Gå till innehåll

Tinusen spelar poker igen


tinusen

Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år  

93 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år



Recommended Posts

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

riktig fin hand, gott när den sitter på floppen plus att hela bordet synar då är kvällen räddad. Plus fin turrevinst. Är ju som sagt var ingen höjdare på turnering men har gett mig tusan att jag ska komma på finalbord på en selma ngn gång, 20 kr kan jag offra dagligen på den turren.

 

Är det inte jobbigt att ha tjejen i ett annat land eller bor du i stort sett där nere. Menar du måste leva som en kung där nere ja 30 000 måste vara mycket pengar har fått för mig att det är billigare där nere eller har jag helt fel.

 

näe har faktiskt inte provat ngt högre än 1-2 kr är ju helt annat spel där uppe, tror jag hade blivit uppäten där. vad är roligast enligt dig o köra vilken insats om du bortser från vinsten. på ett vis kan jag tro att 2,5-5 kr är roligare pga risken är inte lika stor att bli utdragen av en firre som på lägsta nivån fast samtidigt där synar de kanske inte på 4,e paret heller.

 

Spelade en rolig turnering idag, baggejakten 100+10, 750:- i bounty på 10% av startfältet, lyckades plocka en med J3o på 5J95x, o nästan en till all in pre A7 mot 88. En selma om dagen blir ändå 660 i månaden, samtidigt som det är lite av en lottoturnering. Spela en 100+10 en gång i veckan istället?

 

Kan ju flyga ner på ngra timmar om jag verkligen känner för det, inte så värst jobbigt, vi är från samma ställe i sverige, pendlar lite båda två fram och tillbaka :) Jo det är väl billigt om man åker ut i slummen, men i barcelona centrum o nere vid hamnområdet är det inte speciellt billigt. (13k i hyra på förra lägenheten..).

 

Kanske inte lika stor andel fisk på 2,5/5, men finns allt en del idioter som drar på bottenpar o annat där med, roligast skulle jag nog säga att SH/HU är isf runt NL100$/2,5/5. Så skulle bli det om jag bara körde ett bord i taget.

 

ta det lugnt med ölen i danmark!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men SATAN. Efter många utdragningar hamnar jag på 120+. Får A4 sb, flop A34. Jag raisar upp, berra8 reraisar, callar. Turn 8, vi går all in, han visar A3... och river 3... Blir psyk på att nått sånt alltid ska ske precis när man ska slagga, och paja en halv-kackig men iaf + dag.

 

Ska du inte gifta dig med berra8 snart? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 spänn till den som skaffar fram hans address och kan låna mig en yxa över en helg. Han har sån sjuk jävla tur.

 

Drog iaf upp mig till 450+, det är ju ett litet plåster på såren. Skulle jag inte fått 2 sick utdragningar skulle det visserligen ligga på närmare 800+...

 

Tror jag ska starta en egen dagbok som jag kan whina i, så slipper jag fylla upp stackars Tinas :P Hoppas bara någon skulle skriva lite då och då :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

50 spänn till den som skaffar fram hans address och kan låna mig en yxa över en helg. Han har sån sjuk jävla tur.

 

Drog iaf upp mig till 450+, det är ju ett litet plåster på såren. Skulle jag inte fått 2 sick utdragningar skulle det visserligen ligga på närmare 800+...

 

Tror jag ska starta en egen dagbok som jag kan whina i, så slipper jag fylla upp stackars Tinas :P Hoppas bara någon skulle skriva lite då och då :P

 

Jo men samtidigt går han ju minus ngt enormt, inte konstigt ifa han sätter det ibland när han spelar utan foldknappen på minsta lilla 2%are. Stör mig också på honom, värre när han körde 200bb o fick in ngt, nu är han oftast under 50bb.

 

Mm du skriver ju mer resultat än tina gör här, så det är nog dags ;-)

 

Sup riktigt hårt imorgon o låt bli mina fiskar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagbok fixad!

 

Och jag tar nog dina fiskar imorrn iaf, lite alkohol stöder bara självförtroendet ;)

 

Sant att berra måste backa något enormt, säkert misnt ett par hundra om dan.

 

Jo såg den, lägg in dåliga HH's i den så jag kan mobba dig :)

 

Sist jag kollade var han väl minus 15000 lr ngt den tiden jag spelat samma bord som honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

berra8 är inte klok. finns ingen på SvS som dragit ut mig så fruktansvärt mycket som han har gjort. Han sätter ju alla hålpipor, 2outare och runner runner färger.

Synd om honom om han inte har styr på det dock. Ganska meningslöst att donka bort en massa pengar på microlimits.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat lite mindre i maj Kungen, och det har varit sådär men ändå har det blivit några tusenlappar. Jag gör detta lite extra och kan jag dra in mellan 5-10 tkr i månaden så är jag jättenöjd. Kan jag använda det till något skoj senare.

 

Jag har varit i Barcelona två ggr och där är jättetrevligt och charmigt!

 

Berra är väl en av dem som jag varit lite orolig för att han inte är särskilt bra och spelar mycket. Sett honom förlora rätt mycket. Jag har sett några andra också.

 

Haha, nu har Yxel hittat hit också så snart är alla grinders här. Tänker man ger ut mycket av sina tankar här och folk kan läsa en bättre men det finns ju fiskar i massor därute. De lär sig aldrig ändå.

 

När riggen är emot en så är det inte roligt. Man kan sitta och spela gratis en hel dag. Det är Kungen då som jag ser vinna pengar ganska lätt. Det är precis som känner din motståndare när du går in i en pott.

 

Klart jag skriver i din dagbok Sun!! Du är snart kung igen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbar dagbok det har. Sa manga kanda ansikten fran micro nivaerna pa SvS.

Satt nan timma i forgar morgon med dig Tina. Sa valdigt tight du ar. :)

 

Kul att se att Kungrikard och Yxel grindar 0.5 1 fortfarande. Ni tva har val suttit dar var dag sen starten forra varen?

 

Ps. Doda inte berra8! Harlig lirare som jag kunnat spela mot var dag om 24h om, dygnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att Yxel hittat hit oxå, han och jag brukar sitta på varenda Nl20 bord på Prima oxå, själv så väljer jag att antingen köra SS eller prima men du skjuter väl iväg typ 14 bord och kör bägge samtidigt Yxel? tyckte du sa nånting om det.

Well har varit osynlig på Prima en stund, horat Everest men jag är snart tebax till hemmet där jag trivs allra bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Roligt att Yxel hittat hit oxå, han och jag brukar sitta på varenda Nl20 bord på Prima oxå, själv så väljer jag att antingen köra SS eller prima men du skjuter väl iväg typ 14 bord och kör bägge samtidigt Yxel? tyckte du sa nånting om det.

Well har varit osynlig på Prima en stund, horat Everest men jag är snart tebax till hemmet där jag trivs allra bäst.

 

Skjuter upp alla NL50, NL40, o fyller ut resten med NL20. 10st totalt. Så 15 bord med SS...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skjuter upp alla NL50, NL40, o fyller ut resten med NL20. 10st totalt. Så 15 bord med SS...

 

NL40 på prima? var finns det Yxel? skulle vara bra att ta ett mellansteg från NL20 upp till NL50.

men samtidigt så tycker jag att trafiken på prima blivit mindre, vissa tider är det bara 1 eller 2 bord igång, men får väl blanda klienter för att få ihop några bord, synd bara då jag gillar klienten skarpt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är Suntzu kungrikard?

 

tonny är den störste slaskarn av dem alla. Kollade upp han i pokertracker. -200bb/100händer och slaskat bort totalt 7k när bara Limmet suttit där.

 

Exempel på sjuk rigg. floppar färg med JTs, mot 2st.. bettar pot 1 syn av en med 100 i stacken, en dubblar han är shortstack, så jag ställer han, han emellan synar också. Pot 80, ställer den andre 100:- tror inte han har nåt för att få en sidopot iaf... han steker en stund o synar. Rivern en ruter till. Hopp GG. MEN shortstack hade A hög färg, han emellan hade Q hög och jag J hög... K på bordet. WTF? 3st floppar färg och 4 kort på bordet.

 

Så sjuk rigg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NL40 på prima? var finns det Yxel? skulle vara bra att ta ett mellansteg från NL20 upp till NL50.

men samtidigt så tycker jag att trafiken på prima blivit mindre, vissa tider är det bara 1 eller 2 bord igång, men får väl blanda klienter för att få ihop några bord, synd bara då jag gillar klienten skarpt.

 

Det finns på Unibet.

 

SÅ SJUK RIGG. Fiskar in en stege, japp då blir hans 2par kåk, of course. Fiskar in en färg... JAPP DÅ dukas det upp en fin triss på bordet.. ")#/("(//&!"

 

Dessa 3 saker inom loppet av 10 minuter.. och det tar aldrig slut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela unibet är riggat, i princip slutat lira där. Förut var jag hardcore regular på NL 20 och på väg mot NL 40. Sen kom badstreaken/tilten.

 

Tycker Prima är ok. MYCKET lösare än SS. Du får ju alltid massor betalt om du får set i höjd pot tex.

 

På svenska spel bettar man försuiktigt ut 15 i 25 tex o alla blixtfoldar. Lovar att det är 200bb inköpen som gör det. Ta bort det! det är värdelöst. Haha, värde löst, sicket pokerskämt.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns på Unibet.

 

SÅ SJUK RIGG. Fiskar in en stege, japp då blir hans 2par kåk, of course. Fiskar in en färg... JAPP DÅ dukas det upp en fin triss på bordet.. ")#/("(//&!"

 

Dessa 3 saker inom loppet av 10 minuter.. och det tar aldrig slut

 

Oki tackar då blir Unibet nästa anhalt så fort jag gjort klart EverestBonusen.

Ja det där med rigg kommer ju i perioder, synd att det inte kunde skvättas ut mer så man slapp bli skogstokig då motriggen kopplas på och är konstant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...