Gå till innehåll

Tinusen spelar poker igen


tinusen

Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år  

93 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år



Recommended Posts

Oki tackar då blir Unibet nästa anhalt så fort jag gjort klart EverestBonusen.

Ja det där med rigg kommer ju i perioder, synd att det inte kunde skvättas ut mer så man slapp bli skogstokig då motriggen kopplas på och är konstant

 

Dock finns det inte många, kanske 3 som mest på kvällen.. det sjuka är att på de borden cappas raken till 0.30 dollar, medans de på 0.5 är oändligt. men det fattar inte folk.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi tar och sammafattar alla SvS 0.5/1 grinders vi har här. Så har vi en lista med folk man inte vill sitta brevid :-)

Per18 (jag)

Tinusen

Gerulatis

SunTzu

Kungrikard

Kongas

 

Fyll på!

 

Vi tar och sammafattar alla SvS 0.5/1 grinders vi har här. Så har vi en lista med folk man inte vill sitta brevid

Per18

Tinusen

Gerulatis

SunTzu

Kungrikard

Kongas

EVILELK (5-max)

 

Säg gärna om ni kör 5-max eller inte. För jag kör bara 5-max och aldrig turbo-bord. :D

 

Fyll på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tar och sammafattar alla SvS 0.5/1 grinders vi har här. Så har vi en lista med folk man inte vill sitta brevid

Per18

Tinusen

Gerulatis

SunTzu

Kungrikard

Kongas

EVILELK (5-max)

Agent16 (fullring)

 

Säg gärna om ni kör 5-max eller inte. För jag kör bara 5-max och aldrig turbo-bord. :D

 

Fyll på!

 

Vet inte om jag klassar in som grinder men det blir nån timme/ kväll iaf.

Den enda jag spelat nog mycket emot för att uttala mig om är kungen, men av någon anledning går vi sällan upp i duell mot varandra ;-)

 

Så kungrikard vad har du för stats på mig?

 

/Agent16

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gissar på "Weak tight fisk". Han har en note på hela SvS ;)

 

LOL :-D Tycker nog att han är rätt weak-tight själv den gode "kungen" fast det är klart han kanske har satt samma note på sig själv ;-) , fisk däremot kan nog stämma men 99,99% på vår nivå får vi nog klassa som fisk.

Men dom som skriver här är nog småhajar iaf sett till nivån

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej du Gaffeln, men jag respekterar en bra spelare med erfarenhet av denna nivå och han är jäkligt duktig, det är väl bara att erkänna. Det går bra för mig själv oxå emellanåt så jag är nöjd med min typ av spel.

 

Jag tycker vi ska lyckönska varandra istället och eftersom kungen vinner mest så har vi alla ngt att lära oss av honom.

 

Vi är inga världsmästare ngn av oss men jag är bara intresserad av denna nivås spel.

 

Sedan är det lite skoj att trissa upp stämningen mellan Sun och Kungen för de är skämtar med varandra med glimten i ögat. Jag tycker för övrigt att Sun också är jätteduktig och även Tina som är jäkligt stabil.

 

Jag tycker det är skönt att snacka lite emellanåt så blir det roligare att grinda då det kan bli lite ensamt.

 

Ta det inte så allvarligt! Jag spelar som ingen annan, lite bakvänd poker men det funkar i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag håller ju på att skapa gemenskap ju! Kolla era privata meddelanden och följ mina instruktioner! IRC ftw! Slipper man spamma sönder alla dagböcker hela tiden. :D Vi låg limit-spelare på SvS måste hålla ihop! Även om jag verkar vara den enda som lirar SH. :P Jag får väl göra några försök på FR sen eftersom ni spelar där. :D

 

svsgrinders ftw! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Kul och inspirerande att läsa din dagbok. Har hjälpt mig att komma mig ifrån mitt tiltande spel (som fortfarande kan göra sig påmind) men skärpt mig mkt bara genom att läsa din dagbok.

 

Bara för att så tänkte jag att nu ska jag bli mer seriös och inte slaska bort pengar i onödan..Så satte in 100kr på Svenska Spel och började köra FR. På 6dagar nu e jag uppe i 1200:- och bara lirat ett bord fram till igår.

 

Har tidigar kört med shorthanded på svenska spel. vunnit mkt stundtals för att sedan helt tappa fattningen då man blivit utrivrad och sedan spela som en idiot =) men har lärt mig en del av dig tack vare dagboken.

 

Var också med och lirade sit and gon som ni körde, Åkte ju dock ut först (skäms) . Men får ta nya tag nästa gång .

 

Nickar Krister He på Svs . Ha det bra alla. syns vid borden!! I natt finns pengar att tjäna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Kul och inspirerande att läsa din dagbok. Har hjälpt mig att komma mig ifrån mitt tiltande spel (som fortfarande kan göra sig påmind) men skärpt mig mkt bara genom att läsa din dagbok.

 

Bara för att så tänkte jag att nu ska jag bli mer seriös och inte slaska bort pengar i onödan..Så satte in 100kr på Svenska Spel och började köra FR. På 6dagar nu e jag uppe i 1200:- och bara lirat ett bord fram till igår.

 

Har tidigar kört med shorthanded på svenska spel. vunnit mkt stundtals för att sedan helt tappa fattningen då man blivit utrivrad och sedan spela som en idiot =) men har lärt mig en del av dig tack vare dagboken.

 

Var också med och lirade sit and gon som ni körde, Åkte ju dock ut först (skäms) . Men får ta nya tag nästa gång .

 

Nickar Krister He på Svs . Ha det bra alla. syns vid borden!! I natt finns pengar att tjäna!

 

 

Hej det är ju du som är tokspelaren :lol:

Näe men vi spelade ju samma bord o min första tanke var vad sjutton är det för stolle som höjer 10 kr varenda giv men sen lugnade du ner dig. tror det var du iaf. näe men jättekul att denna dagboken hjälpt dig o skärpa till ditt spel, tror många får bra med tips o lär sig mycket om sitt spel menar jag visste inte ens 75% av det jag vet nu. sen ja osis på sng där o ryka ut först men ja det är väl en prestation oxå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är jag hemma.

 

jättekul att ni hållar dagboken levande utan mig, många inlägg o många nya som hittat hit. Jättekul o välkomna alla nya ansikten.

 

Rätt skönt men saknar dottern grymt mycket. var egentligen meningen vi skulle hämtat henne idag men vi kom hem så sent o då sov hon redan så hämtar henne vid 07 imorgon istället.

 

resan har varit väldigt lyckad, på bussen ner började jag o gubben plus 2 till köra en liten sng turnering. var faktiskt riktigt kul o jag slog ut 2 personer till slut var det heads up mellan mig o gubben han vann han hade tur med rivern. sen satt han o skröt resten av vägen hur duktig han var på poker hihi.

 

O sen ja hotellet vilka sängar aldrig sovit så gott i hela mitt liv. nästan så man funderade på o sno med sig en säng men de i receptionen hade nog upptäckt mig. O hotellfrukosten vilken frukost var bland det största jag sett o sen var man proppis, fanns allt tom wienerbröd men det hoppade jag inte riktigt en frukost kanske.

 

vad gjorde vi mer jo var på carlsbergs museum var rätt intresant o se hur de började o hur många öl m.m. I början kom man in i ett rum där de hade ca 14 000 flaskor med all sorters öl i världen, det finns ca 17 000 sorter. Fanns tom nazistöl från andra världskriget.

 

sen hamnade vi på sexmuseumet, vissa avdelningar var kanske inte så trevliga, en handlade om bögsex där de visade en homosexuell film, en annan där en tjej gjorde ngt mindre mysigt med en häst, killarna som skvallrade kände att det inte riktigt lockade. sen ett annat rum med 16 tv apparater med porrfilm. Ja helt enkelt för mycket porr för min smak tycker 1 film redan är för mycket, så jag komme rnog inte åka dit igen, visst fanns det en del inrtesanta saker men mycket som inte var så trevligt.

 

o tro det eller ej tina var inte full ni som trodde det. Utan drack ngr öl o hade det jättetrevligt sen var det ju ngr som blev riktigt fulla som inte vet när det är dags o sluta men alla skötte sig o vi hade det riktigt trevligt i köpenhamn men som man säger hemma bäst, nu ska tighta tina o passiva tina ta ett pokerpass hihi :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbar dagbok det har. Sa manga kanda ansikten fran micro nivaerna pa SvS.

Satt nan timma i forgar morgon med dig Tina. Sa valdigt tight du ar. :)

 

Kul att se att Kungrikard och Yxel grindar 0.5 1 fortfarande. Ni tva har val suttit dar var dag sen starten forra varen?

 

Ps. Doda inte berra8! Harlig lirare som jag kunnat spela mot var dag om 24h om, dygnet.

 

hej du välkommen hit, jo jag är en tight spelare men samtidigt jag tar det jag behärskar o utvecklar min spelstil efter hand har mycket kvar o utveckla mig inom mitt spel för att bli en superspelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du är tillbaka, Köpnehamn är rätt trevligt och skönt att komma bort lite!

 

Sun är en konkurerande dagbok så du vet!

 

Det har gått bra för mig i princip hela veckan och räddat upp min början som gick snett. Statistiken är jättebra för mig, kan spela 1000 händer och kolla min PTBB, antal spelade händer mm. Rätt bra tycker jag!

 

Lycka till nu Tina med pokern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du är tillbaka, Köpnehamn är rätt trevligt och skönt att komma bort lite!

 

Sun är en konkurerande dagbok så du vet!

 

Det har gått bra för mig i princip hela veckan och räddat upp min början som gick snett. Statistiken är jättebra för mig, kan spela 1000 händer och kolla min PTBB, antal spelade händer mm. Rätt bra tycker jag!

 

Lycka till nu Tina med pokern!

 

äh är inte orolig för hans dagbok för jag är tjej o det är inte han :-D

föresten vad heter hans dagbok tänkte kolla in den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...