Gå till innehåll

Köp ett Musland - bli lycklig!


Franco_Baresi

Recommended Posts

Ska runt lunch på söndagen tungt bakfull köra hem min Kvinna, men av någon outgrundlig anledning kör jag inte henne raka vägen hem utan bestämmer mig för att köra runt lite på tidigare obeträdd mark.

Efter visst farande slutar äventyret på Plantagen. För första gången i mitt liv besöker jag en trädgårdsbutik modell större och överväldigas av alla roliga produkter. Till slut stannar dock min blick på en charmig liten sak - Musland!

 

Ett Musland består av 6 pyttesmå krukor, tre olika sorters fröpåsar, små jordkockor och ett drivhus.

 

Man lägger ner de små jordkockorna i pyttekrukorna, sår fröna enligt instruktion och ställer sedan in dem i drivhuset (växthuset)...

 

Efter bara några dagar tittade Bomullsplantan fram och ytterligare några dagar senare kom Mimosan... den tredje blomman, en variant av Förgätmigej, ligger trist nog fortfarande och lurar lurigt i jorden :(

 

Att ha ett Musland är mycket underhållande, som en liten egen trädgård i lägenheten att pyssla om. Har även köpt Musland till flera av mina kompisar och även där har Muslandet blivit en veritabel succé och alla pratar vid fester, luncher och fikor om sina Musland och deras utveckling.

 

Kostar 69:- - ut och köp för guds skull!

 

Berätta gärna i tråden om era Muslandserfarenheter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade nagot liknande nar jag var liten, men har inte hort nagon pa ar snacka om detta. Riktigt trvligt facktist kanske ska ta och kopa mig ett sadant. Om du rekomenderar det kanske jag ska ta och kopa det till nagra kompsiar som tar studenten om en manad. De blir sakert jatte forvanade och glada

 

Gör så grabben!

 

Det beror kanske på att jag är 19 år och osäker i mig själv, men är det inte lite motsägelsefullt att ha en kvinna och ett Musland?

 

Om du ger en kvinna all den tillgivenhet och kärlek ett Musland fordrar kommer hon dumpa dig inom en vecka... tycker det är ett bra komplement. Man kan ge Muslandet obegränsat med kärlek medan man hela tiden måste balansera sitt spel gentemot en kvinna för att uppnå en status där hon tror att man verkligen gillar henne men hela tiden ändå är lätt osäker på hur intresserad man egentligen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du ger en kvinna all den tillgivenhet och kärlek ett Musland fordrar kommer hon dumpa dig inom en vecka... tycker det är ett bra komplement. Man kan ge Muslandet obegränsat med kärlek medan man hela tiden måste balansera sitt spel gentemot en kvinna för att uppnå en status där hon tror att man verkligen gillar henne men hela tiden ändå är lätt osäker på hur intresserad man egentligen är.

 

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...