Gå till innehåll

6 månaders semester gjort susen....


LuckyStar5.1

Recommended Posts

Jag startade mitt första online konto våren -04 och spelade fram till slutet på oktober -06.

Bestämde mej då att jag skulle lägga ner pokern för den hadde blivit på tok för svårt trodde jag.

Jag förlorade ganska mycket a min BR sista 2 månaderna och hadde tappat sugen (anledningen va väll att jag förlorat en hel del).

Självförtroendet var borta och jag hittade inte fiskarna, ganska troligt at jag blivit en ?!?!

Plockade ut allt och betalade av på diverse lån som hus - bil mm mm, skaffade ett ok jobb och trivdes och tykte det va skönt att träffa lite folk igen :shock:, sova och äta normalt...

 

Nu satte jag in en slant och skulle bonus lira med RB för 200$ .....jag har ALDRIG spelat så bra poker som nu.

Jag startade på nl 50 bord och klätrat upp till 200 och kommer stanna kvar där ganska länge då det är relativt bra värde där...

 

Nu inser jag varför jag förlorade och det är flera saker:

# respekten för pengar.

# poker var inte kul

# var slut psykiskt OCH fysiskt

Sömn - Mat- Motion ÄR viktigt.... jag gick på hamburgare, stackers (uppiggande tabletter), kaffe och coca-cola !

# Sociala biten var väldig dålig då jag sov eller va för trött när familj eller vänner var vakna.

 

Kanske många som skrivit liknande trådar men om det går trögt för någon annan så kanske du finner lösningen här !

Nu kommer nog aldrig pokern vara mitt levebröd mer men därimot en hobby !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...