Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Var och fotade ett event och kom hem lite sent, tänkte väl att det var lugnt för det är ju en riktigt lugn struktur i turneringen.

Icke, man har blivit utkickad bland de första.

Hur kan man kicka ut folk ur turneringar som man betalt för? Visst i freerolls och annat som man inte anmält sig själv till så kanske man kan göra det men när man betalt för att vara med så förväntar man sig att få spela även om man kommer sent.

Hur snabbt blir man kickad? Står inget om det i reglerna eller terms of agreement, inte för att jag hade läst dem innan men bör ju framgå tydligt.

Postad

Dt finns en tråd om det här tidigare, där Everestsupportsnubben visar att han inte kan ett dyft om poker, för anledningen var den dummaste jag sett en sajtrepresentant kläcka ur sig.

Postad
Hur snabbt blir man kickad? Står inget om det i reglerna eller terms of agreement, inte för att jag hade läst dem innan men bör ju framgå tydligt.

Spelare anmodas vara inloggade på Everest Poker och redo att spela tio minuter före turneringens schemalagda starttid. Spelare som inte infinner sig till turneringen kommer automatiskt avkrävas nödvändiga blindar och sedan få korten foldade fram till dess att dessa spelare dyker upp. Spelare som ej loggar in på Everest Poker kommer att klassificeras som frånvarnade och tas ut ur turneringen efter följande tidsregler.

Turneringstyp Tidsregler för frånvarande spelare:

Gratisspel: 5 minuter

Om pengar: 15 minuter

Summit Points: 15 minuter

http://www.everestpoker.com/sv/tournament/mtt/rules.html

Postad

Turneringstyp Tidsregler för frånvarande spelare:

Gratisspel: 5 minuter

Om pengar: 15 minuter

Summit Points: 15 minuter

http://www.everestpoker.com/sv/tournament/mtt/rules.html

Jag läste enbordsturneringsreglerna ser jag nu.

15 minuter? Det händer ju att man är 15 minuter sen även om man sitter vid datorn ibland. Helt sjukt.

Finns ingen som helst anledning att ha den regeln ens ska finnas för realmoney-turneringar.

Postad
Dt finns en tråd om det här tidigare, där Everestsupportsnubben visar att han inte kan ett dyft om poker, för anledningen var den dummaste jag sett en sajtrepresentant kläcka ur sig.

Yepp, verkar ju inte bättre. Blir att bojkotta en site till då om inte det händer något.

Postad

är ju helt jävla sjukt faktiskt.

är ju bara att autofolda korten till spelaren är ute, vad är problemet?

jävligt ruttet. kul om internet krånglsr lite när man är mitt inne i tävlingen och det går bra, får 6minuters avbrott och tyvärr grabben gg...

Postad

Måste bara hålla med. Helt sjukt! Tugnt på rätt mycket stålar oxå :( Jag har typ övergivit Everest helt efter att ha varit tokregular. Mycket p.g.a. deras kassa bonussystem och hur de har besvarat mina kommentarer.

Sajtrepresentanten här på PF har jag dock bara gott att säga om. Trevlig kille...

/SK