Kafka Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Rapport om vad blindsen ligger på vore inte helt fel det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Kan ni inte skriva Daniel Sic som Daniel Sic (sic) i fortsättningen? Nu har eurythmechs humor passerat över mitt huvud ännu en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Det är fortfarande 100/200 och 25 i ante eftersom halva startfältet är på middagsbreak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
almanzur Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Kan ni inte skriva Daniel Sic som Daniel Sic (sic) i fortsättningen? Det är väl ingen skillnad på Daniel Sic och Daniel Sic EDIT: Lite långsam där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Nu har eurythmechs humor passerat över mitt huvud ännu en gång (sic) betyder ungefär "ja, det står faktiskt så", Deva skulle ha gillat det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Jag uppskattade det ett litet tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Kvala in via Unibet, han liten och smal, runt 40 år och tunnhårig, mörkt hår Har tyvärr svårt att hitta honom fortsätter kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Någon som kan svara på om det är något cashgame igång där nere, eller måste man vänta till senare ikväll när borden börjar tömmas för att få slaska av sig lite? EDIT; Skrivet av Partyjack, hade inte loggat om på polarens dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Någon som kan svara på om det är något cashgame igång där nere, eller måste man vänta till senare ikväll när borden börjar tömmas för att få slaska av sig lite? EDIT; Skrivet av Partyjack, hade inte loggat om på polarens dator.. Det är ett chash game gående, samt två sit-N-go bord. Bara att komma och ta för sig. sNg kan jag rekomendera. SvitenBengan verkar vara på väg "in i fas" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Det är ett chash game gående, samt två sit-N-go bord. Bara att komma och ta för sig. sNg kan jag rekomendera. SvitenBengan verkar vara på väg "in i fas" Bengan är ingen jag känner igen utan ett ansikte, namnet låter lockande dock. Antar att det är 25/50 som gäller? EDIT; Skrivet av Partyjack, orkar inte logga om på polarens dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Bengan är ingen jag känner igen utan ett ansikte, namnet låter lockande dock. Antar att det är 25/50 som gäller? EDIT; Skrivet av Partyjack, orkar inte logga om på polarens dator.. Osäker hur det ser ut på cash gamet. Har inte varit där och kollat. Såg bara att det var andra marker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredde80 Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Bengan är ingen jag känner igen utan ett ansikte, namnet låter lockande dock. Antar att det är 25/50 som gäller? EDIT; Skrivet av Partyjack, orkar inte logga om på polarens dator.. Har du träffat Bengan en gång så glömmer du honom aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Djens ligger på 13 plats just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 12 April , 2007 Rapport Share Postad 12 April , 2007 Själv så ligger man 2:a efter dag 1 a =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 12 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2007 Själv så ligger man 2:a efter dag 1 a =) Utan att ha sagt till så vi kan fota dig extra? Skäms på dig Kom genast imorgon innan spelet drar igång för fotning. Vi sitter bortom bord 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 "E ni redo? Ja e redo - Whoohoo!" Jag kanske är för gammal, men för mig är ett sådant citat kul iaf Nu är vi på plats igen för att förmedla lite poker till er. Mestadels då via http://www.poker.se/blogg.php men även här såklart om ni har frågor eller OT ni vill ha närmare koll på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 Var finns resultatlistan for Omaha turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Var finns resultatlistan for Omaha turneringen? .... Kan se om jag kan hitta den. Antar att du menar den där Niclas Lundqvist vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goose_strike Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 .... Kan se om jag kan hitta den. Antar att du menar den där Niclas Lundqvist vann. just det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Enda jag hittar är från http://www.expressen.se/poker/pokernyheter/pokertavlingar/1.632516 Slutställning finalbordet: 1. Niclas Lundqvist 2. Simon Johansson 3. Erik Karlsson 4. Hans Eskilsson 5. Ghena Dawoud 6. Jonas Molander 7. Birgitta Johansson 8. Kristoffer Ohlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kentAA Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 Skoj att det är 2st ladies topp 8:-P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pedroo Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 Följer sm från poker.se det verkar vara runt 65 st kvar... Går det att följa Kristoffer Eklund lite närmre?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 13 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 13 April , 2007 Följer sm från poker.se det verkar vara runt 65 st kvar... Går det att följa Kristoffer Eklund lite närmre?? vi gör en koll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 13 April , 2007 Rapport Share Postad 13 April , 2007 Christoffer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts