Gå till innehåll

Red Kings OnGame 6.5x Max 3000$ EXPIRED


kraclob

Recommended Posts

Så nu har jag mailat Supporten, Bonusen funkar som signup också.

Det är alltså

100% upp till 500$ @ 7x 30 dagar på sig

200% upp till 1000$ @ 7x 60 dagar på sig

300% upp till 1500$ @ 6x 90 dagar på sig

 

 

Vilket gör det till den bästa ongame bonusen jag sett hittills.

För dem som grindar SnGs innebär denna bonus 77% RB.

Här vad supporten skrev för att yttligare förtydliga

The way it works is if you deposit $500 you have 30 days form the day of deposit to get the points for a 100% bonus, then 60 days from the day of deposit to get the 200% bonus, then 90 days from the day of deposit to get the 300% bonus. If however you manager to complete the 100% bonus in 20 days you would then for example have 70 days to clear the 200% bonus.

 

With regard to your friend, he could use this bonus as his first deposit bonus although this isn’t what the bonus was intended for.

 

Please let me know if there is anything further I can assist you with,

 

Kind Regards

Dennis Porter

 

RedKings Account Manager

 

relaod_riotl_01.gif

relaod_riotl_02.gif

relaod_riotl_03.gif

relaod_riotl_04.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte kidnappa trådar...

Förlåt var inte meningen.

Nu när den har sin egen tråd får ni gärna hjälpa mig tyda den, känns halvkryptisk. Tror man måste ha gjort signupen först också innan man kan göra denna.

 

Som jag tolkar den så får du om du sätter in 100$, 300$ som clearas vid 7x och 300$ som clearas vid 6x. men de kommer att clearas som 100$ 200$ sen 300$ och 30 dagar var för varje.

 

Om du lägger in 500$ får du alltså 500$ @ 7x för 30 dagar 1000$ @ 7x för 30 dagar och sen monstret 1500$ @ 6x för 30 dagar.

 

I min tolkning är den iofs galet bra för sng grinders, bara att man ska lyckas cleara det på 30 dagar :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signa just upp och tänkte cleara denna bonus men upptäcker till min fasa att de bara går att spela fyra bord samtidigt? kan man lösa detta på ngt sätt?? Hur är motståndet? grinders eller fisk?

 

efter att du sitter på 4 st bord så kan du enbart få in mer bord om du sätter dig på waitinglist på dem borden du vill joina.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signa just upp och tänkte cleara denna bonus men upptäcker till min fasa att de bara går att spela fyra bord samtidigt? kan man lösa detta på ngt sätt?? Hur är motståndet? grinders eller fisk?

Antar att du lirar CG, då är det bara att sätta dig på waiting list till fulla bord så tvingas de upp när det blir en ledig plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okey tack för infon. nu till nästa fråga. Tar de lång tid innan account summary(där de står hur mkt cash man har och hur mkt player points man har= på websidan uppdateras för er? I pokerklienten uppdateras de direkt hur mkt pengar man har men när jag ville titta hur mkt poäng jag fått på websidan så va de helt fel värde på hur mkt pengar jag har och antagligen ävne på hur många poäng jag lyckats få ihop.. Hur ofta uppdateras de egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okey tack för infon. nu till nästa fråga. Tar de lång tid innan account summary(där de står hur mkt cash man har och hur mkt player points man har= på websidan uppdateras för er? I pokerklienten uppdateras de direkt hur mkt pengar man har men när jag ville titta hur mkt poäng jag fått på websidan så va de helt fel värde på hur mkt pengar jag har och antagligen ävne på hur många poäng jag lyckats få ihop.. Hur ofta uppdateras de egentligen?

 

 

Uppdateringen sker konstant och ligger vanligtvis 1-2 min efter. Men ibland så kan det ta 15 minuter eller något sådant. Det har lite med att göra om det är många som spelar på siten just då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5p för varje $ betald i avgift i tourneys. Finns en signup oxå på 250$ då man ska komma upp till 1750p.

 

Men de clearas var för sig? Sista startdatumet för reloaden är ju imorrn.

 

 

För max bonus om jag kör SNG med 2 dollar rake måste jag snitta 21-22 om dan i 90 dagar. För $1500 17-18/dag i 60 dagar och för $500 11-12/dag i 30 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ujuj... när Ongame säger "TURBO", då menar de turbo. 3 min blindsperioder är inte att leka med, och då gillar jag ändå snabb struktur på mina SnGs.

 

Vilka spelar ni?

 

Jag lirar bara turbos, älskar strukturen tar lite tid att vänja sig vid bara. Det första man måste inse att de flesta släpper typ aldrig sin bb så det är så gott som värdelöst att stjäla blinds. vänta på kort sen pushbot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...