lappen Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Ja jag tänkte på den också men den är mellan 750-1000:- av det belopp jag skulle föra över så det var också inom gärnsen vad jag har på kontot. Jag har varit i kontakt med banken nu och dom kunde se hur mycket det var Cardoza dra från mitt konto. Det dom försökte dra hade en växlingskurs på 8.5:- per dollar och mig veterligen är det ett överpris med tanke på vad dollarn stod i måndags. Så jag la ner det och nu har jag gjort en banköverföring till Moneybookers istället och den är GRATIS. Problem solved Citera
sokrat3s Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Det dom försökte dra hade en växlingskurs på 8.5:- per dollar och mig veterligen är det ett överpris med tanke på vad dollarn stod i måndags. Problem solved Låter som ett fult sätt då att tjäna lite extra pengar. Kanske kan cardozas forumrep svara på om detta är standard för siten för kan ju vara bra att veta för folk som tänkt peta in pengar och spela hos dem. Citera
lappen Postad 14 Januari , 2009 Rapport Postad 14 Januari , 2009 Ja det var det jag hade hoppats på Citera
lappen Postad 26 Mars , 2009 Rapport Postad 26 Mars , 2009 Varför svarar inte supporten på Cardoza??? Citera
Recommended Posts