adde_snoppskalle Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Fan sitter här och ska bränna ut en platta emd extrem sköna sommarlåtar, men jag har fått tillfälligt hjärnsläpp och kommer inte på en enda! hjälp mig är ni snälla:D Citera
Myssion Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Joddla med Siv - Hellre en Björk Citera
Kollikock Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Paris Hilton - Stars are Blind Citera
Lothiqiusky Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 onkel konkel - bögtjuren ferdinand Carola - Stormvind Dr Alban - hello Africa Ultima Thule - Nationalsången Josef Stalin - One time in California Citera
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 den heter "Runkböget Ferdinand" och är en låt med Onkel Kånkel ah nm, du skrev Ultima Thule, diaf Citera
eloge38 Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Man brukar ju höra artister såsom Ulf Lundell och Per Gessle/Gyllene Tider var man än är under sommaren. Citera
SaInT Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Balsam Boys - Här kommer sommaren är småskön. Och kanske Marcoolio - Sommar och sol. Ebba Grön, Magnus Uggla, Roxette, Gyllene Tider. Finns massa grupper som funkar. Citera
kj_ Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 det mesta med Tomas Ledin kanske???? Citera
eloge38 Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Den där låten med Dr Alban, Björn Borg och Thomas Brolin Annars, Here comes the sun - The Beatles, Sverige - Kent Citera
sorkenkk Postad 12 April , 2007 Rapport Postad 12 April , 2007 Twin feat.snowstorm - Sommarnatt Fronda - Rulla Fram Gyllene Tider - Sommartider Svenne Rubins - Folköl och dunka dunka The Pinks - Vilken fest Hjalle Och Heavy - Tuttar överallt Balsam Boys - Här Kommer Sommaren Gaston Bros - ung och kåt Gyllene Tider - Leva Livet Freestyle - Rider Omkring Niclas - Sol Kenneth & The Knutters - Ge Mig en öl Gyllene Tider - Sommartider Ronny och Ragge - De' e' Sommar Markoolio - Sommar o Sol Eddie Meduza - Jätteparty i Kväll Ulf Neidemar - Häng Med På Party Citera
Albert Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1203858 Citera
hnat Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Twin feat.snowstorm - SommarnattFronda - Rulla Fram Gyllene Tider - Sommartider Svenne Rubins - Folköl och dunka dunka The Pinks - Vilken fest Hjalle Och Heavy - Tuttar överallt Balsam Boys - Här Kommer Sommaren Gaston Bros - ung och kåt Gyllene Tider - Leva Livet Freestyle - Rider Omkring Niclas - Sol Kenneth & The Knutters - Ge Mig en öl Gyllene Tider - Sommartider Ronny och Ragge - De' e' Sommar Markoolio - Sommar o Sol Eddie Meduza - Jätteparty i Kväll Ulf Neidemar - Häng Med På Party DU VERKAR HA BRA SMAK, DU GILLAR SÄKERT SOMMARTIDER MED GYLLENE TIDER, AASSKÖN SOMMARLÅT!!!1 Den är inte ens nära att vara en av GT´s bästa, så sjukt jävla sönderspelad. Mer seriöst, Bob Marley, hela katalogen, shuffle+repeat, end thread. Citera
sorkenkk Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 DU VERKAR HA BRA SMAK, DU GILLAR SÄKERT SOMMARTIDER MED GYLLENE TIDER, AASSKÖN SOMMARLÅT!!!1 Den är inte ens nära att vara en av GT´s bästa, så sjukt jävla sönderspelad. Mer seriöst, Bob Marley, hela katalogen, shuffle+repeat, end thread. Skrev bara ihop något. Att jag fick med "Sommartider" två gånger var antagligen inte meningen. Sen har nog långt ifrån alla samma smak som dig och då det inte är din tråd så är det inte upp till dig att avgöra huruvida tråden ska stängas eller inte bara för att det "rätta" svaret har givits. Citera
illerrre Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 DU VERKAR HA BRA SMAK, DU GILLAR SÄKERT SOMMARTIDER MED GYLLENE TIDER, AASSKÖN SOMMARLÅT!!!1 Den är inte ens nära att vara en av GT´s bästa, så sjukt jävla sönderspelad. Mer seriöst, Bob Marley, hela katalogen, shuffle+repeat, end thread. + damian marley. k close thread. Citera
hnat Postad 14 April , 2007 Rapport Postad 14 April , 2007 Skrev bara ihop något. Att jag fick med "Sommartider" två gånger var antagligen inte meningen. Sen har nog långt ifrån alla samma smak som dig och då det inte är din tråd så är det inte upp till dig att avgöra huruvida tråden ska stängas eller inte bara för att det "rätta" svaret har givits. DU VERKAR HA BRA SMAK, DU GILLAR SÄKERT SOMMARTIDER MED GYLLENE TIDER, AASSKÖN SOMMARLÅT!!!1:-) Den är inte ens nära att vara en av GT´s bästa, så sjukt jävla sönderspelad. Mer seriöst, Bob Marley, hela katalogen, shuffle+repeat, end thread. Var väl mer så jag menade. Eller blev jag levlad? Citera
Rush_Of_Joy Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Nån låt från DLK - De Lyckliga Kompisarna, kanske skulle sitta fint? Sen även låten som spelas i nya Norrlands Guld reklamen, vad den nu heter, är också bra =D Citera
sorkenkk Postad 15 April , 2007 Rapport Postad 15 April , 2007 Sen även låten som spelas i nya Norrlands Guld reklamen, vad den nu heter, är också bra =D Ulf Neidemar - Häng Med På Party Citera
LazarusS Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Nån låt från DLK - De Lyckliga Kompisarna, kanske skulle sitta fint? Sen även låten som spelas i nya Norrlands Guld reklamen, vad den nu heter, är också bra =D Dricka sprit och hålla käften! Störtskön dänga med DLK! Kul att det finns folk med bra smak. //AVE Citera
pangela Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Den där låten med Dr Alban, Björn Borg och Thomas Brolin Annars, Here comes the sun - The Beatles, Sverige - Kent Dr. Alban, Borg och Brolin = Friends In Need Citera
Chris_ Postad 23 April , 2007 Rapport Postad 23 April , 2007 Dr. Alban, Borg och Brolin = Friends In Need Och låten heter "Alla vi". Given på en sommar-cd. Sen får man inte missa Pontiak Johansson - Sommar. Citera
Recommended Posts