Gå till innehåll

Tinusen spelar poker igen

tinusen

Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år  

93 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken nivå tror ni jag kommer att spela om 1 år

Recommended Posts

• Svars 2,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo, jag var elak nog och säga "Där fick du, din fisk!" (det var en grinder jag spelade mot :P) och sen logga av :P

hehe fisk var det väl inte direkt, snarare du som inte kunde släppa ditt fina AA o sen att pokerguden var med dig ditt lilla tyko ;) hade drämt ngt hårt i din skalle om du sagt så till mig, nästa dag hade det kommit anonymt mordhot.

usch näe jag hade automatiskt satt upp dig som nr 1 hatobjekt o gjort allt för att sätta dig dig i ditt pokerspel sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4:a, dvs positionen precis innan pengarna.

Kul att det går bra för dig, förresten!

Har läst igenom din dagbok och det verkar som om du är en av få på den nivån som faktiskt strävar aktivt efter att utvecklas. Kul!

Lycka till!

tack tack, jo jag vill bli en bra pokerspelare men har inget mål o gå upp i insats, är nog den enda pokerspelaren som vill det hihi. utan mitt mål är o bli en toppspelare på mikronivå

Länk till kommentar

Kom på bubblan.

Tackar geru! 8-)

Jo, en gång i veckan vore kul. Typ torsdags underhållning!

grattis hejade ju på dig, fick bara skitkort o till slut all in med JT, näe men torsdags underhållning låter bra, acid o en till tyckte vi skulle boka bord hos svs men kruxet är att det kostar 100+10 kr

Länk till kommentar

Grattis Carlsberg som vann, jag blev trea men sätter störst ära över att slagit Tina och Sun. Det var riktigt skoj med SNG! Tur att en av oss vann.

Detta kan vi köra en gång i veckan! Alla spelade ju bra!

jaja nästa gång så slår jag ut dig, fick bara skitkort o till slut var man så lågstackad o blindsen dyra så fanns inte mycket alternativ o göra

Länk till kommentar