busmusen Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Får man eget rum eller måste man dela med någon, är en intressant fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Får man eget rum eller måste man dela med någon, är en intressant fråga? Bra fråga man måste ju få ett eget rum eller? man vill ju inte dela med vilken bärfis som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 27 April , 2007 Rapport Share Postad 27 April , 2007 Om man klonkar en av era sattar till vegasresan får man plocka grejer för sina mpp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 27 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2007 Om man klonkar en av era sattar till vegasresan får man plocka grejer för sina mpp då? Det går bra att ta prylar eller varför inte ta med sig en kompis om man på något sätt får möjlighet till dubbla paket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 27 April , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2007 Får man eget rum eller måste man dela med någon, är en intressant fråga? Vi kommer att vara två per rum, måste ju lära känna sina forumkompisar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 hmmm om man måste dela rum är detta en riktigt dålig bonus jämfört med värdet på motsvarande MPP på övriga crypto, särskilt utan RB, jag skulle uppskatta denna bonus är värd 40% eller möjligen möjligen (om än ytterst tveksamt ) 50% som mest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Hotellrum är inte direkt dyra i vegas, bara att du pratar ihop dig innan med nån härifrån om vem du ska bo med. På tal om det, är nån av er som tar det här en snygg 21årig blondin/brunett? Sen tror jag inte att erbjudandet är riktat till den som vill ta maximal bonus varje månad (läs bonusjägare) utan till den som vill få en upplevelse för livet. Just för att det sträcker sig över en sån period så att alla verkligen har en chans att ta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busmusen Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Jo förvisso, men varför inte spela ihop motsvarande MPP och så kan du resa till Vegas om du vill samtidigt som denna resa eller annat datum, ha eget hotellrum eller dela och 20-30000 i fickpengar? Tycker nätverksrepresentanterna borde kolla upp i förväg hur bra deras erbjudanden verkligen är och i alla fall ha hyfsat motsvarande värde, det är inte så svårt att kolla upp direkt, hade denna bara varit i närheten hade jag givetvis hoppat på direkt. Skriver inte detta för att klaga utan informera sedan är det ju upp till var och en som alltid göra som man vill:)... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 28 April , 2007 Rapport Share Postad 28 April , 2007 Visa mig en pokerspelare som dels har den disciplinen och dels orkar boka allting själv. Typ oförutsedda utgifter, andra nöjen etc. se det som att vinna en satellit, om folk fick ta cash istället skulle de gjort det väldigt många gånger och sedan inte veta vad de missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Jo förvisso, men varför inte spela ihop motsvarande MPP och så kan du resa till Vegas om du vill samtidigt som denna resa eller annat datum, ha eget hotellrum eller dela och 20-30000 i fickpengar? Tycker nätverksrepresentanterna borde kolla upp i förväg hur bra deras erbjudanden verkligen är och i alla fall ha hyfsat motsvarande värde, det är inte så svårt att kolla upp direkt, hade denna bara varit i närheten hade jag givetvis hoppat på direkt. Skriver inte detta för att klaga utan informera sedan är det ju upp till var och en som alltid göra som man vill:)... Tror du underskattar nätverksrepresentanerna något om du tror att "de" inte kolalr upp sånt alls. Tror också du räknar lite fel om du anser att denna kampanj är så dålig i jämförelse med många andra, i april fanns det dessutom flera andra bonusar som gick att kombinera. Som Djens säger är detta också ett försök att nå den målgrupp som uppskattar sånt här. Hoppas vi lyckas till viss del med det i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Tror du underskattar nätverksrepresentanerna något om du tror att "de" inte kolalr upp sånt alls. Tror också du räknar lite fel om du anser att denna kampanj är så dålig i jämförelse med många andra, i april fanns det dessutom flera andra bonusar som gick att kombinera. Som Djens säger är detta också ett försök att nå den målgrupp som uppskattar sånt här. Hoppas vi lyckas till viss del med det i alla fall! När jag nu skrutit om hur många bonusar man kunde kombinera samtidigt i april måste jag tyvärr informera om att våra tre reload bonusar i maj inte går att kombinera med vår vegaskampanj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Vilket i praktiken innebär vadå? Att om jag signar upp mig för 500-bonusen nu i maj kommer inte poängen att räknas till vegas-resan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Vilket i praktiken innebär vadå? Att om jag signar upp mig för 500-bonusen nu i maj kommer inte poängen att räknas till vegas-resan? I praktiken tvärtom, att du inte kan få bonusen när du samlar poäng till Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
båt Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Hur går det med ett andra utbelningsdatum för de övriga priserna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
king_spade Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 När sätter ni mpp på de olika festpaketen mm david? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 3 Maj , 2007 Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 I praktiken tvärtom, att du inte kan få bonusen när du samlar poäng till Vegas. Kan nog vara vettigt att informera om det på hemsidan också, med tanke på att vegas kampanjen numera är publik(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Hur går det med ett andra utbelningsdatum för de övriga priserna? Nu när jag satte press på våra leverantörer har jag fått fram att vi även kan leverera prylar en gång i mitten av juni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 När sätter ni mpp på de olika festpaketen mm david? De första ska komma upp imorgon, lagom till helgens grind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 3 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2007 Kan nog vara vettigt att informera om det på hemsidan också, med tanke på att vegas kampanjen numera är publik(?) Detta står faktiskt vid vegaskampanjen men kanske kan det göras tydligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 4 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2007 Ikväll går det en satellit till söndagens Vegasfinal med endast 1 MPP inköp. Lösenord och info här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plenoptic Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Förmodligen en väldigt dum fråga men var hittar jag mitt e-cash nr? Samt ifall man siktar på Las Vegas men inte når ända fram, kan man då ta en tv eller skärm istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Förmodligen en väldigt dum fråga men var hittar jag mitt e-cash nr? Cashier-->My accounts Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plenoptic Postad 5 Maj , 2007 Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Okej, tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Förmodligen en väldigt dum fråga men var hittar jag mitt e-cash nr? Samt ifall man siktar på Las Vegas men inte når ända fram, kan man då ta en tv eller skärm istället? Det kan man göra, du använder dina MPP till vad du vill när kampanjen är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ParbetDavid Postad 5 Maj , 2007 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2007 Nu har vi börjat presentera de olika Upplevelsepaketen! Läs mer här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts