Gå till innehåll

SAJT: CardozaGames


Alfons

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tain ligger bakom den tekniska plattformen för Cardoza Games. Meningen var givetvis att de skulle lanseras i vårt eget nätverk redan i höstas, men så kom flytten till iPoker emellan och det försenade givetvis lanseringen.

 

Nu är vi i alla fall igång och iPokers nätverk tillsammans med våra mångårigt beprövade betalningslösningar säkerställer en mycket bra pokerprodukt. Cardozas historia som ett av världens största bokförlag för böcker om poker och spel gör den till den kanske intressantaste nya pokersiten på länge.

 

Förutom att erbjuda sina böcker till dem som spelar har de ett intressant verktyg för att förbättra sitt spel.

 

/Linus

Poker Manager

Tain

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

En fråga till Cardozafolket:

 

När kommer det stöd för turneringsspel i Ten Commandments? Jag skulle vilja hålla lite koll på mitt spel där också? Funkar inte No Limit för att analysera turneringshänder också?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hej,

 

Har jämfört lite ipokersidor och de verkar ju alla ha likvärdiga signupbonusar.

50 eller 60 points per $1 (50 på cardoza)

 

+ någon extrasak typ reloadbonusar, vipfrirullar för ganska små summor (1-5K) eller som i cardozas fall två böcker + tillgång till ett hjälpverktyg.

 

sen är det flera som har viprace och liknande.

 

Samma vip-level system ser alla ut att ha också. (skillnaden på lägsta och högsta nivån är endast 50% i insamlingshastighet)

 

Varför ska man spela på cardoza och inte på någon annan ipokersite som verkar ha i stort sett samma erbjudanden ??

 

Personligen skulle jag uppskatta en bonus på 1-2000$ som clearades med ca: 30 poäng/$1 då skulle jag gärna byta till ipoker. I dagsläget ser det inte så intressant ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Angående turneringsstöd i Ten Commandments of Poker så är det nästa utvecklingsområde, så det bör finnas ett hyffsat stöd inom kort.

 

Cardoza Points delas ut mest frikostigt i hela iPoker, vilket leder till att spelarna får många poäng att göra saker med. Vi har t.ex. idag lanserat en VIP Shop där man kan köpa bra pokerböcker från Cardozagames.com för poäng.

 

Vi från Cardoza anser att vår målsättning att lära ut poker under de senaste 25 åren via pokerböcker är orsak nog att spela hos oss, eftersom vi har samma mål online. Det är däför du ser bra erbjudanden på böckerna och ett unikt verktyg som Ten Commandments of Poker för spelarna.

 

Det faktum att iPoker som helhet växer så det knakar och att det finns mycket fisk via sportsajter som Expekt och Victor Chandler är också bra orsaker att spela där.

 

Lycka till vid pokerbordet!

Måns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte signa upp lite enkelt som affiliate men då skulle jag fylla i följande blankett! Någon annan som tycker det verkar dubbelt så krånligt som på andra siter? Länk nedan! Hur skriver jag under online? Har ingen fax och tänker inte skaffa någon i dagens onlinesamhälle!

 

http://www.cardozagames.com/images/doc/Cardozagames%20Affiliate%20Program%20-%20Sign%20Up%20Form.doc

 

Champ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej majon96,

Det är tyvärr krångligt att jämföra alla sajter på iPoker eftersom varje sajt sätter upp en egen modell för utbetalningar av poäng. Det finns ingen generell iPokersajt. När vi satte upp vårt system så jämförde vi med alla dåvarande erbjudanden och såg till att vi låg främst.

 

Dock kan det finnas sajter som har ändrat sina erbjudanden och därmed ligger i paritet med oss nu. Jag kommer att göra en ny jämförelse av sajterna och publicera resultat när jag är klar.

 

Lycka till i ditt spel!

Måns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Julikampanjen som vi kör är kopplad till Tour de France och är en kombination av olika race. Du kan vinna den gula ledartröjan, eller den blå, vita eller röda tröjan i olika delrace.

 

Alla har chans att vinna ett delrace då olika race är öppna för olika VIP-nivåer, vilket leder till att alla tävlar på liknande villkor.

 

Läs mer här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag har precis börjat spela på Cardoza. Jag spelar mycket och trivs.

Har hört talas om att man kan mejla in till Cardoza för att få dom att höja ens VIP-level.

Nu verkar det ju som att man måste vänta jättelänge innan man kan kliva uppåt.

Den senaste veckan har jag väl spelat in 18K-19K VIP points och för att bli Silver räcker det med att spela in 1500 VIP points.

 

Skulle sajtrepresentanten inte kunna fixa så att jag blir Black VIP level efter att jag har spelat ihop 20K VIP points (tar inte så länge) så att jag fortsätter spela på sidan?

Nickar Tomgus123

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du uppdateras den 1a dagen i en ny månad. Samma sak på alla Ipokersiter så att byta ipokersite verkar inte så smart om det e ända anedningen.

 

Men det står att jag ska bli Silver fast jag har tjänat ihop mycket mer poäng än vad som krävs för tex Silver eller Guld.

Eller är systemet så dåligt att man bara kan flytta upp ett steg i taget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...