Gå till innehåll

Tinusen spelar poker igen


tinusen

Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år  

93 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år



Recommended Posts

Grattis Sun till det goda resultatet! Nu är du snart lika bra som Kungen! Vi kanske ska kalla dig för Lillkungen?

 

Jag kom ihåg att jag fick AA tre ggr i rad vid samma bord. Det är sjukt att få det till det så. Sannolikheten torde vara 221x220x220= 10,7 miljoner. Fick du 3 ggr på fem givar så är det en hög sannolikhet att få det så det gäller att ha flyt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grattis Sun till det goda resultatet! Nu är du snart lika bra som Kungen! Vi kanske ska kalla dig för Lillkungen?

 

Jag kom ihåg att jag fick AA tre ggr i rad vid samma bord. Det är sjukt att få det till det så. Sannolikheten torde vara 221x220x220= 10,7 miljoner. Fick du 3 ggr på fem givar så är det en hög sannolikhet att få det så det gäller att ha flyt.

 

hej tråkigt med ditt set som blev utdragen, nu missade jag iofs handen men såg att du bettade kanske 8 kr på turn, tänk på att när du sitter på en sån bra hand betta till förhållande av potten o försök döda pottoddset för han som var ute efter stegen, dvs om potten är 50 kr på turn då ska du betta minst 37,50 kr. för bettar du 75% så har han inga odds för att tjäna på sin stege så vida han inte vet att han kommer få en syn på jättehög höjning efteråt. När du bara bettade 7 eller 8 kr gjorde du en bra deal för honom. menar sitter du på set o han är ute efter ett drag låt honom betala för att syna då. och rent teoretiskt tror jag att han hade gett upp sin hand då det ej lönat sig för honom längre o göra en syn, nu kanske jag är ute o cyklar men så har jag iaf fattat pottodds m.m så jag kan ha fel. men tror du tjänar mer på o vara aggro när du sitter på den bästa handen ja iaf tror vi det :-) par m.m är en annan femma de behöver man ju inte spela lika hårt men set spelar jag hårt o jag vinner oftast handen pga att folk lägger ner sina drag iofs högre set m,m det händer ju

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis, såg du satt med stora stackar och ibland är det bara så att det sitter.

 

Själv stötte jag på motstånd och råkade in i tre trissar, missade många nötfärgdrag mm.

 

Jag har valt Tina att slowspela lite mina starka händer och jag hade triss i 10:or och bettade kanske 10 kr där men han satt sitt drag. Så blir det ibland. Jag är inte rädd för att bli utköpt som dig men självklart irriterande när det blir så. Han har ju sina 18 %.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet allt om pottodds Tina, men jag tänker bara så när jag synar själv. När jag har starka händer är det mer taktik att skapa stora potter än att vara rädd för att bli utdragen. Ibland bettar jag hårt och ibland inte. Tanken är ju ibland att maskera för att luras och sedan trycka hårt på rivern. De har inte kunnat läsa min hand alltså och de synar.

 

Nu fungerar det här 5 ggr av 6 men nu inte. Hade personen haft tvåpar så hade han kanske synat 25-40 kr på rivern. Jag får acceptera mitt slowspel ibland blir utdraget men jag tar det för jag kan ofta vinna stora potter på det, så det handlar inte alltid om att slå sönder odds utan taktiska manövrar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet allt om pottodds Tina, men jag tänker bara så när jag synar själv. När jag har starka händer är det mer taktik att skapa stora potter än att vara rädd för att bli utdragen. Ibland bettar jag hårt och ibland inte. Tanken är ju ibland att maskera för att luras och sedan trycka hårt på rivern. De har inte kunnat läsa min hand alltså och de synar.

 

Nu fungerar det här 5 ggr av 6 men nu inte. Hade personen haft tvåpar så hade han kanske synat 25-40 kr på rivern. Jag får acceptera mitt slowspel ibland blir utdraget men jag tar det för jag kan ofta vinna stora potter på det, så det handlar inte alltid om att slå sönder odds utan taktiska manövrar.

 

jag försvarar min hand :) utan vill de ha ngt drag ja då synar de sitter de med 2 par desto bättre för mig iom att jag har bästa handen med mitt set. är inte rädd för att bli utdragen men anser vill de ha bättre så ska de få smaka en hög höjning. jag kan säga att jag lätt synar en 7 kr höjning ifall det är en hög höjning inför färgdrag o stegdrag ifall då pottoddsen stämmer, menar till en 50 kr pott o det kostar mig 7 kr o syna till min färg, självklar syn, visst ibland kostar dem men sitter de så får du bra betalt till förhållande av vad du behövt lägga ut. jag kanske inte är fullt så aggro med mina par längre insett att jag tjänar mer på det stuket, plus idag har jag haft enklare o folda händer då jag tror jag är slagen. Näe men alla har vi vår stil och givetvis funkar din bra så fortsätt med den då du tjänar bra på den menar man ska ju spela med ett sätt som man är bekvämt i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste erkänna att jag missade hans drag då jag ska iväg här på golftävling och höll på med annat. När de bettade 3 kr de två motståndarna så trodde jag på ett topp-par. Jag bettade 8 kr för att inte de skulle folda kanske, ville ha syn. Det var ouppmärksammat där men det var ingen stor pott så.

 

Jag spelar olika än dig Tina men det har fungerat väldigt bra ändå. Det är olika när jag trycker på och inte och jag vill inte ha detta med slå i sönder odds hela tiden, utan vill spela spelaren och efter situationen. Men ibland trycker jag på hårt när jag märker ett färgdrag t ex. Jag gör så olika varje gång så det går inte att säga men i den aktuella handen missade jag faktiskt att han hade KQ. Han bettade ju på J kom ju på turn så det var ju långsökt av honom med draget. Men jag var inte alert utan hade tankarna på annat.

 

Nu måste jag dra lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade mot de värsta pajasarna någonsin igår kväll. Efter en paus drog nästan alla från bordet, vi var 4 kvar tror jag och jag ställer om till aggropoker. Tar hem 4 av de första 5 pottarna bara på bluffar. Sen lugnar jag ner mej, blir en pot där alla synar och sen kommer en låg tråkig flopp och alla bara checkar ner. Ingen verkar ha träffat ngt och jag vill inte bråka en pott till. Sen visar pajas nummer ett AA, notera ingen raise preflop, ingen raise på några av korten. Pajas nummer ett vinner 4 kr. Jag dubblade mitt inköp mot dessa 4 spelare på 10 minuter eller nåt sånt. Svenskaspel is the shit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade mot de värsta pajasarna någonsin igår kväll. Efter en paus drog nästan alla från bordet, vi var 4 kvar tror jag och jag ställer om till aggropoker. Tar hem 4 av de första 5 pottarna bara på bluffar. Sen lugnar jag ner mej, blir en pot där alla synar och sen kommer en låg tråkig flopp och alla bara checkar ner. Ingen verkar ha träffat ngt och jag vill inte bråka en pott till. Sen visar pajas nummer ett AA, notera ingen raise preflop, ingen raise på några av korten. Pajas nummer ett vinner 4 kr. Jag dubblade mitt inköp mot dessa 4 spelare på 10 minuter eller nåt sånt. Svenskaspel is the shit!

 

Hihi möter tyvärr allt för många som slowspelar aa, råkade ut för det igår men då vann han desto mer, hade set bettade på, på rivern kommer det ett a o han höjer 42 kr självklar syn för min del då jag ej tar honom på aa, ganska snopet.

såg att dus krivit här förut men har missat det inlägget tror jag eller rättare sagt jag gjorde det är ju en del trafik här varje dag, vad nickar du???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste erkänna att jag missade hans drag då jag ska iväg här på golftävling och höll på med annat. När de bettade 3 kr de två motståndarna så trodde jag på ett topp-par. Jag bettade 8 kr för att inte de skulle folda kanske, ville ha syn. Det var ouppmärksammat där men det var ingen stor pott så.

 

Jag spelar olika än dig Tina men det har fungerat väldigt bra ändå. Det är olika när jag trycker på och inte och jag vill inte ha detta med slå i sönder odds hela tiden, utan vill spela spelaren och efter situationen. Men ibland trycker jag på hårt när jag märker ett färgdrag t ex. Jag gör så olika varje gång så det går inte att säga men i den aktuella handen missade jag faktiskt att han hade KQ. Han bettade ju på J kom ju på turn så det var ju långsökt av honom med draget. Men jag var inte alert utan hade tankarna på annat.

 

Nu måste jag dra lycka till!

 

ja visst ja du var en sån där tråkig golfspelare ;-) näe men håller med tråkigt att bli utdragen och ja det hör ju till pokern som sagt var men visst man blir förbannad, även om jag bettar högt ibland så får man med sig en, men det är ju svårt o folda vid omslag ibland särskilt när man prickat ett set. Sen så brukar många betta efter drag, brukar vara lite försiktigt iband när folk bettar 1 kr vilket kan betyda 3 saker ute efter drag, träff på 2,3 par eller träff på högsta paret med skitkicker, eller som en del redan sitta på nöthanden

 

men såg du han på ena bordet som synade 2 kr höjning med sitt kk, jag mothöjde litegrann satt med qq. menar där förstår jag inte vitsen med att bara syna en liten höjning, med kk.

 

hehe har fått lite stolleryck med mina aa idag har ngn höjt så har jag höjt riktigt mycket, gjorde det på 1 bord dvs bettade först fick mothöjning då höjer jag så att 2 st ska få gå all in o båda synar, kanske lite väl extrem höjning preflop men äsch man lever bara en gång blev iaf en pott på över 200 kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha då var det helg igen, eller helg o helg, gubben är iaf ledig från jobbet. fördelen med o jobba på fabrik är att man får långledig vid vissa tillfällen o röda dagar plus få betalt för den röda dagen.

 

Blev iaf lite morgonpoker. Flöt på så grymt underbart bra, mina nötfärger satt, bäst var hade KA s. Höjde preflop på floppen kom 2 av mina färger drog till med en högre höjning. På turn kom min färg vet ej men sänkte höjningen för att de skulle ana svaghetstecken, sen på rivern då gjorde jag en fet höjning o fick syn. Lyckades sätta dit honom ngn mer gång, sen de gångerna så synade han precis alla mina höjningar, bäst var 1 hand satt med AA, höjde på floppen kanske ingen megahöjning men tillräcklig så folk lägger sig ifall de j har träff, han synade, höjde en gång till på turn, hade dykt upp en 6,a då, på rivern dök det upp en sexa till, höjer åter igen får mothöjning o foldar då min hand eftersom ngt sa mig att han prickat ngt mycket riktigt han hade prickat 6;an o satt med 10,6 s på handen dvs ingen träff inget färgdrag eller stegdrag. Frågade honom om han hade kul, han svarade att han vill sätta dit mig. jo men tänkte gör du det men du förlorar ju bara i längden o syna med skitkort. men han var rolig o prata med så inget fel på honom bara irriterande att han synade precis allt jag höjde, men iofs de gånger han fick träff 3 ggr var ganska uppenbara då höjde han 50 kr o trodde jag skulle syna. så dum är jag inte så han tjänade inget till o syna allt, visst han kunde bluffat men är övertygad om att han ej gjorde det för ett tillfälle hade han bluffläge o synade bara handen.

 

vissa bluffar är ganska uppenbara så är det bara visst man blir säkert bortbluffad ett antal ggr men säg vilken pokerspelare blir inte det ngn gång i sitt liv.

 

jahapp då är det mindre än 6 timmar tills jag ska lämna min dotter, ångesten börjar komma krypande. hur ska jag klara mig 2 nätter utan min dotter, kommer vara en sån där jobbig mamma som ringer stup i kvarten fastän jag veta tt hon har det jättebra för min mamma har hon ju träffat många ggr

 

usch var hemskt innan, min dotter drog i gardiner o då ändrade jag rösten o sa aja baja o kolla de på henne, hon förstod att hon gjorde ngt fel o så började ögonen bli glansiga o hon började gråta. det var första gången detta hände men usch vad hemskt det var o göra sin dotter ledsen men samtidigt måste ju säga till henne nu när hon är äldre vad som är rätt o fel dvs rycka i gardinen kanske är roligt men det är fruktansvärt fel. när hon började gråta så gick hon med sin gåstol o sträckte ut armarna att jag skulle ta upp henne. sen gosade vi lite o allt var frid o fröjd, nu har hon iaf inte varit ¨på gardinen ngt mera

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår var jag en riktig pajas, satt med 55 i höjd pott, callar, floppen kommer T73, jag får för mig att jag har pocket 7or och går all in, Fi visar TTT :P

 

*asg* men hur kan man ta fel på pocket o ett set, hur kändes den tabben?? men vågat av dig o avslöja en sån sak. får bli en av dagens pokertabbe, ska avslöja min, hade precis vunnit en stor pott med aa o upptäcker att tiden precis rinner ut på ett annat bord där jag hade aa, på floppen kom det tre ruter o turn ett fjärde så var kanske tur i oturen att de korten just blev foldade men så grymt irriterande o missa en sån fin hand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår var jag en riktig pajas, satt med 55 i höjd pott, callar, floppen kommer T73, jag får för mig att jag har pocket 7or och går all in, Fi visar TTT :P

 

He,He sån där skit händer mig hela tiden, lyckats med konststycket att folda en färgstege en gång i en hyffsad pott..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aargh plockar upp 4-4 första handen jag sätter mig spikar set med K-4-2 brädan, hamnar allin på flopp mot en kille som sitter på K-5, killen drar ut mig med en runner,runner stege..

Nästa hand samma bord plockar jag upp K-K spelar Tiltad och skickar in degen Preflop, syn av en kille som sitter med A-K, ässet sitter naturligtvis på rivern.. in med 100 nya 3'e handen samma bord då får jag A-K spikar A'et men våldtagen av en färg...

DSADHFEH 3 inköp på 3 händer, vem fan e Alexander Lukas..!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aargh plockar upp 4-4 första handen jag sätter mig spikar set med K-4-2 brädan, hamnar allin på flopp mot en kille som sitter på K-5, killen drar ut mig med en runner,runner stege..

Nästa hand samma bord plockar jag upp K-K spelar Tiltad och skickar in degen Preflop, syn av en kille som sitter med A-K, ässet sitter naturligtvis på rivern.. in med 10 nya 3'e handen samma bord då får jag A-K spikar A'et men våldtagen av en färg...

DSADHFEH 3 inköp på 3 händer, vem fan e Alexander Lukas..!

 

jag lider med dig, men usch vad surt det är, vi får börja o dela med oss av värsta utdragningshistorerna. en del har ju noll koll på hur pottodds funkar utan synar hel vilt som de vill o tror att de tjänar på det eller iofs oftast gör de det då amn har svårt o släppa handen. rök innan kk vs AA jag höjer preflop tidig position får med mig en på sen. höjer väl inte jättreaggro direkt utan normalt, på rivern får jag en reraise, synar men dumt egentligen då jag vet att denna person reraisar när han har ngt, ja då har han ju smugit med sitt aa. egentligen ganska smart då han såg att det bara skulle vara jag o han på potten men han hade kunnat få större pott om han reraisat men samtidigt då hade jag anat att han hade ngt bättre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

He,He sån där skit händer mig hela tiden, lyckats med konststycket att folda en färgstege en gång i en hyffsad pott..

 

visst blir man förbannad men ändå lyckas man missa händer o då har man bara

5 o hålla reda på, undra hur många händer kungen förlorar av misstag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag lider med dig, men usch vad surt det är, vi får börja o dela med oss av värsta utdragningshistorerna. en del har ju noll koll på hur pottodds funkar utan synar hel vilt som de vill o tror att de tjänar på det eller iofs oftast gör de det då amn har svårt o släppa handen. rök innan kk vs AA jag höjer preflop tidig position får med mig en på sen. höjer väl inte jättreaggro direkt utan normalt, på rivern får jag en reraise, synar men dumt egentligen då jag vet att denna person reraisar när han har ngt, ja då har han ju smugit med sitt aa. egentligen ganska smart då han såg att det bara skulle vara jag o han på potten men han hade kunnat få större pott om han reraisat men samtidigt då hade jag anat att han hade ngt bättre

 

Jo precis men det är väl ändå för väl att de tar de där synerna egentligen, är ju så pengarna kommer in i längden, bara surt just i stridens hetta..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo precis men det är väl ändå för väl att de tar de där synerna egentligen, är ju så pengarna kommer in i längden, bara surt just i stridens hetta..

 

jo exakt menar om en del inte hade tagit ngn pott så hade ju pokern dött ut, men ja som sagt var alla är ju inte vinnare men hemskans tur att vi är det

 

föresten finaste minnet eller ja finaste pott du tagit o vad var det för hand??

och största potten du förlorat vilken hand??

 

ja alla får gärna svara på denna frågan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo exakt menar om en del inte hade tagit ngn pott så hade ju pokern dött ut, men ja som sagt var alla är ju inte vinnare men hemskans tur att vi är det

 

föresten finaste minnet eller ja finaste pott du tagit o vad var det för hand??

och största potten du förlorat vilken hand??

 

ja alla får gärna svara på denna frågan

 

Satt med 4tal i 4'or när alla kort låg på brädan och fi hade Kung hög kåk, den potten va ganska nice 8-900 på 1/2, samma dag faktiskt på 1/2 så fick jag en Royal med K-10hjärter som hålkort, den gången hade fi oxå satt en kåk Med JJ på handen och den gav oxå runt 900..

Den dan var riktigt bra.

Värsta BadBeaten var nog när jag hade fyrtal i tvåor på turn och blev rivrad av en kille som satt Med A-A på hand och prickade det sista ässet på rivern vilket således gav ett högre fyrtal, inte så Najsigt direkt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt med 4tal i 4'or när alla kort låg på brädan och fi hade Kung hög kåk, den potten va ganska nice 8-900 på 1/2, samma dag faktiskt på 1/2 så fick jag en Royal med K-10hjärter som hålkort, den gången hade fi oxå satt en kåk Med JJ på handen och den gav oxå runt 900..

Den dan var riktigt bra.

Värsta BadBeaten var nog när jag hade fyrtal i tvåor på turn och blev rivrad av en kille som satt Med A-A på hand och prickade det sista ässet på rivern vilket således gav ett högre fyrtal, inte så Najsigt direkt..

 

 

oki finaste potten jag tagit är en nötfärg, lyckades förvilla den andra att jag ej satt färg medans han hade Q hög så han synade min all in utan o tveka potten slutade 500 kr ngt vilket är helt oki på 0,5-1 kr.

 

den värsta jag rykt på var när jag hade 4-tal i 6,or så får nissen in färgstegen, som tur var hade jag bara 100 kr i stacken då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki alla vilka är sugna på sng ikväll??

 

har bara ett problem ska åka o lämna min dotter nu så om vi kunde köra sng lite senare kanske vid 22 eller ngt, men ni kan ju skriva upp er vilka som vill spela ikväll senare annars får ni väl spela vid 21 utan mig :-D

 

Jag kan iaf spela efter 22 ni kan ju skriva upp er under mitt namn om ni är intresserade, sen att jag ska upp vid 04.30 är en annan femma men går o sova i bussen ju. när jag kommer hem ser jag lite mer vilka som är intresserade men 22.30 kanske vad sägs om den tiden aksnke för sent för en del.

 

Tina

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oki alla vilka är sugna på sng ikväll??

 

har bara ett problem ska åka o lämna min dotter nu så om vi kunde köra sng lite senare kanske vid 22 eller ngt, men ni kan ju skriva upp er vilka som vill spela ikväll senare annars får ni väl spela vid 21 utan mig :-D

 

Jag kan iaf spela efter 22 ni kan ju skriva upp er under mitt namn om ni är intresserade, sen att jag ska upp vid 04.30 är en annan femma men går o sova i bussen ju. när jag kommer hem ser jag lite mer vilka som är intresserade men 22.30 kanske vad sägs om den tiden aksnke för sent för en del.

 

Tina

Konga

Men jobbar ikväll och kanske blir lite övertid ska försöka va hemma till 22:30 iaf, men det blir nog närmare 23 e jag rädd för, ah jag ser om ni är inne då jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo exakt menar om en del inte hade tagit ngn pott så hade ju pokern dött ut, men ja som sagt var alla är ju inte vinnare men hemskans tur att vi är det

 

föresten finaste minnet eller ja finaste pott du tagit o vad var det för hand??

och största potten du förlorat vilken hand??

 

ja alla får gärna svara på denna frågan

 

Kan bjuda på en HH med den största potten senaste timmen (sett i antal bb).

 

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Thursday, May 17, 2007 5:03:31 PM

Adam 29 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Bornio (170.50)

Plats 2: Estrellaa (26.85)

Plats 3: dalapower1 (179.45)

Plats 4: simpaaan (58.72)

Plats 5: kungrikard (200.00)

Plats 6: oyj (50.00)

Plats 7: DeWalt (180.71)

Plats 8: summit (234.80)

Plats 9: kalle205 (53.50)

simpaaan lägg LM 0.50

kungrikard lägg SM 1.00

** Giv **

Bornio [N/A, N/A]

Estrellaa [N/A, N/A]

dalapower1 [N/A, N/A]

simpaaan [N/A, N/A]

kungrikard [7r, 7s]

oyj [N/A, N/A]

DeWalt [N/A, N/A]

summit [N/A, N/A]

kalle205 [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

oyj Passa

DeWalt Syna 1.00

summit Passa

kalle205 Syna 1.00

Bornio Syna 1.00

Estrellaa Lägg

dalapower1 Syna 1.00

simpaaan Syna 1.00

kungrikard Passa

*** Flop(Board): *** : [5k, 7h, 5h]

*** Bet Runda 2 ***

simpaaan Passa

kungrikard Satsa 1.00

oyj Lägg

DeWalt Syna 1.00

summit Lägg

kalle205 Syna 1.00

Bornio Lägg

dalapower1 Höj till 4.00

simpaaan Lägg

kungrikard Syna 4.00

DeWalt Syna 4.00

kalle205 Syna 4.00

*** Turn(Board): *** : [5k, 7h, 5h, Er]

*** Bet Runda 3 ***

kungrikard Passa

DeWalt Passa

kalle205 Satsa 5.00

dalapower1 Syna 5.00

kungrikard Höj till 10.00

DeWalt Syna 10.00

kalle205 Syna 10.00

dalapower1 Höj till 20.00

kungrikard Höj till 30.00

DeWalt Syna 30.00

kalle205 All-in 48.50

dalapower1 Syna 48.50

kungrikard Höj till 67.00

DeWalt All-in 175.71

dalapower1 All-in 174.45

kungrikard Syna 175.71

*** River(Board): *** : [5k, 7h, 5h, Er, 4k]

*** Showdown *** : Rake: 14.95 Totalpott: 583.92

Bornio Lägger mig Vinst: 0.00

Estrellaa Lägger mig Vinst: 0.00

dalapower1 [5r, Eh] Kåk Vinst: 0.00

simpaaan Lägger mig Vinst: 0.00

kungrikard [7r, 7s] Kåk Vinst: 583.92

oyj Lägger mig Vinst: 0.00

DeWalt [Ek, Kk] Två par, ess och femmor Vinst: 0.00

summit Lägger mig Vinst: 0.00

kalle205 [Dk, Dr] Två par, damer och femmor Vinst: 0.00

 

//

 

Största sett i antal bb+ i en pott är på ca 1000, fick med nästan hela bordet en gång i en liknande. (i kr blir det såklart högre för varje nivå man spelar... o har kört 25/50 o NL1000$ ngra gånger, men roligare o vinna många bb i en pott). Dubblar gör man ju flera ggr varje dag så 4-500bb potter är ganska lätt att få på svs. Största turneringsvinsten var på 16k, höga blinds när det blev HU men avslutade med 77 mot K7.

 

(OT inte hunnit svara på tidigare, är hemma i sverige för tillfället men ska snart ner till tjejen i barcelona igen).

 

Har du testat på ngt högre än 1/2 tinusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...