Gå till innehåll

Betsson inbetalning


Revenge

Recommended Posts

Vet ej om det här jag ska skapa tråden annars får mod flytta på den.

 

Jag la in pengar på betsson igår och fick teknist fel och klicka på igen fick tekniska fel igen och klicka så kanse 5-6 ggr.

 

Så jag trodde de hade problem och försökte då lägga in pengar på PP men där fick jag avslag.

 

Går in och kollar mina konto och ser att betsson har dragit pengarna och att de reserverats. Jag hör av mig till betssons livechat och får som svar att de ej mottagit pengarna och hon ber mig prova att sätta in pengar om 30 min. Det verkade vara ett sätt att bli av med mig, jag sa åt henne att jag inte hade mer pengar på för att de dragit allt men hon vägra lyssna.

 

Jag skickade bevis på att min bank lagt dem bland reserverade men förklara även att det kan ta 1-2 dagar innna man ser att det är dem som dragit dom men hon vill inte förstår det.

 

De påstod att jag använder en proxy och det gör jag inte, jag har comhem som ISP och de använder ingen proxy. Supporten la även på så att det inte gick att messa dem mer.

 

Tjejen på supporten hänvisar mig till banken och ni vet ju hur det är att hamna mellan ett spelbolag och banken. Jag har provat att maila banken med men lär inte får svar förrän alla helger är över.

 

Ska man skita i pengarna ??

 

Det var nästan 400 kr bara!

 

Nu till den stora frågan vad ska jag göra ???

 

Här är bevis på att dragit cashen:

 

Reserverade belopp

 

07-04-06 SKYDDAT BELOPP -199,39

07-04-06 SKYDDAT BELOPP -199,39

 

Det tar ett tag innan de hamnar de senaste transaktionerna hos swedbank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pengar försvinner inte.

 

Problem med banker tar LÅNG tid att lösa så tat lungt du kommer få tillbaka pengarna.

 

Det är helg - banker är stängda på helger. Så inget kommer lösas under påsken.

 

Om du är överdrivet aggressiv mot dem så kommer de bara slå bakut och du kommer inte få någon hjälp.

 

Comhem använder säkert NAT - vilket är en sorts proxy.

http://en.wikipedia.org/wiki/Network_address_translation

 

 

Om dina pengar inte skickats till betsson så kommer reservationen gå tilbaka och pengarna kommer finnas på ditt konto igen.

 

Så det enda du kan göra i nuläget är att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...