jojje2k Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 8-mannabord Stackar 100 x BB Reads: Nej....(bonus-robot-grind) Jag sitter UTG+1 med KK och höjer till $8 MP och BB synar. Flop 6:s: 6:c: 3:h: Check, Jag bettar 17 och MP höjer till 55, BB foldar, Hero?? Är det bara dega in eller ska man syna och se vad som händer på turn? Citera
vladofox Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 jag sätter han på 2 höga Kort som A-K Dega iN! Citera
KimHartman Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Syn och hoppas på CC allin eller CR allin på turn. Citera
minucci Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 jag sätter han på 2 höga Kort som A-KDega iN! Brilliant! Citera
jojje2k Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Postad 7 April , 2007 Iaf så synade jag och crai på turn. Han hade 66 = fyrtal Citera
skalle88 Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Lite överaggresivt (eller genialt) spelat av fi. Bra spelat dock, bara 3 händer som slår dig. Du bestämmer att du ska spela dina kungar men att pusha flop gör ju bara att du förlorar händerna du slår. Alla PP mellan 77 och QQ som kanske foldar plus AK och andra renodlade bluffar liksom. Kanske att överväga en checkfold på turn med bättre read i vissa fall. Att han raisar flop och betar turn såpass hårt utesluter ju nästan allt annat än stål eller bluff. Med JJ hade han nog varit mer showdownorienterad. Svårt utan read, vissa spelar lite hursomhelst. Men åker man mot fyrtal kan man iaf förlora pengarna med huvudet högt;) Citera
Jerico Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Riktigt riktigt bra spel av fi att reppa 99 genom att inte slowspela. Citera
mgps Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Riktigt riktigt bra spel av fi att reppa 99 genom att inte slowspela. jepp det är 99 han reppar. en hand man oftast vill spela om stackar med oförbättrad. Citera
Jerico Postad 8 April , 2007 Rapport Postad 8 April , 2007 Vadå? Fi raisar ju ett cbet, det är typiskt litet överpar som vill avsluta handen direkt eftersom det så ofta kommer jobbiga överkort på turn. Hero har ju oftare missade overs än ett stort par här. Citera
Badjes Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Tyckte också hans spel förde tankarna mot en 99ish hand. Hade pushat flopp, ni kommer inte undan att spela om stackar och då degar jag gärna in så tidigt som möjligt, många turncards hade dödat all action. Citera
skalle88 Postad 9 April , 2007 Rapport Postad 9 April , 2007 Vilka turnkort dödar all action? A? Om hero betar, blir raisad och synar Sitter han väl knappats på AK/AQ menar jag om han inte tror stenhårt att det är en bluff. Citera
Recommended Posts