mrscheng Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Hahaha jag kan ju inte vara den enda som tycker att den här konversationen e rolig? Vårt pokergäng trackar alltid varandra om hur kassa den ene o den andre e, och här spårar det ut lite och resulterar faktiskt i en block, hahaha. dagens debattörer är Johan och Niklas Johan - gul fd. vinnare av 200k gtd på PP Niklas - snart gul grindare på svs (amatör, värdelös, kass, m.m.) här kommer godiset: Johan Felicia ... TILT säger: men det blir klonk på million ikväll NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: Mmjo NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du vet att du inte kommer kmma itm Johan Felicia ... TILT säger: Öhhh NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: Mm Johan Felicia ... TILT säger: time will tell NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: I will tell Johan Felicia ... TILT säger: tönt du e NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ty Johan Felicia ... TILT säger: np NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du slänger pengar i sjön Johan Felicia ... TILT säger: öhhh Johan Felicia ... TILT säger: oookej NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du har skitlite pengar NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: och för dom spelar du typ den största turren som finns Johan Felicia ... TILT säger: fan va korkad du e NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ja NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: nej Johan Felicia ... TILT säger: jag har 5500 som jag leker med atm Johan Felicia ... TILT säger: då kör jag en turnering för 1500 NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: precis NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: typ en tredjedel Johan Felicia ... TILT säger: mmm Johan Felicia ... TILT säger: den e lätt att komma i pengarna på NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ja det är den NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: hahahaahah Johan Felicia ... TILT säger: 1000 e itm av 5000 Johan Felicia ... TILT säger: fan vilken tönt du e NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ty Johan Felicia ... TILT säger: np NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ty NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du kommer inte komma itm NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: hahah Johan Felicia ... TILT säger: ty NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du går emot oddsen Johan Felicia ... TILT säger: idiot NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ty NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: imorrn har du 4000 Johan Felicia ... TILT säger: ok NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: fast förmodligen mindre NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du lär tilta efter Johan Felicia ... TILT säger: ok Johan Felicia ... TILT säger: orkar inte med dig Johan Felicia ... TILT säger: idiot BLOCK! SLUT! hahahah orka ni läsa den? rolig Citera
Fudge Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Hahaha jag kan ju inte vara den enda som tycker att den här konversationen e rolig? Vårt pokergäng trackar alltid varandra om hur kassa den ene o den andre e, och här spårar det ut lite och resulterar faktiskt i en block, hahaha. dagens debattörer är Johan och Niklas Johan - gul fd. vinnare av 200k gtd på PP Niklas - snart gul grindare på svs (amatör, värdelös, kass, m.m.) här kommer godiset: Johan Felicia ... TILT säger: men det blir klonk på million ikväll NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: Mmjo NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du vet att du inte kommer kmma itm Johan Felicia ... TILT säger: Öhhh NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: Mm Johan Felicia ... TILT säger: time will tell NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: I will tell Johan Felicia ... TILT säger: tönt du e NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ty Johan Felicia ... TILT säger: np NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du slänger pengar i sjön Johan Felicia ... TILT säger: öhhh Johan Felicia ... TILT säger: oookej NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du har skitlite pengar NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: och för dom spelar du typ den största turren som finns Johan Felicia ... TILT säger: fan va korkad du e NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ja NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: nej Johan Felicia ... TILT säger: jag har 5500 som jag leker med atm Johan Felicia ... TILT säger: då kör jag en turnering för 1500 NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: precis NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: typ en tredjedel Johan Felicia ... TILT säger: mmm Johan Felicia ... TILT säger: den e lätt att komma i pengarna på NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ja det är den NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: hahahaahah Johan Felicia ... TILT säger: 1000 e itm av 5000 Johan Felicia ... TILT säger: fan vilken tönt du e NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ty Johan Felicia ... TILT säger: np NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ty NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du kommer inte komma itm NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: hahah Johan Felicia ... TILT säger: ty NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du går emot oddsen Johan Felicia ... TILT säger: idiot NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: ty NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: imorrn har du 4000 Johan Felicia ... TILT säger: ok NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: fast förmodligen mindre NikLas Vegas-Stanna Siggi! säger: du lär tilta efter Johan Felicia ... TILT säger: ok Johan Felicia ... TILT säger: orkar inte med dig Johan Felicia ... TILT säger: idiot BLOCK! SLUT! hahahah orka ni läsa den? rolig Va? Citera
JensNi Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 inte sådär jättekul... trodde de va mer sköna dissar och sånt..detta var ju bara två trötta personer som knappt orka skriva.. Citera
Big Less Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 För att fler än jag ska slippa slösa bort sina liv på detta: INLÄGGET ÄR HELT POÄNGLÖST. Fisk 1 tror att han ska komma ITM i en turnering och Fisk 2 tror det inte. That's it. Citera
mrscheng Postad 15 April , 2007 Författare Rapport Postad 15 April , 2007 kul att ni älskade den! ha en bra och fin sommardag nu alla Citera
Recommended Posts