommentaren var väl ändå när BB höjer pre-flop med T6s efter 2 limpare. Kommentatorn kallar det för en semi-bluff "för hon har ju färgdraget". (OBS pre-flop) Ja den var ju helt sanslös. När Andreas Harnemo höjde till 2200 när motståndaren betat 1000 då? Det kallade de "en stor höjning". Ok... Citera
Ripperkof Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Jessica har flyttat till Spanien där hon blitt gravid. Förolämpa mig inte genom att tro jag var seriös. Citera
Tazman Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Håller med om att programmet är riktigt risigt. Blir sämre för varje säsong. Om de gör en säsong till så kan man lika gärna göra "Finns i sjön miljonen"..... Blir nog roligare så. Citera
fred93 Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Vem är egentligen expertkommentatorn? Har inte hört talas om honom förut. Sen fattar jag inte varför dem har Anders S Nilsson som programledare. Ska man leda ett pokerprogram så ska man väl vara kunnig om poker själv. I alla fall om man ska ge sig på att analysera spelet. Citera
HenkeHero Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Om man fastnar för "Ordförande Persson" när man zappar i reklamen och tycker det är mycket intressantare så man aldrig zappar tillbaka är väl ett ganska dåligt betyg på ett program? (Obs, jag är inte politiskt intresserad) Citera
Colderose Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Jag såg inte programmet och kan därför inte uttala mig så mycket om kvaliteten, men alla här verkar tycka att det pokermässigt var ganska kasst. Vi ska dock inte glömma att målgruppen för Pokermiljonen inte är pokerforum.nu, poker.se eller prosharks.se och deras medlemmar. Annars hade väl programmet gått på poker.se-TV. Normalsvensken utan pokererfarenhet ser nog hellre Lill-Babs möta Dregen än Andreas Harnemo möta Bo Sehlstedt eller något annat proffs. Kanske dags för det alternativa Pokermiljonen i poker.se-TV? Citera
Recommended Posts