Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 168
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Om man klonkar en av era sattar till vegasresan får man plocka grejer för sina mpp då?

Det går bra att ta prylar eller varför inte ta med sig en kompis om man på något sätt får möjlighet till dubbla paket.

Postad

hmmm om man måste dela rum är detta en riktigt dålig bonus jämfört med värdet på motsvarande MPP på övriga crypto, särskilt utan RB, jag skulle uppskatta denna bonus är värd 40% eller möjligen möjligen (om än ytterst tveksamt ) 50% som mest

Postad

Hotellrum är inte direkt dyra i vegas, bara att du pratar ihop dig innan med nån härifrån om vem du ska bo med.

På tal om det, är nån av er som tar det här en snygg 21årig blondin/brunett? :-D

Sen tror jag inte att erbjudandet är riktat till den som vill ta maximal bonus varje månad (läs bonusjägare) utan till den som vill få en upplevelse för livet. Just för att det sträcker sig över en sån period så att alla verkligen har en chans att ta det.

Postad

Jo förvisso, men varför inte spela ihop motsvarande MPP och så kan du resa till Vegas om du vill samtidigt som denna resa eller annat datum, ha eget hotellrum eller dela och 20-30000 i fickpengar? :lol:

Tycker nätverksrepresentanterna borde kolla upp i förväg hur bra deras erbjudanden verkligen är och i alla fall ha hyfsat motsvarande värde, det är inte så svårt att kolla upp direkt, hade denna bara varit i närheten hade jag givetvis hoppat på direkt. Skriver inte detta för att klaga utan informera sedan är det ju upp till var och en som alltid göra som man vill:)...

Postad

Visa mig en pokerspelare som dels har den disciplinen och dels orkar boka allting själv.

Typ oförutsedda utgifter, andra nöjen etc. se det som att vinna en satellit, om folk fick ta cash istället skulle de gjort det väldigt många gånger och sedan inte veta vad de missat.

Postad
Jo förvisso, men varför inte spela ihop motsvarande MPP och så kan du resa till Vegas om du vill samtidigt som denna resa eller annat datum, ha eget hotellrum eller dela och 20-30000 i fickpengar? :lol:

Tycker nätverksrepresentanterna borde kolla upp i förväg hur bra deras erbjudanden verkligen är och i alla fall ha hyfsat motsvarande värde, det är inte så svårt att kolla upp direkt, hade denna bara varit i närheten hade jag givetvis hoppat på direkt. Skriver inte detta för att klaga utan informera sedan är det ju upp till var och en som alltid göra som man vill:)...

Tror du underskattar nätverksrepresentanerna något om du tror att "de" inte kolalr upp sånt alls. Tror också du räknar lite fel om du anser att denna kampanj är så dålig i jämförelse med många andra, i april fanns det dessutom flera andra bonusar som gick att kombinera. Som Djens säger är detta också ett försök att nå den målgrupp som uppskattar sånt här. Hoppas vi lyckas till viss del med det i alla fall!

Postad
Tror du underskattar nätverksrepresentanerna något om du tror att "de" inte kolalr upp sånt alls. Tror också du räknar lite fel om du anser att denna kampanj är så dålig i jämförelse med många andra, i april fanns det dessutom flera andra bonusar som gick att kombinera. Som Djens säger är detta också ett försök att nå den målgrupp som uppskattar sånt här. Hoppas vi lyckas till viss del med det i alla fall!

När jag nu skrutit om hur många bonusar man kunde kombinera samtidigt i april måste jag tyvärr informera om att våra tre reload bonusar i maj inte går att kombinera med vår vegaskampanj.

Postad
Vilket i praktiken innebär vadå? Att om jag signar upp mig för 500-bonusen nu i maj kommer inte poängen att räknas till vegas-resan?

I praktiken tvärtom, att du inte kan få bonusen när du samlar poäng till Vegas.

Postad
I praktiken tvärtom, att du inte kan få bonusen när du samlar poäng till Vegas.

Kan nog vara vettigt att informera om det på hemsidan också, med tanke på att vegas kampanjen numera är publik(?)

Postad
Förmodligen en väldigt dum fråga men var hittar jag mitt e-cash nr? Samt ifall man siktar på Las Vegas men inte når ända fram, kan man då ta en tv eller skärm istället?

Det kan man göra, du använder dina MPP till vad du vill när kampanjen är slut.